גטאס – חמאם טורקי

חמאם גטאס הוא בית מרחץ בוטיק, יפהפה ומושקע עד לברז האחרון. החמאם מתפרש על פני שני מפלסים – בעליון נמצא שטח הרחצה שכולל גם סאונה יבשה, ג'קוזי, איזור ישיבה מחומם, שתי מיטות מחוממות לעיסוי ולרחצה ואזור להמתנה ולאירוח. במפלס התחתון יש אזורי ישיבה מחוממים, שלושה תאי ישיבה פרטיים, סאונה רטובה, מיטות עיסויים ורחצה מחוממים ומלתחות, שירותים ומקלחות נפרדות לנשים ולגברים.

גטאס – חמאם טורקי

חמאם גטאס בעכו העתיקה טל' 072-3923647

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

החמאם הוא פרויקט שנולד כחלום ילדות של אמיל גטאס, שגדל בעכו וחווה כילד את האווירה המיוחדת של חמאם "אל שעבי", לפני שנסגר. גטאס עזב קריירה כמכונאי תעשיה במפעלי היי-טק כדי להגשים את חלום החמאם שלו. הוא רכש בית ישן בעיר העתיקה, שכר אנשי מקצוע בעלי ידי זהב, ייבא את האביזרים הדרושים ובתום תהליך ארוך וסבוך של חפירות ושיפוצים, פתח אותו לקהל הרחב, והתוצאה בהתאם, מושקעת, אישית וייחודית.

חמאם גטאס נפתח לאחר שנים של עבודה מאומצת. כבר מרגע הכניסה למתחם החמאם תרגישו שהגעתם למקום אחר. בלובי תפגשו באמיל או בקמיליה אשתו, שותפה פעילה בניהול ובתפעול. מרגע הכניסה לחמאם המרהיב הנשימה נעצרת: הברזים, הכיורים והמיטות עשויים אבן מסותת בעבודת יד, מיטות השיש החמות הגיעו מגואטמלה והמטפלות רק מחכות שתעברו לבגד ים ותתמסרו עד שתרגישו כמו סולטן. המקום נחשב לאחד המקומות האהובים בישראל על תיירים מכ-70 מדינות. תחנת חובה למסיבת רווקות, יום האהבה, ימי חברה של כ-20 איש, יום הולדת ועוד.

אמיל גטאס גדל בעכו של תחילת שנות ה-50, בהן ביקור בחמאם עדיין היה עניין נפוץ, היות ובבתים רבים לא היו חדרי אמבטיה ורחצה מסודרים. עם בוא הקידמה (והמים) לעיר נזנחו החמאמים הציבוריים. לכן, אמיל לא הספיק לחוות את החמאמים בעכו כאדם בוגר כפי שחלם בילדותו, והוא היה בוחר את היעדים שלו לחופשות בחו"ל לפי אילו מדינות היו תחת הכיבוש העות'מאני, כדי ללכת לחמאם.

בחמאם מעניקים שני טיפולים עיקריים (קירצוף ומסאז' טורקי). אך ההדבר החשוב ביותר שאורחינו אוהבים הוא הפרטיות שהם מקבלים אצלנו. זאת מפני שאנו סוגרים את מתחם החמאם עבור כל הזמנה למשך שעתיים מלאות, וזאת ללא כל קשר לסוגי הטיפולים הנבחרים. במהלך השעתיים לא יורשו אורחים אחרים למתחם ולא יבוצעו הזמנות לטווח הזמן הזה. המתחם יעמוד לרשות אורחי אותה הזמנה בלבד. כל זאת על מנת לאפשר הנאה מלאה מהטיפול, מהמתחם, ממיטות השיש החמות, הג'קוזי, חדר האדים והסאונה. בנוסף, גם המלתחות וחדרי ההלבשה לרשותם המלאה אורחי ההזמנה, ולא יצטרכו לחלוק אותם עם מבקרים אחרים במהלך השעתיים הללו. ניתן להתאים חבילות לימי כיף, ימי גיבוש וארועים מיוחדים בתיאום מראש ובהתאם למספר האורחים.

יצירת קשר

כתובת: רחוב ההגנה, רחבת המגדלור (טיילת מערבית), עכו העתיקה

טלפון: 072-3923647

אתר אינטרנט: https://www.ghattasbath.com/

דואר אלקטרוני: info@Ghattasbath.com