תפריט עמוד

די בסט – EZtours

חפש חברת נסיעות

רוצים חופשה פרטית, בילוי נפלא עם המשפחה, עם החברים?היכרות עם המקומיים? הנאה בטברנות ומהטעם המשובח? התשובה היא "די בסט"! לנפוש בוילה עם בריכה, בכפר שליו, משקיף לנוף נפלא. ליהנות במרחק קצר מהחוף החולי. חופשה איכותית

די בסט – EZtours

 מומחים לחופשות פרטיות!

משרד נסיעות וסוכנות התיירות "EZTours"
ובשמו הנוסף "די בסט"

 

רוצים חופשה ביוון, איי יוון, קפריסין או איטליה?
חולמים להירגע בבית כפרי, וילה מקסימה, טירה או בית אחוזה בלב הכרמים? רוצים להתפנק? לבשל בעצמכם? להתייעץ עם המומחים שמכירים כל בית?

אנו "די בסט" EZtours כאן בשבילכם!

אריה וטובה ממליצים לכל אלה הרוצים, חופשה פרטית, בילוי עם המשפחה, עם החברים.
היכרות עם המקומיים. הנאה בטברנות מהטעם המשובח. לנפוש בוילה, עם בריכה בכפר שלוו, משקיף לנוף נפלא. להתרענן בבריכה הפרטית. במרחק קצר מהחוף החולי. זאת חופשה איכותית.

התמחות, רבת השנים, מעל 15 שנים, והיכרות שלנו עם הבתים, המלונות המשפחתיים ומלונות הבוטיק. החברות , עם בעלי הבתים והמקצועיות שלנו לאתר מקומות שאינם ממוסחרים, הם שהופכים כל חופשה לחוויה!
אנו תופרים עבורכם את החופשה המתאימה לכם!
בחופשות שלנו אתם מגיעים כאורחים וחוזרים כידידים!

אתם יוצאים לחופשה? תנו לנו לארגן לכם חליפת חופשה מותאמת אישית.
אנו ב" די בסט" " Ez tours" מארגנים לכם חבילה הכוללת: טיסה, וילה או מלון בוטיק. ניתן לכם "טיפים" ושלל רעיונות. ילדים בקבוצה? ל EZ tours ו-"די בסט" הפתעות לנופש לכל המשפחה.

מחירי חופשותינו נותנים לכם תמורה מלאה. הטיפול, המידע , הטיפים, ניתנים לכם בחינם, השירות האישי, האחראי והמנוסה יוצרים את ההבדל המשמעותי.
כל מה שנשאר לכם זה להתקשר ואתם בדרך לחופשה.


שיחת טלפון או מייל , ואתם בדרך לחופשה.
נשמח לצרף אתכם לרשימת לקוחותינו המרוצים.
אנחנו כאן לתת שירות – הטוב ביותר שאפשר

חפשו אותנו בפייסבוק

 

תגובות

  1. שרית ברוק עבאס הגיב:

    הי, אשמח להתייעץ במהרה. רוצים ליסוע השבוע. מחפשים וילה למשפחה של 3 משפחות, ילדים בגיל יסודי תינוקות וסבא וסבתא. מעוניינים להגיע לוילה נוחה ונעימה משם נוכל ללכת לים או לטייל בכפרים באזור שבו יש גם מסלולי טבע נוחים ולספוג טבע וכפר. מדובר על תקופה של שבועיים ואולי יותר ולכן החופשה לא יכולה להיות יקרה. זה הטלפון שלי: 0545414426, שרית

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.