בגורן מטולה – אירוח כפרי

מחפשים יחידות נופש חלומיות בגליל העליון? הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים לחוויה כפרית במושבה הציורית מטולה. בצימרים "בגורן" האירוח הוא אמנות של טעם, צבע, חן, נוי ונועם. חוויה מיוחדת של שלווה, יציאה מהשגרה, נופש מושלם במקום ירוק מוקף מדשאות, בוסתנים, נוף ואוויר הרים

בגורן מטולה – אירוח כפרי
 
 מחפשים יחידות נופש חלומיות בגליל העליון? 
הגעתם למקום הנכון!
אתם מוזמנים לחוויה כפרית במושבה הציורית מטולה. 

בשבילנו, בצימרים "בגורן", האירוח הוא אמנות של טעם, צבע, חן, נוי ונועם. אנחנו כאן כדי להעניק לכם חוויה מיוחדת של שלווה, יציאה מהשגרה, נופש מושלם במקום ירוק, מוקף מדשאות, בוסתנים, נוף ואוויר הרים.
 
 
 
 בואו לנפוש וליהנות מהנוף הפסטורלי של מטולה, מאתריו המרהיבים של הגליל העליון, התרווחו והירגעו. 

אם בנופש פעיל – טיולים, שחייה והחלקה על הקרח, חשקה 
נפשכם – הצימרים שלנו נמצאים במרחק הליכה קצרצרה ממרכז קנדה ומשמורת הטבע נחל עיון. 

דירות הנופש הזוגיות והמשפחתיות ממוזגות, מצוידות בטלוויזיה בכבלים, במטבחון ובפינת ישיבה לנוחיותכם. ג'קוזי – בסוויטה וביחידות הזוגיות. 

אל תוותרו על ארוחת הבוקר הישראלית העשירה והטרייה 
(כשר בהשגחת הרבנות המקומית) המוגשת בחדר אוכל מקסים.
מניסיון – מצימרים "בגורן" אתם תצאו עם חיוך ותרצו לשוב.
 
במקום גישה נוחה לנכים. 

 
 
 דירות הנופש
בדירות הנופש שלנו חדר שינה המעוצב בצבעים חמים ונעימים שתורמים להרגשת רוגע ונינוחות. כמו כן, לרשותכם פינת ישיבה, טלוויזיה בכבלים, מטבחון מאובזר במיקרוגל, מקרר וקומקום ולנוחיותכם כלי אוכל, קפה ותה. צימרים "בגורן" מציעים לכם ארבע יחידות משפחתיות וארבע יחידות זוגיות.
 

חשוב לציין בעת ההזמנה: הגעתי דרך אתר מסע אחר!

 
 
 הסוויטה 
כאן תחוו חופשה מהחלומות. הסוויטה היוקרתית כוללת מטבחון מאובזר, חדר שינה מפואר, מיטה מתכווננת, טלוויזיה בכבלים, מיזוג אוויר וג'קוזי גדול. הסוויטה עוצבה בקו נקי וחם. בחדר הכניסה המרווח מספר ספות נפתחות, טלוויזיה נוספת, ומהחלונות הגדולים שוטף האור את חלל החדר. הסוויטה צופה על רחבת הדשא הגדולה.
 
  
  
 ארוחות הבוקר
בטרקלין, שעוצב בקפידה לנוחיות האורחים, אנו מגישים לכם פת שחרית המהווה חוויה קולינרית ואסתטית כמיטב המסורת. מובטח כי תתענגו על ארוחת בוקר ישראלית טרייה, כשרה, עשירה ומזינה.
מגוון לחמים, גבינות טובות, שלל סלטים, דגני בוקר, יוגורטים, ריבות ועוגות תוצרת בית. שפע של כל טוב שישאיר אתכם עם טעם של עוד.
 
 
 הגינה והחצר
התרווחו על כורסאות הגינה החדשניות, המפוזרות ברחבי המדשאה הגדולה או בפינות הישיבה המוצלות, התחממו באור השמש על ערסל מרווח והתבשמו מפריחת המטעים ומהאוויר ההררי הצח.
 
 
 אטרקציות בסביבה
מטולה היא מושבה תיירותית חקלאית המשלבת ישן וחדש. החקלאות מפותחת ומתבססת על ענף המטעים הנשירים. צימרים "בגורן" נמצאים במרחק הליכה משמורת הטבע נחל עיון מצד אחד, וממרכז קנדה מהצד האחר. 

מרכז קנדה מציע משטח החלקה על הקרח, בריכות שחיה מקורה וחיצונית ופעילויות ספורט ונופש נוספות. המקום מקנה הנחה לאורחי "בגורן". 

נשמח להמליץ לכם על אתרי התיירות בגליל העליון, אשר פעילים במשך כל השנה, הן במטולה והן בסביבה: מסלולי טיול בשמורות הטבע ובנחלי הצפון, רכבל צוק מנרה, מבצר קלעת נמרוד, טיולי טרקטורונים או סוסים, קיאקים, מסעדות מצוינות ועוד…

לאורחי "בגורן" בלבד! 
*מסלול הדרכה מקיף על גלגלים (לא בשבת). היציאה ברכבים פרטיים מצימרים "בגורן" לתצפית על מפל הטחנה, דרך בית האריזה עד הר צפייה. הסיור מלווה בסיפורים מרתקים על האזור כפי שהוא משתקף בהיסטוריה של עם ישראל מאז יציאת מצרים ועד ימינו אנו. 

*מסלול רגלי ברחובות המושבה – סיור נינוח ברחוב הראשונים מלווה בסיפורי מקום עסיסיים אודות המייסדים וממשיכיהם. 

מומלץ!! הסיורים מתאימים לכל גיל. משך כל סיור שעה עד שעה וחצי.

 
 
 

כתבות מגליל עליון ועמק החולה

צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות
צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות

הסמטאות של צפת מתמלאות בימים אלה בנגנים חדשים וותיקים, נגנים אשר גומעים קילומטרים רבים בסמטאות העיר ועושים שמח. אולם פסטיבל הכלייזמרים, לדברי המדריך, "הוא לא רק קשור לנגינה. יש בו מסר של פשטות. כולנו מוזמנים להגיע, לפשוט מעלינו ...

מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה
מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה

סמטה מוצלת מובילה אל הבית המוקף בבוסתן המשתלב בגינת ירק ועשבי תיבול שהשף קוטף ומלקט מהם היישר למטבח. נוף פנורמי גלילי והחרמון באופק. בבית שני חדרי אוכל מרווחים. החללים והקירות משמשים רקע לאוסף חפצי אמנות וטעם משובח. השף ...

מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין
מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין

"בעיצומו של קיץ, בחום יולי אוגוסט עליתי מהגליל התחתון אל הגליל העליון. הובלתי את הקרוואן בכביש הצר המטפס דרך הכפר ראמה, חלפתי על פני בית ג'אן וחרשים, ונכנסתי אל פקיעין". רונן רז חונה בגליל העליון, מכיר שכנים יהודים ...