החברה להגנת הטבע-רואים עולם

חפש חברת נסיעות

החברה להגנת הטבע – רואים עולם מקדמת בברכה התארגנויות של קבוצות חברים המעוניינים לטייל יחדיו בקבוצות פרטיות סגורות. חווית הטיול המוצלח פירושה מורכבת מכל מכלול הפרטים

החברה להגנת הטבע-רואים עולם

החברה להגנת הטבע-רואים עולם מקדמת בברכה התארגנויות של קבוצות חברים המעוניינים לטייל יחדיו. אנחנו מאמינים שהשילוב בין טיול מתוכנן היטב, איכותי ומקצועי ומדריך מעמיק ומסביר פנים הוא רק חלק מהמשוואה של חווית הטיול המוצלח. חלק חשוב לא פחות ניתן לקבוצה, לחבריה, ליחסים ביניהם ולהיכרויות מוקדמות

רואים עולם – מיסודה של החברה להגנת הטבע, חלוצת טיולי העומק והאיכות הגיאוגרפיים בארץ ובעולם ובעלת ניסיון ומוניטין של מעל ארבעים שנות טיולים מאורגנים לחו"ל אל יעדים שונים בכל העולם.

החברה להגנת הטבע רואים עולם מתמחה בתכנון ובביצוע טיולים מאורגנים לחו"ל תוך הקפדה על איכות ומקצועיות ללא פשרות. אנו מציעים מסלולים מיוחדים ומגוונים, קבוצות הדרכה קטנות ואיכותיות, ניצול מירבי של כל רגע פנוי וכמובן, צוות מדריכים מומחים בתחומם, בעלי ניסיון רב שנים בהובלת טיולים אל מחוזות אהבתם והתמחותם.

אנו מציעים לכם מגוון טיולי תרבות וטבע אשר תוכננו במיוחד עבור קהל מטיילים סקרן ומעמיק, הרוצה לחוות את העולם באופן בלתי אמצעי. מסלולי הטיול יביאו אתכם למקומות שהמטייל הממוצע אינו מגיע אליהם, אל נופים עשירים, אתרים אקזוטיים, מפגשים אתניים מרתקים, שווקים צבעוניים ומסלולי הליכה באתרי טבע ייחודיים.

מסלולי הטיול תוכננו על ידי מדריכי "החברה להגנת הטבע רואים עולם" אשר גם מלווים את הטיולים. המדריכים שלנו, שהם אוצר בלום של ידע, משלבים הבנה מעולה של השטח, המנהגים והתרבויות עם ניסיון רב-שנים בליווי קבוצות. שילוב זה יעניק לכם חווית טיול ייחודית, מעמיקה ומרחיבת אופקים.

קבוצות סגורות (התארגנות מוקדמת של קבוצת חברים):
החברה להגנת הטבע – רואים עולם מתמחה בהפעלת טיולים לקבוצות סגורות למבחר גדול של יעדים. אנו ערוכים לטפל בקבוצות קטנות או גדולות. אם אינכם מצליחים לגייס מספר אנשים מתאים לקבוצה (מינימום 15 נוסעים) – נשמח לעזור ולהשלים את המספר הדרוש לקבוצה. את כל אחד ממסלולי הטיול אפשר להסב לטיול של קבוצה סגורה. בנוסף על מסלולי הטיול המופיעים באתר ולהם תאריכי יציאה ומדריכים משובצים, תוכלו להתרשם ממגוון נוסף של מסלולים ורעיונות לטיול תחת הכותרת – טיולים נוספים וקבוצות סגורות. הטיולים ממויינים לפי יבשות.

לקבוצות סגורות יתרונות רבים. ביניהם:

  • מועדי הטיול: קבוצה סגורה יכולה לקבוע לעצמה את הטיסות הנוחות לה, מועדן ונתיבן.
  • הדרכה קבוצה סגורה יכולה לבקש את המדריך המועדף עליה.
  • תכני הטיול קבוצה סגורה יכולה להתאים לצרכיה הן את המסלול (קושי הליכה, נושאי עניין מיוחדים, התאמה חברתית…) והן את רמת השירותים (מלונות, אוכל וכו').
  • מחיר נוח קבוצה סגורה זכאית להנחה ממחיר המחירון של הטיול.
  • לטייל עם חברים קבוצה סגורה מורכבת מחבריך, אותם את/ה מכיר/ה ואתם את/ה רוצה לטייל, יש פחות "הפתעות" ונעים לטייל ביחד.

אנחנו מאמינים שהשילוב בין טיול מתוכנן היטב, איכותי ומקצועי ומדריך מעמיק ומסביר פנים הוא רק חלק מהמשוואה של חווית הטיול המוצלח. חלק חשוב לא פחות ניתן לקבוצה, לחבריה, ליחסים ביניהם ולהיכרויות מוקדמות.

אם אתם כבר מאורגנים בקבוצה, או מעוניינים להתארגן עם חברים, עמיתים או סתם מכרים, נשמח להציע לכם לעיין בטיולינו השונים ולבחור את היעד המתאים לכם.

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.