מלון ומרכז כנסים נווה שלום

מלון כפרי בלב הטוסקנה של הרי יהודה ביישוב היהודי-הערבי נווה שלום=וואחת אל סאלאם מציע אירוח ברוח של שלום ודו-קיום. המלון נמצא על אם הדרך בין תל אביב לירושלים, סמוך למנזר לטרון

מלון ומרכז כנסים נווה שלום

מלון ומרכז כנסים נווה שלום~וואחת אל סאלאם
אירוח ברוח של שלום

מלון כפרי בלב הטוסקנה של הרי יהודה ביישוב היהודי-הערבי נווה שלום~וואחת אל סאלאם מציע אירוח ברוח של שלום ודו-קיום. המלון נמצא על אם הדרך בין תל אביב לירושלים, סמוך למנזר לטרון.

החדרים
במלון 39 חדרי גן משפחתיים, הפרוסים על פני 4 שורות הפונות כולן אל הנוף המרהיב של עמק איילון. המלון מוקף במדשאות ועטוף בעצים ושיחים של צמחי תבלין ומרפא. בכל אחד מהחדרים יש יציאה למרפסת, והם מצוידים במזגן, מקרר, פינת קפה, טלוויזיה לווינית, כספת וטלפון (אפשרות למנגל). ישנם גם חדרים המותאמים לבעלי מוגבליות.

מסעדת המלון
מסעדת המלון מציעה תפריטים עשירים ואותנטיים מהמטבח הלבנוני (מאכלים כמו מקלובה, סינייה, ומנאישים).
ניתן לתאם תפריטים לקבוצות של מבוגרים או נוער, בהתאם לבקשת המזמינים. המטבח שלנו מתמחה גם באוכל צמחוני שמותאם לקבוצות רוחניות וקבוצות יוגה למיניהן. בחגים המסעדה מגישה ארוחות חגיגיות וטעימות בהתאם למסורת היהודית.

בריכה
במלון בריכה עונתית חצי אולימפית יפיפייה השוכנת על גבעה עם נוף מרהיב. הבריכה מוצלת ומוקפת בדשא, ובמתחמה יש בריכת פעוטות מקורה, מזנון, מיטות שיזוף, ומגרשי כדורגל וכדורסל. בחודשי יולי אוגוסט מתקיימת שחייה לילית. ניתן לארח קייטנות ומסיבות פרטיות על שפת הבריכה.
הבריכה פתוחה לקהל הרחב למנויים או לכניסות בודדות .

כנסים וסדנאות
במלון יש אולמות בגדלים שונים המתאימים לאירוח סמינרים, סדנאות ואירועים עד 400 איש, המצוידים בכל העזרים הטכניים הנדרשים. כמו כן יש גם במקום עד 7 כיתות לימוד.
המיקום האסטרטגי והנגיש של המלון, שהוא על הדרך בין תל-אביב לירושלים, והקרוב לשדה התעופה, היווה את אחת הסיבות לקיום כנסים חשובים ובינלאומיים.
רוח השלום והדו-קיום שהמקום משרה, מהווה סיבה לבחירה של הרבה קבוצות רוחניות או קבוצות עם אג'נדה של שינוי חברתי לקיים את פעילותם דווקא אצלנו.
במקום יש שפע של חנייה.

לסרטון על המלון-הקליקו כאן>>

מה יש עוד בסביבה
היישוב הוא מרכז חינוכי כאשר יש בו מרכז מבקרים, מרכז רוחני, בית ה"דומיה", בית התפילה הפלורליסטי, בית הספר לשלום וספריית השלום.
לאוהבי הספורט, נווה שלום נמצאת על גבי "שביל ישראל" ומהווה את אחת מהתחנות שלו. מהמקום ניתן לצאת לטיולים רגליים רבים (למשל, טיול של כחצי שעה למנזר לטרון) ולטיולים אחרים ביערות הרבים בסביבה, בדרך בורמה וכו'.
בשנים האחרונות, האזור בו שוכן נווה שלום הפך להיות מסלול מועדף על רוכבי האופניים. השבילים מותאמים הן לאופני כביש והן לאופני שטח.
אזור יואב-יהודה, בו שוכן המלון, הופך להיות יותר ויותר נקודת התייחסות לאוהבי היין והגבינות בשל שפע יקבי הבוטיק שבסביבה ובשל חוות העיזים המייצרות גבינות איכותיות.
מלון נווה שלום חבר בהתאחדות מלונות הרי יהודה.

לאתר  האינטרנט של המלון-הקליקו כאן>>

כתבות משפלת יהודה ומישור החוף הדרומי

פסטיבל האוכל הכפרי ה-23 במטה יהודה: המלצות טעימות
פסטיבל האוכל הכפרי ה-23 במטה יהודה: המלצות טעימות

בראנץ' על טהרת הסלואו פוד, יין ומאפים מול נוף כרמים, ארוחה אתיופית צמחונית בחווה חקלאית וארוחה קוצ'ינית בבית במושב - אלו הן רק כמה המלצות טעימות במיוחד לפסטיבל האוכל הכפרי שיתקיים במהלך מרץ בפעם ה-23 במטה יהודה. כל ...

כתובת ארמית בלכיש שנחשבה עתיקה התגלתה כתרגיל לתלמידים
כתובת ארמית בלכיש שנחשבה עתיקה התגלתה כתרגיל לתלמידים

לראשונה בארץ: נחשפה כתובת חשובה ונדירה הנושאת את שמו של המלך הפרסי דריווש הראשון, אביו של אחשוורוש. את החרס בן 2500 השנה שעליו נחרטה הכתובת בכתב ארמי, גילו מטיילים במקרה, בגן לאומי תל לכיש * נראה שמדובר ב"פתק" ...

טיול באשדוד – על המתוק, המלוח ומה שביניהם
טיול באשדוד – על המתוק, המלוח ומה שביניהם

תושבי אשדוד התקבצו אליה מכל קצות תבל והפסיפס האנושי המרתק הזה אחראי, בין השאר, למבחר קולינרי מפתה. אל שלל הטעמים המתוקים והמלוחים מצטרפים מקומות מסקרנים של אמנות ותרבות. קפצנו לביקור באשדוד וחזרנו שמנמנים ומרוצים