תפריט עמוד

חופשה בטוסקנה – קאזה אין קאמפאנה

חפש חברת נסיעות

אורנה הס פועלת באיטליה למעלה מ-16 שנים ומתמחה בשני חבלים – טוסקנה ואומבריה. היא מתמחה בטיולים אישיים ומיוחדים המבוססים על היכרותה האישית עם האיזור ואנשיו.

חופשה בטוסקנה – קאזה אין קאמפאנה

חופשה בטוסקנה, וילות באירופה

אורנה הס פועלת באיטליה למעלה מ-16 שנים ומתמחה בשני חבלים – טוסקנה ואומבריה. ארנה היא בעלת  ניסיון  רב  בבחירת  משכנות נופש  ייחודיים, בהכנת הצעות  לטיולים אישיים  ומיוחדים  באזורים טוסקנה   ואומבריה. יחד עם בתה אלונה, הן בעלות מאגר גדול ביותר ומגוון של דירות, וילות וטירות. לאור התמחותה בתחומים התרבותיים של טוסקנה – היסטוריה, ארכיטקטורה, נופים, אמנות ועוד – היא מכינה תיק לנוסע הכולל מערך מקיף ומפורט של מסלולים המותאמים לכל הנוסעים ולדרישותיהם הייחודיות. המסלולים מלווים במפות מפורטות של האיזור ושל מספר ערים.

נופש כפרי – AGRITURISMO
איך אומרים באיטלקית – "נופש בשביל הנפש"…?

אתם מוזמנים לנפוש במנהרת הזמן של אחד המחוזות הקסומים בלב איטליה – טוסקנה. זהו אחד החבלים בעלי העבר התרבותי העשיר ביותר ברחבי העולם. במהלך אלפי שנות קיומו נבנו עריו וכפריו, כשבהווה הם משמרים את אופיים המקורי. זהו חבל ארץ מרהיב בנופיו, המתהדר בגבעות ירוקות ועגלגלות, בכרמי זית וגפן הפרושים במרחביו, כשביניהם משובצים כפרים ועיירות ציוריים.

אנו מציעים לכם "טעימה" מנפלאות העבר וההווה העשירים של החבל, המלווה בכל הנוחיות המקובלת בימינו. בהשראת המסעות תיחשפו לנופים מרהיבים, ותיהנו מחגיגות בסגנון ימי הביניים, כמו: תחרויות קשתים בתלבושות עתיקות, מרוצי סוסים בכיכר העיר, משחקי כדורגל עתיק, פסטיבלי מוסיקה ועוד. ובעיקר – תיהנו מאוכל נפלא ומיין משכר מתוצרת מקומית – טוסקנית

חופשה באיטליה
באפשרותנו להציע לנופשים באיטליה מאות דירות נופש בבתי חווה, במבצרים, במצודות, בוילות ובאחוזות כפריות.
כל בתי הנופש שאנו מציעים נמצאים באזורים היפים של איטליה – טוסקנה, אומבריה, איזור האגמים, דרום איטליה, סיציליה ואפוליה.
לאור ניסיוננו העשיר מזה שנים רבות באיטליה, אנו מכינים הצעות לדירות בהתאם לצרכים והדרישות האישיים של כל המעוניינים בנופש באיטליה מתוך מגוון הדירות שברשותנו.

חופשה בטוסקנה
יציאה לנופש בטוסקנה באמצעותנו פירושו פינוק מושלם: חופשה בטוסקנה כוללת אירוח במצודות, באחוזות כפריות, וילות ובבתים עתיקים של משפחות אצולה ובעלי אחוזות אשר כולם הולבשו ב"לבוש מודרני" עם מירב הנוחות. הנופשים מקבלים מערך מתוכנן היטב של מסלולי סיורים משולבים בהמלצות למונומנטים ואירועים ייחודיים, המלצות על מסעדות ויקבים (כולל אלה המציעים טעימות יין).

וילות בטוסקנה
הנופש בטוסקנה המכונה – AGRITURISMO – הוא נופש כפרי בבתי חווה, וילות, ובאחוזות שהוחזקו בידי משפחות אצולה ואיכרים אמידים מאות בשנים. בעבר חיו משפחות אלה מחקלאות, אך כיום החקלאות היא בעיקר עיבוד כרמי זית וגפן ותעשיות של יין ושמן (בחלק מבתי החווה מייצרים יין ושמן).
בתקופות האחרונות החלו בעלי החוות להכשיר את הבתים שלהם לאירוח נופשים תוך התחשבות מירבית במבנים העתיקים על מנת לשמר את אופיים המקורי. כך הם מציעים לאורחיהם וילה אותנטית: בית נופש בטוסקנה השוכן בלב נוף כפרי קסום השופע ירק, כרמי זית וגפן ויערות.
כל וילה בטוסקנה מתאפיינת בייחוד משלה. הוילות משמרות מסורת בנייה עתיקה וייחודית תוך שמירה על סטנדרט גבוה כבית נופש: גינות מטופחות, בריכות שחייה פרטיות וכדומה. כל וילה מעוצבת בטוב טעם והמתארחים בה נהנים מריהוט עתיק מצד אחד ומאמצעי נוחות מודרניים מאידך.
וחשוב מכל: לרשות הנוסעים עימנו עומדת אלונה הס, המתגוררת באחוזה הסמוכה לפירנצה. היא משמשת אשת הקשר לכל הנוסעים הן בעצה והן בסיוע במידת הצורך.

בואו לגלות את מסתרי אפוליה
חבל ארץ אפוליה (PUGLIA) שוכן ב"עקב" של המגף האיטלקי והוא מן העשירים בחבלי איטליה – נופים נפלאים, חופי ים, יין מעולה, שרידי תרבות עבר עשירים ומבני נופש ייחודיים.

ספרד בהישג ידך
חופשה נפלאה בלב אזורי הנופש של ספרד היפים כמו – קוסטה בראווה, קוסטה דל סול, מיורקה. השהייה בבתים, בדירות ובוילות על החופים. מחירים סבירים

חופשה בצרפת
הצעות לנופש בעיקר בחבלי דורדון, פרובנס ונורמנדי. גם באזורים אלה מוצעות לנופשים המעוניינים דירות וטירות מתאימות לזוגות, למשפחות ולקבוצות.
 

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.