מלון בוטיק בית אלכסנדרה נצרת

נצרת מיתגה את עצמה בשנים האחרונות כעיר מרתקת מאד מבחינה תיירותית. גם מבחינת אפשרויות האירוח בה, יש בעיר מגוון מקומות שעומדים בדרגות הגבוהות ביותר. כזה בדיוק הוא בית אלכסנדרה, הנמצא במבנה היסטורי המעוצב לעילא בלב העיר העתיקה. חוויית האירוח כאן היא שונה, וחשוב לא פחות – גבוהה במיוחד.

מלון בוטיק בית אלכסנדרה נצרת

מלון בוטיק בית אלכסנדרה נצרת

טלפון 072-3923639

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

 

המלון

בית אלכסנדרה הוא מבנה מיוחד אפילו בסטנדרטים של נצרת. הוא זוכה לביקורות כמעט מקסימליות בקרב אורחים עקב המיקום הנוח, תנאי השהות, העיצוב, האירוח כיד המלך ושאר משתנים המרכיבים את משוואת החופשה המוצלחת.

בבית אלכסנדרה תמצאו טרסה גדולה, מטבח משותף בו יכולים האורחים להכין ארוחות באופן עצמאי ותשתיות משותפות אחרות. העיצוב מתכתב עם הארכיטקטורה הערבית המסורתית, הכוללת קירות אבן, קשתות, פסיפסים בשלל צורות ועוד.

הבית נקרא על שם דודתו של הבעלים הנוכחיים של הבית, שביקרה כאן לפני יותר משבעים שנה. השם נובע מהעובדה שהציורים של אותה דודה, ששמה כמובן אלכסנדרה, עדיין מפארים את הקירות בבית.

החדרים

בבית ההארחה בית אלכסנדרה יש שלושה חדרים, אשר ביניהם מספר קווי דמיון. השילוב כאן (או למעשה הניגוד) הוא בין רהיטים חדשים ואלמנטים ישנים, למשל קירות האבן שמחזירים אותנו כמה מאות שנים אחורנית. החדרים כוללים חדר רחצה, מקרר, פינת שתייה חמה ועוד. בכל החדרים יש אינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

החדרים נקראים על שמות אנשים מרכזיים במסלול החיים של הבעלים. אמל, דודתו, תרמה לבית את הנברשת העתיקה וקיבלה את הכבוד שאחד החדרים ייקרא על שמה. לינדה, על שמה נקרא החדר השני, היא מתנדבת מארצות הברית שגרה כאן במשך מספר שנים. החדר היה ידוע בעיר בתור "החדר של לינדה", והשם נשאר גם כשהיא עזבה.

חדר הסטודיו "מרי" נקרא על שם החמות של הבעלים כדי להעניק כבוד לאשתו (וכמובן שגם לאמה). הוא נמצא בקומת הקרקע וכולל תשתיות רחבות יותר, למשל מטבח ומכונת כביסה. הוא מותאם באופן מלא לבעלי מוגבלויות פיזיות.

מיקום

בית אלכסנדרה מממוקם בנקודה אידיאלית לחקור את נצרת, גם עבור מי שאין לו בהכרח רכב צמוד במהלך הביקור בעיר. הוא נמצא סמוך מאד לשוק של נצרת ובמרחק של כ-150 מטר בלבד מהמסגד הלבן. כדי להגיע לכנסיית הבשורה דרושות לא יותר מעשר דקות הליכה.

יצירת קשר

רחוב 6097, בית מספר 4, העיר העתיקה, נצרת.

טלפון: 072-3923639

אתר אינטרנט: http://www.alexandrahouse.co.il

דואר אלקטרוני: nazarethost@gmail.com

כתבות מנצרת

עיר עם נוף: למה שווה לטייל בנצרת
עיר עם נוף: למה שווה לטייל בנצרת

רוב המטיילים המגיעים לנצרת נשארים בעיר העתיקה ובאזור השוק, ויש לכך הרבה סיבות טובות. אבל יש גם סיבות מצוינות לעלות אל ראש הר כדי להשקיף על עמק יזרעאל מצד אחד ומהצד השני – על בתי העיר הגולשים בצפיפות ...

נצרת וציפורי – טיול גלילי רב קסם
נצרת וציפורי – טיול גלילי רב קסם

נצרת מספקת למטיילים בה אינספור חוויות, מפגשים מרתקים, טעמים נהדרים ומקומות לינה ייחודיים. ואחרי הטיול העירוני, אפשר לקפוץ למושב ציפורי הסמוך, ולהירגע עם יין מיקב בוטיק, שמני זית איכותיים מבית בד אורגני או טיול סוסים על גבעות ירוקות. ...

חג המולד בנצרת: חו"ל זה כאן
חג המולד בנצרת: חו"ל זה כאן

נצרת, אחת הערים החשובות בעולם הנוצרי, מציינת את חג המולד בשלל אורות וקישוטי חג, עצי כריסטמס עטויים בשלג מלכותי ותהלוכת חג מסורתית. זוהי הזדמנות נהדרת לבקר בעיר ולהכיר את אוצרותיה הרבים ואת פינות החמד המסתתרות בסמטאותיה