הרבה ספרים וגם קפה ואוכל

בסמטה פלונית בתל אביב מסתתרת לה אחת מחנויות הספרים המשומשים החמודות ביותר בעיר, הנסיך הקטן שמה. החנות בנויה מחדרים חדרים בעלי רצפת עץ, והספרים מגיעים עד למרומי התקרות הגבוהות. מוזיקה מפטיפון ישן מתנגנת ברקע, ואפשר לצנוח על אחת הכורסאות שסביב שולחנות הקפה הרבים ולקרוא, לשוחח עם זרים גמורים, לשחק שח, לשתות תה או להתאהב. לאחרונה התחילו להגיש במקום אוכל של ממש, ואפשר לשלב ספרות וזלילה. בחורף יוגשו גם מרקים וויסקי משובח. מי שמחפש קולטורה מאורגנת יכול להגיע לאחד מהערבים הספרותיים שנערכים במקום (כדאי לעקוב אחרי הפרסומים בעיתונים המקומיים).
נמל האם הוא חנות ספרים שנמצאת ברחוב קינג ג'ורג' הסמוך ונראית קטנה, אך בעצם היא מבוך של חדרונים קטנטנים ועמוסים. גם בחנות האם תוכלו למצוא כורסאות מזמינות.
בשתי החנויות אפשר למצוא ספרים יד שנייה מכל הז'אנרים, גם באנגלית, ואוסף מרשים של מגזינים ועיתונים של שירה וסיפורת עכשוויים היוצאים בהוצאות כמעט מחתרתיות.
בנסיך הקטן יש סיכוי אמיתי לפגוש סופרים ומשוררים חיים ומדברים, לפעמים אפילו יותר מדי, אפשר למצוא ספרים נדירים, צילומים, גלויות, מכתבים ועוד אוצרות מן העבר. אפשר להזמין ספרים בטלפון (דברו עם רוני, הוא המומחה), אבל לא כדאי לוותר על הקסם הנוסטלגי של המקום. 

שעות: בסמטה: א'-ה' 22:00-08:30, ו' 08:30 עד כניסת השבת; בקינג ג'ורג': א'-ה' 20:00-10:00, ו' 16:00-10:00