סבתא ג'מילה – מרכז מבקרים

במרכז המבקרים בפקיעין אפשר לראות שיטות הבישול של הסבון וזיקוק הצמחים, הסבר וסרט על סבתא ג'מילה…קניית מוצרים אפשרית במקום!

סבתא ג'מילה – מרכז מבקרים


 

סבתא ג'מילה – מרכז מבקרים

במרכז המבקרים בפקיעין אפשר לראות את שיטות ההכנה של הסבון וזיקוק הצמחים, סרט והסברים על סבתא ג'מילה. כמו כן אפשרית קניית מוצרים ישר מהמפעל!

מרכז המבקרים פתוח כל ימי השבוע:
שעון קיץ 8:00 עד 19:30
שעון חורף 8:00 עד 18:00
כניסה וקפה בחינם

מי היא ג'מילה?
ג'מילה נולדה למשפחה דרוזית בכפר פקיעין שבהרי הגליל. משחר ילדותה ליוותה את סבתה ואת אימה בצאתן ללקט צמחי מרפא על מורדות ההרים, לפי מיטב המסורת הגלילית. כשבגרה, ביקשה ג'מילה לחקור את סודותיהם של השדות הנרחבים ועתירי הצמחיה, הקרויים בפיה 'בית המרקחת של הטבע'. במשך עשרות שנים היא פיתחה בביתה נוסחה מקורית רבת עוצמה המרכיבה צמחים ושמנים מן הטבע. הנוסחה המקורית של ג'מילה משמשת בסיס לכל המוצרים של ג'מילה.

מהי נוסחת צמחי הבר של ג'מילה?
נוסחת צמחי הבר המקורית של ג'מילה מושתתת על ידע מסורתי בן מאות שנים, לצד היכרות מעמיקה עם צמחי המרפא של ארץ ישראל. הנוסחה מכילה רכיבים טבעיים בלבד (100%), ומשלבת בתוכה מגוון צמחי בר ושמנים טהורים בעלי סגולות טיפוח ומרפא. בין המרכיבים כ-15 צמחי מרפא, שורשים ושיחים מהגליל, לצד תמציות של לפחות 7 שמנים טבעיים.

השפעת הנוסחה על העור מזינה ומבורכת: החומרים הפעילים מן הצומח חודרים לעור ומנקים אותו ביסודיות, מעניקים לו לחות, ומחדשים את תאי העור.
השילוב הייחודי של תכונות וסגולות מן הטבע מחולל פלאים במרקם ובמראה העור, ומעכב את הזדקנותו.

נוסחת צמחי הבר של ג'מילה משמשת בסיס לכל המוצרים בקולקציית ג'מילה. בזכות הנוסחה מוצרי ג'מילה הם מוצרי הטיפוח הטובים ביותר הקיימים היום בשוק!

כתבות מהגליל המערבי

מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל
מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל

בין המושבים היהודים אלקוש ואבן מנחם, הכפר הערבי נוצרי פסוטה, מצפה אבירים והכפר הדרוזי הגדול חורפייש נמצא אחד האזורים המרתקים ביותר בארץ ישראל בכלל ובגליל בפרט. זהו אזור של חורש ים תיכוני צפוף וקוצני, ובו בליל של שמורות ...

אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב
אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים, אלא גם מפגשים רב תרבותיים, מיזמים קולינריים, סדנאות עם בעלי מלאכה ועוד המון הפתעות. פסטיבל אביב בגליל המערבי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לכל העושר שיש לאזור להציע

בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי
בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי

בגליל המערבי קיימות מספר "ערים אבודות" - ישובים עתיקים והרוסים המבצבצים מהיער המקנה להן מראה מסתורי ומסקרן. יואב יעקובי לוקח אותנו לכמה מהן, לטיולים רכובים עם קטעי הליכה קצרים. מתאים גם למשפחות