תפריט עמוד

תמרה דה בנדיטי

חפש חברת נסיעות

חופשות מיוחדות ואישיות למשפחות, קבוצות חברים ולזוגות בוילות פרטיות, בתי חווה, אחוזות ומבצרים ובתים על המים עם נופי החופים המדהימים, בקסם של באיטליה, צרפת וביוון.

תמרה דה בנדיטי

תמרה דה בנדיטי

חופשות מיוחדות ואישיות למשפחות, קבוצות חברים ולזוגות בוילות פרטיות, בתי חווה, אחוזות ומבצרים ובתים על המים עם נופי החופים המדהימים, בקסם של באיטליה, צרפת וביוון.

לפני 18 שנה התארחנו במבצר מהמאה ה-12 ביחידה קסומה בכפר היסטורי בן 300 תושבים בלבד וחוינו את החוויה הקסומה של חופש אמיתי בבית משלנו, לחיות עם בעלי הבית והתושבים המקומיים, לקנות את האוכל לאותו היום במכולת המקומית, לשתות את הקפוצ'ינו בבוקר בבר המקומי ולקנות את הלחמים שניחוחם אפף אותנו במאפיה המקומית.
עזבנו את עיסוקינו הקודמים והבאנו את הבשורה והמודעות לקהל הישראלי – אפשר גם אחרת, מעכשיו בחופשות יהיו בוילות פרטיות, בתי חווה, אחוזות ומבצרים ובתים על המים עם נופי החופים המדהימים.

יצאנו להכיר ולגלות בעצמנו את המקומות והבתים עם קסם באיטליה, צרפת וביוון, כל שנה אנו יוצאים להכיר עוד ועוד בתים, היום עומד לרשותנו מאגר של בתים בהם אנו מארגנים חופשות בתפירה אישית למשפחות, קבוצות חברים ולזוגות.

אנו מארגנים גם חתונות ואירועים, סיורים קולינריים, קורסי בישול וסדנאות.

אנו "בוטיק" ולא רשת, מה שמאפשר לנו להעניק לכל לקוח יחס אישי תוך תשומת לב מיוחדת לבחירת המקומות שיהיו ברמה הרצויה ויתאימו ככפפה ליד לבקשות המגוונות של הלקוחות.
אנו מזמינים גם אותך למשרדנו, ליהנות מנסיון וידע של שנים רבות בתכנון החופשה.

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.