באלגן – פארק שעשועים קיבוץ יגור

למרגלות הכרמל נמצא פארק "באלגן" – מהגדולים והמגוונים בישראל. הפארק כולל מתקני נופש, משחקיה סגורה, מתחם מוטורי ופינת חי.

באלגן – פארק שעשועים קיבוץ יגור
 
 למרגלותיו הצפוניים של הכרמל נמצא פארק "באלגן" – אחד הפארקים הגדולים והמגוונים בישראל.  הפארק הינו אתר ייחודי, מגוון וחינוכי ומתאים לימי פעילות, טיול וכיף לבתי ספר ומוסדות חינוך, או במסגרת המשפחה. הפארק כולל מתקני נופש, משחקיה סגורה, מתחם מוטורי ופינת חי. וכן נוספו פעילויות כמו ימי הולדת ובר מצוות.  בא-לגן הוא פארק השעשועים הגדול בצפון עם מגוון אטרקציות ו- 32 מתקנים לכל המשפחה. 

הפארק, השוכן לרגלי הכרמל, מאפשר בניית יום הפעלה הכולל טיולים בפארק הכרמל, מפגש עם חיות בפינת-החי, וכמו כן פעילויות בפארק המוטורי ובאזור המתקנים. כל חלקי הפארק מוצלים ומגודרים, כולל אזור ממוזג. 

במרכז הפארק נמצאים מזנון ופינות ישיבה להורים שמיקומם מאפשר תצפית על כל אזורי המשחקים בפארק.

 
 
 פארק מתנפחים ומתקנים
חצר הפארק כוללת 30 מתקנים שונים ומגוונים המשתרעים על פני חמישה דונמים ומיועדים לילדים מגיל 3 ועד 15. בין שלל המתקנים הם יוכלו לטפס על גשר ההימלאיה, לקפוץ ולהתגלגל על מבחר מתנפחים בגדלים שונים, לנהוג בסירות מתנגשות בברכת הסירות, לנסוע על אופנועים חשמליים במסלול היקפי, להתגלש במגלשות ענק (8 מטר), לעשות טיול ברכבת ההרפתקאות, לשחק באוהל של בוב הבנאי ועוד ועוד. 

בחצר תוכלו למצוא מתחמים ייחודים בהם ניתן לבלות זמן ממושך: 

מתחם הכדורסל האתגרי כולל מבחר של סלים העשויים בצורות שונות, כך שהקליעה לסל צריכה להיות קומבינציה של זוויות שונות המובילות לטבעת. 

• בחצר ניתן למצוא את מתחם התותחים בו יוכלו הילדים לירות דרך תותח אויר כדורי ספוג אחד על השני ולעבר מטרות שונות. המתקן משתרע ע"ג 3 קומות בינהן ניתן לעבור. הירידה לקומה התחתונה יכולה להעשות בגלישה. המתחם מהנה ואטרקטיבי לכל גיל. 

מתחם פאן פאן המשתרע על 3 קומות. מתחם זה כולל מבחר רב של מרכיבי משחק כדוגמת אומגות, חבל טרזן, מחילות ומגלשות, שקי אגרוף, שיווי משקל וכד'. 

חצר קטנטנים לפעוטת עד גיל 6 , הכולל מבחר של מתקנים לקטנטנים כגון בתי משחק מגלשות, נדנדות, מכוניות ועוד.

 

חשוב לציין בעת ההזמנה: הגעתי דרך אתר מסע אחר!

 
 
 
 עולם הקטנטנים
המשחקייה ממוקמת בתוך מבנה בא-לגן. מערכות המיזוג והחימום של המבנה פועלות כל השנה ומאפשרות מפלט מתנאי מזג האוויר השונים. 

1. חדר פעוטות – מתחם לפעוטות הזקוקים לסביבה שקטה ונפרדת, חדר זה כולל מגוון משחקים לתינוקות וקצת יותר עד גיל 3. 

2. חדר ג'מבורי – מגוון רב על שטח גדול של מזרונים בצורות שונות, החדר מיועד לילדים עד גיל 8, בחדר זה יכולים הילדים ליצור לעצמם (תוך הוצאת מרץ רב) עולם כפי שהיו רוצים שיהיה. 

3. בריכת הכדורים – משחק מהנה וחוויתי באמבטיית כדורי פלסטיק. הבריכה נועדה לילדים עד גיל 6. 

4. חדר לגו – מבחר של סוגי לגו שגדלים שונים ובכמות שלא תיגמר, במרכז החדר אמבטיה של לגו ומסביב שולחנות עבודה, החדר מיועד לעד גיל 8. 

5. השף הקטן – מי יודע אולי יום אחד נהנה אנו ההורים מהכשאון שנבט בחדר זה. בחדר יכולים הקטנטנים לנהל בעצמם מטבח ולהכין (שוב לנו ההורים) כוס קפה וארוחת בוקר. החדר מיועד לילדים עד גיל 6. 

