קניון פארק הקרח אילת

קניון פארק הקרח אילת הינו יצירת מופת הנדסית המשלבת בתוכה אין ספור אטרקציות ופעילות נופש לכל המשפחה. פארק הקרח אילת. הקניון היחיד מסוגו בעולם

קניון פארק הקרח אילת

קניון פארק הקרח אילת

קניון פארק הקרח אילת הינו יצירת מופת הנדסית המשלבת בתוכה אין ספור אטרקציות ופעילות נופש לכל המשפחה, בנוסף, ועל מנת להשלים את חווית הבילוי, תוכלו להינות מעשרות חנויות, מאות מותגי אופנה נחשבים, מסעדות, בתי קפה ורשתות מזון מהיר. פארק הקרח אילת. הקניון היחיד מסוגו בעולם.

 

 

לונה פארק בבילון

בבילון גיימס הינה הרשת הגדולה ביותר בישראל למשחקי וידאו, סימולטורים ומתקני שעשועים מקוריים אחרים. סניפי הרשת הפתוחים לקהל הרחב יושבים כיום בקניון אילון ר"ג, קניון קרית אונו ,קניון סימול אשדוד וישפרו סנטר מודיעין

בקרוב ייפתח בקניון פארק הקרח אילת לונה פארק אינדור בשטח של 1400 מטר אשר יכלול מתקני לונה פארק, מכוניות מתנגשות, מכונות משחק אשר לא נראו בארץ
בבילון קידס – מתחם הילדים הכי חדשני בישראל.

רק אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הסימולטורים: הוקי קרח, כדורסל, כדורגל, אגרוף הזעם, מכונת ריקודים, טרקטורון בהמחשת שטח, מכוניות מהיר ועצבני, אופנועים מהיר ועצבני, מיני באולינג מכונות כרטיסים ועוד.

הרשת הינה בבעלותו של איש העסקים אפי מלכה, ממקימי התחום ומהוותיקים בענף משחקי הוידאו. רשת בבילון הייתה ונותרה הרשת היחידה בארץ המספקת מבחר בסדר גודל כזה של משחקים, פעילויות וסימולטורים המתחדשים ומתעדכנים כל הזמן, בכדי להביא לכם את האטרקציות הכי חדשות היום בשוק ולספק הנאה בכל זמן ולכל גיל.

איגלו שלג

איגלו השלג הגדול הינו האטרקציה היחידה בישראל ומהיחידות בעולם המעניקות למבקרים בו תחושה של חורף אמיתי, קר ומושלג וטעימה קטנה של חו"ל.

מחוללי שלג מלאכותי "יורים שלג" ויוצרים אווירה קסומה של חורף אמיתי כאשר פתיתי שלג נופלים מתקרת האיגלו. עיצוב הייחודי של האיגלו מעניק גם לצופים בו וגם לשוהים בו חוויה עוצרת נשימה, ייחודית וקסומה של חורף אמיתי – והכל בעיר החמה בישראל.

בנוסף לכל, ממקומת מגלשת ענק במרכז האיגלו עליה יגלשו הילדים כאשר כל העת לא מפסיק לרדת שלג קסום וקר…

החלקה על הקרח

משטח ההחלקה עוצר הנשימה שלנו נחשב למקצועי ביותר בארץ ולאחד מהמתקדמים בעולם. המשטח ממוקם בלב הפארק ועליו תוכלו לנסות את כישורי ההחלקה על הקרח שלכם. גודל משטח ההחלקה הינו גודל אולימפי המאפשר גלישה בו זמנית של עשרות מחליקים, תוכלו להחליק עם חברים, בני או בנות זוג או לבד.

המחליקים יקבלו נעלי החלקה מקצועיות ולפי מידתם, כל מקצה לא יפחת ממחצית השעה.

סימנוע (קולנוע 7 ממדים)

קולנוע בשבעה ממדים: הצופה חווה את הסרט דרך כל החושים המעוררים בו רגשות של פחד, צחוק ודמיון..

סרטים בין 7 ל-10 דקות

חלקם מז'אנר של אימה, בית הרוחות ומומיות (למבוגרים יותר), אקשן כמו המרדף, סרטים חווייתיים לכל המשפחה וגם לילדים כמו עלי באבא ורכבת הרים.

מעבר לתנועה הייחודית של הכיסאות, ולרעידות יש אפקטים של ריח, רוח, גשם, טיקלרים בגב בישבן, עכברים ברגלים, נשיפה בעורף.

מערכת סאונד מתקדמת ביותר ותלת ממד באיכות גבוהה.

השילוב בין האפקטים השונים והסרט מתבצע על ידי מהנדס רב חושי המשלב יכולות אמנותיות והבנה טכנית.

ניתן לשמוע את הצחוק והצעקות מחוץ לקולנוע ולצפות בשידור חי בצופים המצולמים במצלמת אינפרא רד.