פגסוס טיולים מאורגנים

חפש חברת נסיעות

לטייל בטיול מאורגן עם פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל מלאים ואיכותיים

פגסוס טיולים מאורגנים

פגסוס

לטייל בטיול מאורגן עם פגסוס

מחפש טיול מאורגן לחו"ל? סיכוי גבוה שהגעת אלינו בגלל שאחד החברים המליץ לך… או כי נסעת עימנו כבר בעבר…

חשוב מאוד לדעת:
פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל הינה החברה הראשונה בשוק שהתחייבה בכתב בגוף תוכנית הטיול ולאו דווקא באמירה סתמית בשלב המכירה, לימים מלאים בטיוליה וללא אופציות. אנו ממשיכים במדיניות זו ללא סייג, אך ורק מתוך רצון שאתה מטייל יקר, תחווה מהו טיול שבו לא תאלץ לפתוח ארנק במהלך הטיול ולהוציא כספים שלא תכננת מראש הקרויים בשפת התיירות טיולים אופציונאליים.
כך תוכלו באמת לדעת את התקציב לנסיעה מבלי שתופתעו.

אתה רוכש מוצר מלא! גדוש וממצה! פגסוס טיולים מאורגנים, היא זו שיוזמת מתכננת בונה ולבסוף גם המבצעת ומשמשת – יד ראשונה וללא מתווכים.
סגל מדריכי פגסוס הינו ברובו סגל קבוע מנוסה מעמיק ובעל תכונות וערכים מוספים.

אנו משתדלים לפרסם את שמות כל המדריכים מראש, כי לדעתנו למדריך/ה יש השפעה רבה על הצלחת כל טיול מאורגן. מדריכינו נבחרים בקפידה. פגסוס עורכת בדיקות קפדניות ובקרת איכות לכל טיול ומדריך/ה החוזרים מטיול ומפיקה לקחים ומסקנות כדי שלא נקפא על השמרים.
המחיר שלנו, כך אנו משוכנעים, תמיד אטרקטיבי בהשוואה לתכנים הניתנים במהלך הטיול וללא פשרות זאת אם הקונה ישווה תפוח לתפוח וכשכל הנתונים שקופים וגלויים.
השקיפות היא לחם חוקנו ואם תעיינו בהצעות המסלול שלנו באתר פגסוס תוכלו למעשה למצוא בהצגת תוכנית הטיול שקיפות

המנכ"ל שלנו המוביל אותנו, שלו וותק של למעלה מ 30 שנה בענף הטיולים המאורגנים – יותר מכל מנכ"ל פעיל אחר בשוק – שמו הולך לפניו, הניסיון, החדשנות והוותק בבניית מוצר ותפעולו.

למעלה והדגש על למעלה מ 50% ממטיילינו הם מטיילים חוזרים. זה בדוק ומוכח על פי נתונים סטטיסטיים. אנו גאים במספרים אלה שאינם מובנים מאליהם ומהווים תופעה חריגה בנוף התיירות לחו"ל מישראל

לטייל עם פגסוס בטיול מאורגן = הגשמת חלומות…

לפרטים נוספים>>

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.