מלון כרמלה בוטיק, חיפה

מלון בוטיק כרמלה בחיפה ממוקם בבניין טמפלרי בן מאה שנה, משוחזר ומשופץ ביד אוהבת. כל אחד מ-19 החדרים מעוצב בעיצוב ייחודי, עם רהיטי וינטג' מקסימים ואבזור איכותי. כרמלה הוא אי של שלווה ורוגע במרכז הכרמל, סמוך לאטרקציות מרכזיות כמו טיילת לואי, הגנים הבהאים, מסעדות ובתי קפה

מלון כרמלה בוטיק, חיפה

מלון כרמלה בוטיק, חיפה, טלפון 072-3923640

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

על המלון

כרמלה הוא אחד ממלונות הבוטיק הייחודיים והאיכותיים בישראל. המלון נמצא במבנה טמפלרי בן כמאה שנה, שהיה במקור אחוזתו של איש דת אמיד, עבר גלגולים שונים ונעזב, עד ששופץ ושומר באהבה והפך למלון בוטיק. העיצוב האדריכלי המוקפד לצד הסביבה השלווה והירוקה הופכים את השהות במלון כרמלה נעימה במיוחד. הקבלה מאוישת 24 שעות ביממה והצוות המסור ישמח להמליץ על מסלולי טיול, אתרי בילוי ואטרקציות, מסעדות ועוד.

המיקום של המלון מצוין: הוא צמוד לגן האם וגן החיות המקסים שבו ובמרחק הליכה ממרכז הכרמל, טיילת לואי, הגנים הבהאים וסטלה מאריס, משם אפשר לרדת ברכבל עד לטיילת של בת גלים. אפשר לנוח ולהירגע בחדרים הנעימים של המלון, בלובי היפה ובגינה הנעימה, ואם תרצו לבלות ולטייל, חיפה מציעה אינספור אתרי טיול ובילויים – בעיר התחתית, במושבה הגרמנית, בוואדי ניסנאס, בשוק תלפיות ועוד. אל כולם אפשר להגיע בקלות ובנוחות ממלון כרמלה.

במהלך 2018 ייפתח בכרמלה מרכז ספא שבו ניתן יהיה לקבל מגוון עיסויים וטיפולים בידי צוות מטפלים מוסמך.

החדרים

במלון בוטיק כרמלה יש כמה סוגים של חדרים, כל אחד מעוצב באופן ייחודי, עם רהיטי וינטג', מיטות נוחות ואביזרי אמבט מפנקים.

חדרי קלאסיק האינטימיים מתאימים לזוג וכוללים מיטת Queen Size עם שמיכות וכריות העשויות מפוך טבעי, טלוויזיה רב ערוצית עם מסך LED בגודל 50 אינץ', מכונת אספרסו, אמבטיה מאובזרת במוצרי "סבון של פעם", מיני בר, כספת ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום נוסף.

חדרי דלקס כוללים הרחבה של אותן התשתיות: המיטה כאן היא King Size, למשל, כשהחדר מרווח ומפואר יותר. קיימת אופציה להזמין חדרים מונגשים, בהם המקלחת מותאמת לבעלי מוגבלויות פיזיות והמשקופים רחבים יותר. חדרי דלקס בלקוני כוללים גם מרפסת נעימה שאפשר לשבת בה ולהירגע מול הצמחייה הירוקה.

הדובדבן שבקצפת הם חדרי גרנד, הנמצאים בקומה הרביעית. חדרים אלו גדולים במיוחד, יש בהם חלונות עגולים או תקרה משופעת עם רמת אבזור גבוהה במיוחד.

המיקום

מלון כרמלה נמצא בלב הכרמל, במיקום נהדר לטיולים. בתי הקפה והמסעדות של מרכז הכרמל נמצאים במרחק של חמש דקות הליכה מהמלון, גן האם הירוק והיפה צמוד אליו, הליכה קצרה תביא אתכם לטיילת לואי שממנה נשקף נוף נהדר של העיר והמפרץ (בימים בהירים אפשר לראות עד ראש הנקרה), הגנים הבהאים, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית ועוד. השכונות המתחדשות והתוססות של חיפה, כמו העיר התחתית, המושבה הגרמנית, ואדי ניסנס ורחוב מסדה בהדר, כולן נמצאות במרחק נסיעה קצר בתחבורה ציבורית.

יצירת קשר

רחוב התשבי 130, מרכז הכרמל, חיפה.

טלפון: 072-3923640.

אתר אינטרנט

דואר אלקטרוני

כתבות מחיפה

חיפה הפחות מוכרת: העיר התחתית ושוק הפשפשים
חיפה הפחות מוכרת: העיר התחתית ושוק הפשפשים

חיפה מספקת הפתעות רבות גם למי שחושבים שהם מכירים אותה היטב. כך, בכל מקרה, גילתה חיפאית לשעבר בסיור מרתק באזור שבצעירותה נחשב מפוקפק והיום הוא אחד המעניינים בעיר - הנמל, העיר התחתית ושוק הפשפשים. ואחרי יום של מבנים ...

יפן בישראל: מוזיאון טיקוטין חוגג 60
יפן בישראל: מוזיאון טיקוטין חוגג 60

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, הנמצא בחיפה, חוגג השנה 60, מספר המסמל ביפן התחלה חדשה. את המאורע יציינו תערוכות חדשות, לצד פעילויות תרבותיות וחינוכיות מגוונות. ויש גם מתנה ייחודית למבקרים

חיפה של מטה – טיול בין הדר לעיר התחתית
חיפה של מטה – טיול בין הדר לעיר התחתית

הכרמל אמנם ירוק יותר, אבל האקשן האמיתי נמצא דווקא בשכונות שבמורד ההר. טיול בחיפה, בין שכונת הדר לנמל, עובר דרך שווקים פתוחים ומקורים, בתי קפה אלטרנטיביים, אמנות רחוב מלאת צבע, סמטאות תלולות ובתי אבן בסגנונות אקלקטיים. ואפילו בלילה, ...