מלון בוטיק ערבסק

מלון בוטיק ומרכז תרבות ואמנות במבנה עות'מאי משופץ ומלא אווירה בלב העיר העתיקה של עכו. המלון מורכב משני מבנים סמוכים, ביחד מכילים 7 חדרים. במתחמים שבע חדרים רומנטיות ומוקפדות המעוצבות בסגנון אותנטי, חצר פנימית יפה עם מזרקה ואולם כניסה עם פסנתר כנף וספרייה שמארח אירועי אמנות ותרבות

מלון בוטיק ערבסק

מלון בוטיק ערבסק, טל' 072-3384691

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

עכו נמצאת בשנים האחרונות בתהליך של פריחה והתחדשות ומתגלה כאחת הערים היפות והמרתקות בארץ. אחד המקומות הייחודיים שנפתחו בעיר בשנים האחרונות הוא ערבסק – מרכז לאמנויות ולאירוח, אשר שוכן בבניין עות'מאני משופץ בן 300 שנה בלב העיר העתיקה של עכו. ערבסק הוא שילוב של מלון בוטיק עם מרכז אמנות ותרבות. זהו מקום מלא אווירה עם קסם של פעם שבה בעת מצליח להיות נעים ומפנק. המתחם כולל אולם גדול אשר מארח מפעם לפעם אירועי תרבות ובו פסנתר כנף, שולחן אבירים, ספרייה ומטבח, חצר פנימית רומנטית עם מזרקה ופינות ישיבה ושבע סוויטות יפהפיות ומוקפדות.

לכל אחת מהסוויטות יש קירות אבן אותנטיים ותקרות גבוהות ומקושתות, ריהוט עתיק, מטבחון וחדר רחצה פרטי, לצד אבזור מודרני כמו טלוויזיה עם מסך שטוח. כל החדרים מוקפדים עד הפרט האחרון וכולם משובצים בפריטים ייחודיים כמו נברשות מפוארות, רצפות מצוירות וחפצי נוי שמעניקים לכל חדר הרבה אווירה ואופי. החדרים נבדלים זה מזה בגודל ובאבזור.

מה בסביבה? המיקום של המלון מושלם: בסמטה ציורית בלב העיר העתיקה של עכו, במרחק הליכה קצרצרה מהשוק, אולמות האבירים, מסגד אל ג'זאר, בית המרחץ התורכי, הנמל ואטרקציות נוספות של עכו. במרחק נסיעה קצרצר, בכניסה הצפונית לעיר, נמצאים הגנים הבהאים היפהפיים וקצת הלאה – שמורת אכזיב, החופים היפים של הגליל העליון ואתר ראש הנקרה.