פארק הצפרות באילת

חוויית ציפורים בלתי נשכחת, מפגש אינטימי ומרגש עם הציפורים הנודדות.

פארק הצפרות באילת


 

 ביקור בפארק הצפרות באילת


אילת היא אחד המקומות החשובים בעולם עבור הציפורים הנודדות. הגשר היבשתי היחיד המחבר את אירופה, אסיה ואפריקה הוא גם צוואר בקבוק המשרת מאות מיליונים של ציפורים נודדות. יתרה מכך, הציפורים הנוחתות באילת מתכוננות לאחת המשימות המאתגרות ביותר בחייהן – חציית מדבר הסהרה. הפיתוח המואץ של אזור אילת פגע קשה בבית הגידול העשיר – המלחה, שהיוותה "תחנת תדלוק" אחרונה בהחלט לפני המדבר עבור ציפורים אלו. עבודתנו העיקרית בפארק הצפרות היא לחדש את מקור המזון החשוב הזה עבור הציפורים הנודדות ולבצע מחקר שידע לכוון אותנו כיצד לשמור עליהן בצורה הטובה ביותר.

ביקור מודרך בפארק הצפרות הוא דרך נהדרת להכיר ולהעריך את הציפורים הנודדות. במהלך ההדרכה תפגשו בציפורים שנלכדו והובאו מתחנת המחקר, שם בדקו את מצבן הפיזי וכשירותן לנדידה, תקבלו הסבר על מסען ההירואי ויכולותיהן יוצאות הדופן של הציפורים להתגבר על מכשולי הנדידה. בין השאר, יש ציפורים נודדות זעירות, ששוקלות לא יותר מחמישה גרמים, אך משלימות מסע של 2,5000 ק"מ בתנאים קשים, ועושות זו שוב ושוב בכל שנה. לכל מין ציפור שתפגשו יש סיפור מיוחד ומרתק, וביחד הסיפורים משלימים את התמונה הצבעונית של נדידת הציפורים דרך אילת. לאחר המפגש האינטימי והמרגש עם הציפורים, נצא לסיור בפארק כדי לפגוש את בתי הגידול השונים ואת הציפורים שנמצאות בהם.

אנו מציעים:
1. סיורים מודרכים בפארק הצפרות, הכוללים מפגש קרוב עם חוקרים וציפורים מתחנת המחקר וסיור צפרות. העלות היא 750 ₪ לקבוצה (עד 50 איש). אורך הסיור כשעה וחצי.
2. סיורי עומק שבנוסף לחוויה בפארק הצפרות מגיע גם אל בריכות הפלמינגו. העלות 950 ₪. שעתיים וחצי.
3. הרצאות בנושאי צפרות כגון נדידת הציפורים, קונפליקטים בין אדם לציפור, ציפורים בעיר וכדומה. ההרצאות נעשות על ידי מומחה לצפרות, במלון שלכם. המחיר 1200 ₪. כשעה וחצי.

במקום שירותים מסודרים וחנות