חוות הבריאות מצפה הימים

בשיפוליו המזרחיים של הר כנען, צופה לגולן ולכינרת, שוכן מלון מצפה הימים, המשתרע על שטח של 150 דונם של בוסתנים ומשעולי הליכה.
בגינות המלון מים זורמים בין בוסתני פרי, גן תבלינים, גינות ירק, משק חי ויקב

חוות הבריאות מצפה הימים
 
  

 חוות הבריאות מצפה הימים
בשיפוליו המזרחיים של הר כנען, בגובה 570 מטר, צופה לגולן ולכינרת, בלב הגליל שוכן מלון מצפה הימים, המשתרע על שטח של 150 דונם של בוסתנים ומשעולי הליכה.
בגינות המלון מים זורמים בין בוסתני פרי, גן תבלינים, גינות ירק, משק חי ויקב. מיקומו הייחודי יוצר אי של הרמוניה אקולוגית בין אדם וטבע.

מלון מצפה הימים 
חבר בארגון היוקרתי  RELAIS & CHATEAUX המתבסס על עקרונות תרבות החיים הצרפתית יופי , הרמוניה, שלווה, שירות אישי ומטבח משובח

 
 
 
 בסיס אירוח כולל ארוחת ערב במסעדה הצמחונית אורגנית של החווה, בה תיהנו ממזון עשיר הכולל דגים בתוספת מבחר סלטים ומנות אחרונות ברמה קולינארית גבוהה ביותר. 

במסעדה האורגנית הצמחונית של המלון תיהנו ממזנון עשיר הכולל דגים, בתוספת מבחר סלטים, ומנות אחרונות מתוצרת משק מצפה הימים.

במסעדת הגורמה הבשרית, "המוסקט" מוגשות מנות ראשונות, בשרים בטבון ובגריל בשילוב עשבי תיבול, וירקות מגינת הירק האורגנית. 

מסעדה קסומה ואלגנטית זו כבר התפרסמה למרחק בזכות תבשילי הגורמה, האווירה האינטימית ונופי העמק הנשקפים מבעד לחלונות. מנות הבשר והדגים מוכנים בידי השף חיים טיבי על אש גריל פתוחה.

 
 
 
 
 שימוש חופשי במועדון הבריאות של המלון: בריכה מקורה ומחוממת, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, חדר כושר ומגרש טניס. 

השתתפות בפעילויות המגוונות והרבות שהמלון מציע: יוגה, טאי צ'י, מדיטציה, סדנת ציור, סדנת פיסול, הליכה בטבע, סיור מרתק שמספר את סיפורו המעניין של המקום ועוד ועוד… 

בלובי המלון עומדת לרשות האורחים 24 שעות "פינת תה" בה שפע של צמחי תה מגינת המלון, סוגי קפה למיניהם ועוגה תוצרת הבית, המוגשת בכל יום אחה"צ.

 
 
 ספא מצפה הימים: חוות הבריאות מציעה מגוון של טיפולי בריאות ויופי בשילוב שמנים אתריים, פינוק וקוסמטיקה, צמחי תבלין וטיפולי מים, ביניהם הטיפול הזוגי הנערך בבית היסמין, בית אבן יפיפה הנמצא בלבו של גן התבלינים המבושם בפריחת יסמין ולבנדר . 

גלריה: הגלריה על מגוון אומניה וסדנאות היוצר מספקת לאורחים חוויה של התבוננת באומן במלאכתו ובעשייתו ומשלבת עבודות קרמיקה תכשיטים פיסול וציור. 

ספריה: לרשות האורחים פתוחה ספריה ובה ספרים עתיקים וחדשים. אורחי המלון מוזמנים להשאיל ספרים במהלך שהותם במלון.
 
הערות: 
• למלון אין תעודת כשרות, אך מוגשות בו ארוחות צמחוניות הכוללות דגים בלבד
• מסעדת המוסקט אינה כשרה מאחר ולא מקפידים על הפרדה בין חלב לבשר. 

אירוח ילדים מגיל 10 ומעלה 

השילוב בין מלון ספא, חוות הבריאות , משק אורגאני וסדנאות יוצר, מעניקה לאורחים חוויה עמוקה וייחודית

 

 

חשוב לציין בעת ההזמנה: הגעתי דרך מסע אחר אונליין!

 

כתבות מגליל עליון ועמק החולה

צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות
צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות

הסמטאות של צפת מתמלאות בימים אלה בנגנים חדשים וותיקים, נגנים אשר גומעים קילומטרים רבים בסמטאות העיר ועושים שמח. אולם פסטיבל הכלייזמרים, לדברי המדריך, "הוא לא רק קשור לנגינה. יש בו מסר של פשטות. כולנו מוזמנים להגיע, לפשוט מעלינו ...

מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה
מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה

סמטה מוצלת מובילה אל הבית המוקף בבוסתן המשתלב בגינת ירק ועשבי תיבול שהשף קוטף ומלקט מהם היישר למטבח. נוף פנורמי גלילי והחרמון באופק. בבית שני חדרי אוכל מרווחים. החללים והקירות משמשים רקע לאוסף חפצי אמנות וטעם משובח. השף ...

מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין
מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין

"בעיצומו של קיץ, בחום יולי אוגוסט עליתי מהגליל התחתון אל הגליל העליון. הובלתי את הקרוואן בכביש הצר המטפס דרך הכפר ראמה, חלפתי על פני בית ג'אן וחרשים, ונכנסתי אל פקיעין". רונן רז חונה בגליל העליון, מכיר שכנים יהודים ...