המצפה התת ימי

אילת התברכה בשונית אלמוגים מדהימה ומיוחדת מסוגה בעולם ופארק המצפה התת ימי שוכן בלב ליבה של שונית זו.
הביקור בפארק מעניק למבקריו הזדמנות נדירה להכנס לעולם התת ימי העשיר של מפרץ אילת תוך שמירה על הטבע ואיכות הסביבה – חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

המצפה התת ימי

המצפה התת ימי טל'  08-6364200

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

 

בפארק תוכלו להנות ממגוון אטרקציות:

עולם הכרישים – בריכת הכרישים מרהיבה, מרתקת ועוצרת נשימה.

מתחם עולם הכרישים משתרע על שטח של כ-  1,500 מ"ר, הבריכה מכילה כשלושה מיליון ליטרים מים, ועומקה שישה מטר. את הבריכה חוצה מנהרה אקרילית שקופה. המבקרים שעוברים במנהרה רואים במרחק נגיעה  את הכרישים, חתולי הים ועטלף הים שחגים מעל ראשיהם ולצידם.

המגדל – יחיד ויחידי מסוגו בעולם. המגדל ממוקם בלב שונית האלמוגים באילת, המבקרים יכולים לרדת לעומק של ששה מטרים מתחת לפני הים ולהשקיף דרך החלונות הענקיים על האלמוגים, עשרות מינים של דגי שונית השוחים בים הפתוח ולראות את הטבע בהתגלמותו ללא התערבות יד אדם.

בריכות צבי ים – בבריכות 2 סוגי צבים. צב ים ירוק וצבי ים קרניים, צב הים הירוק נמצא בסכנת הכחדה. במצפה קיים פרוייקט רבייה, שיקום וטיפול בצבים.

שונית ים סוף – שונית האלמוגים המלכותית מרהיבה והינה הגדולה ביותר בעולם. באקווריום חיים מעל 700 דגים.

מוזיאון דגים נדירים – 25 אקווריומים מרהיבים המציגים דגים נדירים, סוסוני ים, תמנונה שאוכלת מבקבוק, אבנון, זהרונים, אבו נפחא ועוד…

אושנריום – סרט המוקרן בסימולטור ענק –  חוויה רב חושית בלתי נשכחת. הצופים ישובים על גבי כיסאות הנעים בהתאם לסרט המוקרן על גבי מסך HD ענק.

בקתת האמזונס – תצוגה מרהיבה של בעלי חיים היישר מנהר האמזונס: נחש אנקונדה, דגי פירנות, תנינים, עכביש טרנטולה ועוד.

קורל 2000 – קורל 2000 הינה סירת זכוכית שקרקעיתה נמצאת בעומק של מטר וחצי מתחת לפני הים וניתן להשקיף מהחלונות שלה על השונית ושלל היצורים הימיים שחיים בה.