6. חדר מחשבי קומפי – משחק מחשב אשר יוצרו במיוחד לילדים הקטנים, המשחק בנוי מכמה רמות משחק המאפשרות התאמה לגיל הילד, משחקי המחשב ניבנו על תפאורה של מכוניות קטנות שהילדים יושבים בהם. הכניסה לחדר זה עד גיל 5 . 

בנוסף ובצמוד למשחקייה מוצבים שולחנות הוקי אוויר ושולחנות כדורגל לחוויה/ טורניר משפחתי. השולחנות פתוחים לכל הגילאים.

 
 
 
 הפארק המוטורי
המתחם המוטורי בבאלגן בנוי לתת חוויה לילדים (המתבגרים) במסלול אמיתי ובמכוניות מרוץ בעלות מנועי בנזין. הפארק המוטורי מקנה חווית נהיגה לילדים מלאת אדרנלין ממש כמו הגדולים. 

פינת החי
בפינת החי הצמודה לפארק באלגן תוכלו לסייר בין בעלי חיים שונים ומגוונים. במהלך הסיור הילדים יוכלו ללמוד על כל חיה וחיה מאין היא מגיעה, מה הרגלי האכילה שלה ומהן התכונות הייחודיות רק לה. 

תוכלו למצוא סוסים וחמורים, כבשים ועיזים ועוד מינים רבים של חיות הבית הנפוצות. בנוסף אנו מגדלים גם חיות אקזוטיות כמו האמו מאוסטרליה, סוריקטות , קופיפי למור ודביבונים. 

 
 
ימי הולדת
בבאלגן תקבלו כל מה שצריך, הילדים ייהנו ההורים יוכלו להתרווח לאחור בכיסאות וילד היום הולדת יהיה מאושר. והבלגן? הוא יישאר אצלנו.

בר מצווה
בפארק באלגן הכנו חבילת בר מצווהמדליקה מבית היוצר של המועדון הכי גדול בארץ. 

 פעילות לקבוצות מאורגנות
פארק באלגן מארח במהלך השנה (בימי חול) קבוצות מאורגנות של ילדים מכל הארץ. לבחירתכם, במהלך הביקור בפארק תשולב פעילות הילדים עם ביקור בפינת החי, לילדים הגדולים יותר תשולב פעילות מוטורית בפארק המוטורי (אופציונאלי), הכוללת נסיעה ברכבי "קרטינג" ממונעים במנועי בנזין בעלי מבנה של מכוניות מרוץ לחוויה מלאת כיף כמו נהגים גדולים. בתאום מראש ניתן להוסיף לבילוי אטרקציות נוספות כראות עינכם.

ימי כיף לקבוצות
מעבר לפעילות הסטנדרטית של אירוח מאות קבוצות במהלך השנה בפארק באלגן, אנו מציעים חבילות לימי כיף ה"תפורות" במיוחד עבורכם. ב ימי הכיף ניתן לבחור מועדים ושעות המותאמים לאופי האירוע המתוכנן שלכם. 

בפארק עצמו ניתן לשלב מספר רב של רעיונות כגון: הופעות אמנים, מייצגים, דוכני אוכל וקייטרינג, דוכני באזר בסגנונות שונים, שילוב רחבת ריקודים (מתוך 3 רחבות אפשריות), שילוב של בר, קזינו, צוות בידור, דוכני יצירה, פינות איפור, בובות ענק ועוד ועוד ועוד.

 
 

כתבות מחיפה

חיפה הפחות מוכרת: העיר התחתית ושוק הפשפשים
חיפה הפחות מוכרת: העיר התחתית ושוק הפשפשים

חיפה מספקת הפתעות רבות גם למי שחושבים שהם מכירים אותה היטב. כך, בכל מקרה, גילתה חיפאית לשעבר בסיור מרתק באזור שבצעירותה נחשב מפוקפק והיום הוא אחד המעניינים בעיר - הנמל, העיר התחתית ושוק הפשפשים. ואחרי יום של מבנים ...

יפן בישראל: מוזיאון טיקוטין חוגג 60
יפן בישראל: מוזיאון טיקוטין חוגג 60

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, הנמצא בחיפה, חוגג השנה 60, מספר המסמל ביפן התחלה חדשה. את המאורע יציינו תערוכות חדשות, לצד פעילויות תרבותיות וחינוכיות מגוונות. ויש גם מתנה ייחודית למבקרים

חיפה של מטה – טיול בין הדר לעיר התחתית
חיפה של מטה – טיול בין הדר לעיר התחתית

הכרמל אמנם ירוק יותר, אבל האקשן האמיתי נמצא דווקא בשכונות שבמורד ההר. טיול בחיפה, בין שכונת הדר לנמל, עובר דרך שווקים פתוחים ומקורים, בתי קפה אלטרנטיביים, אמנות רחוב מלאת צבע, סמטאות תלולות ובתי אבן בסגנונות אקלקטיים. ואפילו בלילה, ...