מלון מטיילים אילון – מרשת מלונות מטיילים

רשת מלונות מטיילים מיועדת לאוהבי טיולים וטבע. מונה נכון להיום חמישה מלונות, היא שם דבר בתחום האירוח באזור הצפון. המלונות שבה שומרים על רמת אירוח גבוהה ומאופיינים במיקומים נוחים, המקלים על גילוי יופיו של אזור הצפון. כזה בדיוק הוא מלון אילון בקיבוץ אילון הסמוך לפארק גורן ומציע את השילוב בין "אווירה קיבוצית חמה לפסטורליה גלילית".

מלון מטיילים אילון – מרשת מלונות מטיילים

מלון מטיילים אילון – מרשת מלונות מטיילים טל' 072-3927885

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות


המלון

מתקני המלון כוללים חדר אוכל בו מוגשות ארוחות בוקר ישראליות. את חדר האוכל אפשר להשכיר לארוחות משותפות בתיאום מראש. בחודשים החמים של השנה – החל משבועות לערך ועד לסוף חודש אוגוסט – יכולים אורחי המלון להיכנס ללא תשלום לבריכת השחייה של קיבוץ אילון.

כדי לתכנן את הטיול באזור תוכל להשתמש בצוות המלון בשעת "קפה מטיילים" בה אנשי הקבלה מעניקים יעוץ והכוונה על מסלולים, מסעדות ואטרקציות באזור. שימו לב שהמקום מאפשר להכניס חיות מחמד ללא תוספת תשלום, אם כי מטבע הדברים אי אפשר להכניס את החיות למתחם הבריכה.

החדרים

מלון מטיילים אילון מציע חדרים ממספר סוגים. המאפיינים המשותפים שלהם הם עיצוב מוקפד, בו מושם דגש לא קטן על אלמנטים כפריים, ולצד זה אבזור המספק לאורחים את כל הדרוש להם. בין היתר כולל תפריט האבזור של המלון מקלחון, מערכת מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD בכבלים, מטבחון, מיקרוגל, מיני בר, קומקום, ערכת קפה ועוד.

אופציית האירוח הראשונה, חדר זוגי או טווין, מתאימה לזוגות המגיעים לבדם או עם ילד אחד. עבור הרכבים גדולים יותר יש חדרי סטודיו משפחתיים, קטנים או גדולים (לארבע או חמש נפשות, בהתאמה). חדרי הסטודיו כוללים חלל אחד פתוח ויציאה למתחם חיצוני משותף.

אופציה נוספת היא דירת נופש משפחתית, בה יציאה לגינה או לחלופין נוף. דירות אלה נחשבות למרווחות במיוחד וכוללות חדר שינה וסלון בו יכולים ללון הילדים. בשני המקרים מתאימות דירות הנופש להרכבים של עד חמש נפשות (זוג ושלושה ילדים).

המיקום

המיקום של מלון אילון, בלב הקיבוץ בעל אותו שם, מבטיח קודם כל סביבה ירוקה ופסטורלית המקיפה את האורחים במהלך השהות בו. זהו המקום לשבת מתחת לצמרות העצים, לצפות בפריחה או לעשות על האש. אם מזג האוויר מאפשר זאת, ארוחת הבוקר יכולה להיות מוגשת בדק החיצוני.

במרחק הליכה קצר תמצאו מספר אטרקציות מעניינות במיוחד, דוגמת המוזיאון, אולם הקונצרטים ואולם הפסיפס שבקשת איילון. הקיבוץ מציע עבורכם חנות מוזאיקה יפה, בה ניתן להתרשם מהפריטים ולרכוש מזכרות.

חובבי הטבע ישמחו לגלות ששביל היוצא לנחל בצת נמצא במרחק של כמה מאות מטרים מהמלון. במרחק נסיעה קצר נמצאים כמה מאתרי החובה של אזור הצפון, ביניהם פארק גורן ומבצר מונפורט, עין חרדלית, מערת קשת, נחל כזיב ועוד. בקבלת המלון מקבלים פנקס הטבות שמציע הנחות משמעותיות על אתרים, לפעילויות ולאטרקציות באזור.

יצירת קשר

כתובת: מלון מטיילים אילון, קיבוץ אילון, ד.נ. גליל מערבי

טלפון: 072-3927885

אתר אינטרנט: https://www.travelhotels.co.il

דואר אלקטרוני: office@travelhotels.co.il

כתבות מהגליל המערבי

מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל
מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל

בין המושבים היהודים אלקוש ואבן מנחם, הכפר הערבי נוצרי פסוטה, מצפה אבירים והכפר הדרוזי הגדול חורפייש נמצא אחד האזורים המרתקים ביותר בארץ ישראל בכלל ובגליל בפרט. זהו אזור של חורש ים תיכוני צפוף וקוצני, ובו בליל של שמורות ...

אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב
אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים, אלא גם מפגשים רב תרבותיים, מיזמים קולינריים, סדנאות עם בעלי מלאכה ועוד המון הפתעות. פסטיבל אביב בגליל המערבי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לכל העושר שיש לאזור להציע

בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי
בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי

בגליל המערבי קיימות מספר "ערים אבודות" - ישובים עתיקים והרוסים המבצבצים מהיער המקנה להן מראה מסתורי ומסקרן. יואב יעקובי לוקח אותנו לכמה מהן, לטיולים רכובים עם קטעי הליכה קצרים. מתאים גם למשפחות