מלון פורט אנד בלו

מלון פורט אנד בלו, המהווה בחירה מוצלחת עבור זוגות, משפחות, אנשי עסקים ועוד עם סוויטות יוקרתיות ומיקום מנצח בתל אביב. בעיר מיוחדת ותיירותית כל כך לא מפתיע החיפוש של רבים אחר מלונות בוטיק, שמציעים מעצם הגדרתם חוויית אירוח שונה ממה שאנחנו מכירים.

מלון פורט אנד בלו

מלון פורט אנד בלו תל אביב, טל' 072-3923632

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות


מה במלון?

הדבר הראשון שמושך את העין במלון פורט אנד בלו הוא העיצוב המוקפד שלו, שמבטא את תל אביב מצד אחד ואת החיבור לים מהצד האחר. על מנת לספק חוויית חופשה מפנקת כולל מלון פורט אנד בלו חדר כושר מאובזר, אליו יכולים האורחים להיכנס ללא תשלום. במלון חדר ישיבות בו יכולים להתארח 8-10 איש, חדר המאובזר בכל מה שדרוש לישיבה העסקית: טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי ואפשרות לקפה ולכיבוד על פי התפריט המוצע (בהזמנה מראש).

השהות במלון הינה על בסיס לינה וארוחת בוקר. במלון פועלת מסעדת השף "פנטסטיק".

החדרים

חדרי הסוויטות מעוצבים אף הם לעילא ולעילא, עם גוון כחול ים תיכוני בולט המשולב עם גווני עץ. אלמנט שמושך את העין הוא התקרה השחורה בעלת הצנרת הגלויה, המהווה הצהרה אופנתית. במלון בכלל ובחדרים בפרט מתקיים שילוב בין אלמנטים מנוגדים, בעיקר העיצוב הקלאסי עם זה המודרני.

יש כאן מספר סוגים עיקריים של חדרים, כאשר האבזור המשותף כולל מיטות זוגיות מפנקות, טלוויזיית 40 אינץ' אחת לפחות, כספת, מקרר, פינת קפה (בחדרים היוקרתיים עם מכונת אספרסו), אינטרנט אלחוטי ללא תשלום ועוד.

חדרי הדה לקס הזוגיים, 24 במספר, מתפרסים על פני כ-23-26 מ"ר. סגנונם העיצובי הוא אורבני, יוקרתי ומודרני. יש חדרים עם דלת מקשרת, דרישת חובה בשהות משפחתית במלון. שש סוויטות הג'וניור (32 מ"ר), המשקיפות לנמל תל אביב ולים התיכון, מעוצבות בצורה המשלבת בין גווני האדמה והים.

במלון 44 סוויטות דה לקס (33-39 מ"ר). עיצוב הסוויטות רחבות הידיים האלה הוא בסגנון קלאסי-מודרני בעל אלמנטים אורבניים, והאבזור מרשים במיוחד. אופציה יוקרתית אפילו יותר הן שתי סוויטות הפרימיום, ששטח כל אחת מהן עומד על לא פחות מכ-55 מ"ר. הסוויטות מורכבות מחדרי שינה גדולים, סלון חדשני, מרפסות מרוהטות בנות כ-30-40 מ"ר ועוד. אחת מהסוויטות כוללת שני חדרי שינה ושלושה מכשירי טלוויזיה.

לבסוף מגיעים לאופציה המפוארת מכולן – סוויטה נשיאותית בגודל של 68 מ"ר. הסוויטה כוללת שני חדרי שינה, סלון אירוח, שלוש טלוויזיות בנות 40 אינץ' ואחת בת 50 אינץ' ועוד. הסוויטה מוקפת במרפסת בשלושה כיוונים.

מיקום

מלון פורט אנד בלו ממוקם באחת הנקודות היפות ביותר בתל אביב, כשהנופים הנשקפים ממנו הם עוצרי נשימה. יתרון משמעותי אחר הוא שהמלון קרוב לכל מה שכדאי להיות קרוב אליו בעיר הגדולה. במרחק נגיעה מהמלון תמצאו את חוף הים והנמל, מקומות בילוי, מסעדות, בתי קפה, שווקים ועוד. עוד תגיעו משם בקלות למוקדי עניין כמו פארק הירקון, הספורטק, חצרות יפו, התיאטרון הלאומי הבימה ואתרים חשובים אחרים.

יצירת קשר

כתובת: רחוב צידון 1, תל אביב, 6350835

טלפון: 072-3923632

אתר אינטרנט: http://portandblue.com

דואר אלקטרוני: info@portandblue.com

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...