דירה מול הים במרינה

 

מה בסך הכל מחפש הבן אדם בחופשתו הנדירה בעיר הגדולה? מקום מעניין, יפה, קרוב לחנויות ומסעדות שפתוחות גם בשבת, ואם אפשר – גם ים במרחק הליכה, ולא נבחל גם בבריכה ואולי גם חדר כושר, וחשובים כמובן החניה, הניקיון, וברור שגם הווי פיי. ואם כל זה לא מספיק – נעדיף כמובן שהמקום יהיה מואר ושקט ככל האפשר.

אני פרפקציוניסטית, זה ידוע, ולכן לקראת חופשתי האחרונה בחג השבועות חגגתי בהתאם במשך שבועות את החיפוש המאתגר בתל אביב וסביבתה ולא נחתי ולא שקטתי עד שמצאתי את כולם בדירה אחת. נכון, זה לא תל אביב, אבל זה ממש לא רחוק ממנה, ואחרי שניסיתי הרבה דירות בעיר הגדולה, אני חייבת להגיד שהרצליה היא אופציה לא פחות טובה.

           

           

בדירה במרינה של הרצליה אפשר להרגיש עשירים ליום אחד. החוויה היא של יוקרה ונועם, אין מלים אחרות להגדיר זאת, ורק נותר לקנא באלה שגרים שם באופן קבוע. במתחם נחמד שיושב ממש על המרינה משכיר אחד מבעלי הבית את דירתו היפה והמצוחצחת שכוללת סלון רחב ידיים, מטבח וחדר שינה ושני שירותים ואפילו מרפסת נחמדה. ריח הניקיון שעולה מהדירה עושה לך חשק להישאר בה, אבל בחוץ קורצים הים, הבריכה הפרטית של המתחם, חדר הכושר, קניון ארנה שהוא במרחק הליכה קצרה ונעימה לאורך טיילת המרינה, ובתי הקפה והמסעדות שפרושים עד אליו (מאלה דגמנו את מדזו ובני הדייג המצוינות). אוריין, בני הקטן, בכה כשהתבשר שצריך לעזוב את הדירה, וזה אומר הכל. היא נהדרת לילדים בעיקר מאחר שהיא מציעה תעסוקה במרחק יריקה, והיא מצוינת למבוגרים שבעי קרבות.

           

והמחיר? לגמרי שפוי, משתנה כמובן בהתאם לעונה, למספר הלילות ולהרכב הלנים. הדירה לא יקרה יותר מדירה קטנה בתל אביב והרבה יותר מדוגמת ומתוחזקת.