פנחס וגסטון – Pinhas & Gaston

פנחס וגסטון במושב לימן, הוא אחוזת צימרים והמפלט האולטימטיבי של רבים וטובים. פנחס וגסטון לא דומה לשום מקום אחר.

פנחס וגסטון – Pinhas & Gaston

פנחס וגסטון – האחוזה במושב לימן

לחצו על גלריית התמונות ודפדפו:

טלפון לפרטים והזמנות: 072-3923642

פנחס וגסטון במושב לימן, הוא אחוזת צימרים והמפלט האולטימטיבי של רבים וטובים.
פנחס וגסטון לא דומה לשום מקום אחר.

אם צריך לתת כותרת למקום, זוהי אחוזת צימרים הנמצאת במושב לימן. רגע לפני ראש הנקרה. ארבעה צימרים במספר. אבל מכאן – הכול משתנה, וכמו שנאמר כבר מזמן – "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".
פנחס וגסטון היא שביל הבריחה של הרבה אנשים שיודעים להעריך פינוק אמתי, שם נמצא את מושב לימן. נכנסים למושב, עולים על דרך עפר, אז נפתחת חומת השיחים ומאחוריה נגלה מגרש חנייה קטן.
כיכר קטנה, עם באר במרכזה, המוקפת בגן מדהים ובו אינסוף צמחי תבלין, שיחים ירוקים ופרחים. סביב הגן מסודרים הבתים הקטנים. בתי אבן מתוקים וציוריים. אחד מהם מחכה רק לנו.
ומה יש שם בפנים? כל מה שזוג מפונק צריך והרבה יותר – מיטה ענקית ונוחה שלא תרצו לעזוב עם מצעים צחורים וריחניים, פינת סלון יפהפייה, מטבחון קטן עם מכונת אספרסו ומקציף חלב, עוגיות נהדרות, יין משובח ומשקאות טובים, אח מבוערת ומסך ענק המחובר למערכת סטרימר וכבלים.
ומה עוד? הפרטים הקטנים. ידיות ופרזול אמנותי, גופי תאורה שובבים בעיצוב ייחודי, רהיטים שנבנו במיוחד, בטוב טעם… וזוהי רק ההתחלה.

מאחורי כל יחידה מחכה מרפסת פרטית (באמת פרטית!) עם משטח עץ רחב ידיים ובמרכזה של כל חצר כזו – השוס האמיתי – בריכות פרטיות מחוממות. שמונה מטרים אורכן ושלושה מטרים רוחבן. לצידן – ג'קוזי ספא ענק ומבעבע והכול – מתחת לשמיים הצפוניים, בין העצים ובלי כל עין שיכולה לתפוס אתכם ברגעים שתשכחו את עצמכם (ויש רבים כאלה!).

ויש עוד – ארוחות בוקר מפנקות, טיפולי יופי וספא מגוונים (לפי הזמנה לצימר), פירות העונה, פירות יבשים, מיני בר הכולל משקאות קלים ועוד פינוקים.

הכי חשוב והכי נחשק: הדיסקרטיות המוחלטת.
הגימור המושלם וההקפדה על כל פרט.
הג'קוזי החם, הבריכה הפרטית , המחוממת, בכל חדר.
ארוחת בוקר המוגשת למרפסת החדר.

מחיר צימר עם בריכה פרטית

לילה באמצע השבוע, ימים א'-ד' 1,900 ₪
לילה בסוף שבוע 2,200 ₪ (מינימום 2 לילות)
לילה יולי אוגוסט וחגים 2,200 ₪ כל ימות השבוע

הטבת חורף עד סוף פברואר:
עלות ללילה אמצע שבוע 1700 ₪ או 1900 ₪ עם עיסוי זוגי.

המחירים כוללים:
בריכה פרטית מחוממת וג'קוזי ספא
ארוחת בוקר מפנקת
מיני בר משקאות חופשי
פירות העונה, פירות יבשים ועוגיות
מכונת אספרסו ומקציף חלב

כתבות מהגליל המערבי

מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל
מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל

בין המושבים היהודים אלקוש ואבן מנחם, הכפר הערבי נוצרי פסוטה, מצפה אבירים והכפר הדרוזי הגדול חורפייש נמצא אחד האזורים המרתקים ביותר בארץ ישראל בכלל ובגליל בפרט. זהו אזור של חורש ים תיכוני צפוף וקוצני, ובו בליל של שמורות ...

אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב
אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים, אלא גם מפגשים רב תרבותיים, מיזמים קולינריים, סדנאות עם בעלי מלאכה ועוד המון הפתעות. פסטיבל אביב בגליל המערבי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לכל העושר שיש לאזור להציע

בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי
בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי

בגליל המערבי קיימות מספר "ערים אבודות" - ישובים עתיקים והרוסים המבצבצים מהיער המקנה להן מראה מסתורי ומסקרן. יואב יעקובי לוקח אותנו לכמה מהן, לטיולים רכובים עם קטעי הליכה קצרים. מתאים גם למשפחות