לאכול בחווה לגידול גמלים

תושבי האזור קוראים למקום "גמלידה" (שילוב של גמל וגלידה) על שם חווה לגידול גמלים שהיתה בו בעבר, אבל בני הזוג ציון ומיכל, הבעלים, קוראים לו מאהל אירוח. קהל היעד הוא בפירוש תושבי האזור ואורחיהם, ולא עוברי אורח בכביש הערבה – אי אפשר לראות את המקום מהכביש. זהו אוהל ענקי, מרופד בשטיחים, ובו פינות הסבה מסוגים שונים – ממזרנים סביב שולחן נמוך ועד כורסאות וספות סביב שולחנות סלוניים. תאורה חמימה משלימה את האווירה הטובה. האוכל: מיני חומוסים, סלטים, אנטי פסטי, פסטות ועוף – מטבח אקלקטי למהדרין…

לאכול בחווה לגידול גמלים

תושבי האזור קוראים למקום "גמלידה" (שילוב של גמל וגלידה) על שם חווה לגידול גמלים שהיתה בו בעבר, אבל בני הזוג ציון ומיכל, הבעלים, קוראים לו מאהל אירוח. קהל היעד הוא בפירוש תושבי האזור ואורחיהם, ולא עוברי אורח בכביש הערבה – אי אפשר לראות את המקום מהכביש. זהו אוהל ענקי, מרופד בשטיחים, ובו פינות הסבה מסוגים שונים – ממזרנים סביב שולחן נמוך ועד כורסאות וספות סביב שולחנות סלוניים. תאורה חמימה משלימה את האווירה הטובה. האוכל: מיני חומוסים, סלטים, אנטי פסטי, פסטות ועוף – מטבח אקלקטי למהדרין. דוגמה: פיתה בדואית מגיעה עם שמן זית, זעתר, שום, עגבנייה, נענע ומוצרלה, בתוספת יוגורט וסלט ירקות. המנות גדולות והשירות לבבי. ידידותי גם לילדים.
פתוח: בקיץ ג'-שבת (סגור בימים א', ב') מ-16:30 עד אחרון הלקוחות, בחורף (מאמצע ספטמבר) מ-15:30 ועד אחרון הלקוחות (שבתות וחגים מהבוקר).
כשרות: כשר בלי תעודה.
נכים: אין גישה נוחה.