מלון בוטיק טריאסטה בנווה צדק – תל אביב

מלון בוטיק טריאסטה בנווה צדק נקרא על שם העיר טריאסטה – עיר איטלקית עתיקת יומין, כמחווה לאווירה הציורית ולאופי הכפרי-איטלקי.

מלון בוטיק טריאסטה בנווה צדק – תל אביב

מלון בוטיק טריאסטה בנווה צדק,
טל' 072-3923659

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

טריאסטה היא עיר איטלקית עתיקה וציורית הנמצאת בצפון מזרח המדינה, ממש בגבול עם סלובניה. החדשות הטובות הן שכדי ליהנות מאווירה המזכירה אותה אתם ממש לא צריכים להכין דרכון ולא לעלות על מטוס. נווה צדק בתל אביב, הכי קרוב לחו"ל שיש בישראל, מציעה עבורכם את מלון הבוטיק טריאסטה.

מבחינת היסטורית, מדובר במבנה מהוותיקים שקמו בתל אביב. זה קרה ב-1929, כאשר הבנייה התבססה על אבני כורכר שהגיעו היישר מהחוף על גבי גמלים. למרות שהמבנה עבר אי אילו שיפוצים ושחזורים במהלך השנים, קירות הכורכר וקורות המתכת בתקרת המבנה נותרו ונחשבים לאחד מסמלי ההיכר שלו.

ייחוד המלון
מבנה היסטורי, אווירה של כפר בתוך העיר, מיקום בלב שכונת נווה צדק הציורית, חצר פרטית לכל סוויטה.

הסוויטות

האירוח במלון הבוטיק טריאסטה יכול להיות באחת מבין שלוש סוויטות. הראשונה היא הסוויטה הכללית, המתפרסת על פני כ-25 מ"ר ובנוסף 10 מ"ר של גינה. היא מעוצבת בסגנון רטרו וכוללת ג'קוזי מפנק. קהל היעד שלה הוא יחידים או זוגות.

סוויטת הדה לוקס היא גדולה ומפנקת אף יותר. ב-45 המטרים הרבועים שלה תמצאו ג'קוזי, נדנדה התלויה מהתקרה והפתעות אחרות. הסוויטה המלכותית (60 מ"ר) מציעה עבורכם חלל עצום בגודלו ובו מיטת קינג סייז, נדנדה התלויה מהתקרה ופטיו פרטי הצמוד לסוויטה המכיל דק ומטבחון לשימוש האורחים.

העיצוב של הסוויטות הוא ים תיכוני, עם שילוב בין אלמנטים קלאסיים לבין חדשנות טכנולוגית. כל סוויטה כוללת מזגן, אינטרנט אלחוטי לשימוש האורחים, מקרר קטן, מכונת אספרסו, מתקן תמי 4 ועוד.

שירותים מיוחדים
טיפולים בחדר או בספא הסמוך למלון, התארגנות לחתונה, ארוחת בוקר בשני בתי קפה נהדרים.

אוכל

במלון בוטיק טריאסטה לא מגישים לאורחים ארוחת בוקר, אבל זה ממש לא אומר שהם צפויים להישאר רעבים. האירוח כאן כולל שובר לארוחת בוקר אותו ניתן לנצל בשני בתי קפה סמוכים, לארוחה ישראלית כמו בספרים או לארוחה צמחונית/טבעונית.

עם ההגעה למקום מקבלים מתוקים, שתייה וכיבוד קל. החדרים כוללים ערכת שתייה חמה עם קפה, תה, חלב, שוקו ומים מסוננים.

מיקום

אחד היתרונות המרכזיים של מלון בוטיק טריאסטה קשור למיקומו באחד האזורים היפים והנחשקים ביותר של תל אביב. מעבר לאווירה שלוקחת אותנו למקום אחר ולזמן אחר, הוא מהווה נקודת מוצא לחקור את האזור. במרחק הליכה קצר תמצאו את חוף הים, שוק הכרמל, נחלת בנימין, שדרות רוטשילד, מתחם התחנה, שוק הפשפשים ועוד. מיותר לציין שמגוון רחב של בתי קפה, מסעדות, חנויות בוטיק וגלריות נמצאות בכל פינה.

טיולים בסביבה
נווה צדק, שדרות רוטשילד, יפו העתיקה, שוק הכרמל, חוף הים והטיילת, העיר הלבנה, פלורנטין ומתחם התחנה.

לא רק אירוח

קהל היעד של מלון הבוטיק טריאסטה הוא לא רק יחידים, זוגות ומשפחות המעוניינים בנופש איכותי. המקום מהווה אופציה מצוינת לנשים ביום המאושר בחייהן – יום החתונה כמובן – כאשר רבות מגיעות לכאן כדי להתארגן, להתלבש ולהתאפר. היופי הניצב בכל פינה מסביב הופך את המקום למזמין לצילומי החוץ של הכלה והבעל המיועדים.

בהקשר הזה מציע המלון חבילת כלות הכוללת בין היתר ערכה מפנקת, ארוחת בוקר זוגית, אביזרי טיפוח, יין, מתוקים ועוד. תשתית ההתארגנות מבוססת על מוצרי חשמל, מנורת פרוג'קטור, כסא גבוה, ארון תלייה, כספת ועוד. ניתן להזמין חבילת כלות יומית בת לילה אחד או חבילה דו יומית.

לזוגות הנמצאים לקראת רגע מאושר נוסף, הלידה, מוצעת חבילת בייבי מון. ניתן להתארח כאן למשך לילה או שניים, ליהנות מארוחת בוקר, לקבל כריות נוחות למהלך ההריון, להשתתף בשיעור הכנה ללידה וגם לקבל הנחה למסאז' הריון.

יצירת קשר

כתובת: אחד העם 4, נווה צדק, תל אביב.

טלפון: 072-3923659

אתר אינטרנט: http://triestetlv.com/il/home

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...