צימר מבודד בבר גיורא

תתפלאו, אבל קשה למצוא צימר מבודד ושקט שאינו בצפון הרחוק. צימר שעטוף בטבע, שאין לידו אף צימר אחר, רעשים של רחוב ושכנים, אלא רק רחש הרוח בעלים, ציוצי ציפורים ופה ושם נביחות רחוקות או יללות תנים. השקט והיופי עוטפים את הצימר של נעמי שנטוע בתוך יער בסוף המושב בר גיורא שבהרי יהודה. נעמי ובעלה מתגוררים ממש מאחוריו, כך שהם זמינים תמיד לכל שאלה ובקשה, אבל הם מעניקים לאורחים שלהם פרטיות, עצמאות ובעיקר – שקט.
החלק החזק בצימר הוא מרפסת הדק רחבת הידיים שבה תוכלו לשבת ולהתבונן ביער, לאכול בה את ארוחותיכם או סתם לקרוא ולבהות. הצימר עצמו עשוי עץ, חלל אחד שבו יש ספה נפתחת למיטה זוגית, שולחן עבודה רחב, מקרר קטן וכיריים חשמליות. יש גם מזרון נוסף בגלריה שאפשר לטפס אליו בסולם. לא בשבילי, אבל יהיו כאלה שימצאו בו שימוש. יש טלוויזיה גדולה בצימר וגם מזגן, כך שלא חסר בו דבר לחופשה שלווה ונעימה. תוכלו לצאת מהצימר לטיולים רגליים ביער, אבל כדי להגיע למסעדות ומקומות מרוחקים יותר – יש צורך במכונית.
הבקתה נקייה ומוארת, מתאימה מאוד לאדם בודד או לזוג, ויתכן שגם לזוג עם ילד (עם כישורי טיפוס). אני השתמשתי בו לצורך כתיבה, ולשם כך הוא נהדר. מחירו הוא בין 125 ל-150 דולר ללילה, תלוי בעונה. בעלי הבית מאוד נוחים ונעימים, ואם יחליפו את הווילונות בכהים יותר ולא חדירים לאור – יהפכו את הצימר למושלם לגמרי.