מלון בוטיק אירוס המדבר

מלון אירוס המדבר בירוחם מתפרס על פני 11 דונמים ומציע תשתית תיירותית מפנקת מאד. יש בו מסעדה, לובי עם בר ובית קפה, מרכז טיפולים באווירה רומנטית, בו ניתן ליהנות מטיפולים מפנקים שונים (עיסויים מכל הסוגים, טיפול באבנים חמות, טיפולי פילינג ועוד), תשתיות עבור אנשי עסקים, ועוד… אין ספק, משב רוח רענן לאיזור.

מלון בוטיק אירוס המדבר

מלון בוטיק אירוס המדבר, טלפון 072-3923655

ירוחם היא עיר מסקרנת, שנמצאת בקרבת מקום לכמה מהאטרקציות המרכזיות של אזור הדרום. אבל האם ניתן להתייחס אל ירוחם כיעד תיירותי? עד לפני מספר שנים, התשובה לשאלה הזו הייתה שלילית אבל תמונה זו השתנתה בסוף 2014, עם פתיחתו של המלון הראשון בירוחם – מלון אירוס המדבר. ההקמה של מלון אירוס המדבר נעשתה ביוזמתה של קרן ירוחם, בראשות עמרם מצנע והאחים גימי וסם פינטו שהצטרפו לחזון. המלון הוקם כמלון "חברתי" – המשמעות היא שרוב הרווחים שלו משמשים למטרות חשובות כמו חינוך ורווחה בעיר. בסך הכול עלתה ההקמה כ-24 מיליון שקלים. מעבר לביטוי מוחשי של חזון הפרחת השממה בנגב, מדובר במקום לינה עם תנאים מצוינים. המשאירים לאורח טעם של עוד.

גלריה – להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

 

המלון
מלון אירוס המדבר מתפרס על פני 11 דונמים ומציע תשתית תיירותית מפנקת מאד. יש בו מסעדה, לובי עם בר ובית קפה, ומספק מענה מיטבי לצרכים הייחודיים של אורחיו אנשי העסקים, לדוגמא חדרי כנסים וישיבות. בגזרת הספורט והפנאי ראוי להזכיר את הבריכה החיצונית המחוממת הפתוחה בכל עונות השנה, חדר הכושר ומועדון הילדים המהווה פתרון מצוין לחופשות בהרכבים משפחתיים.

המלון מציע את מתחם הטיפולים שלווה במדבר בו ניתן ליהנות ממגוון טיפולים מפנקים בשיטות מיוחדות לטיפול וריפוי הגוף, לרוגע ושלווה (עיסויים מכל הסוגים, טיפול באבנים חמות, טיפולי פילינג ועוד). מתחם הטיפולים החדש מעוצב ומאובזר בקפידה, משרה אווירה של נוחות ורוגע ומשלים את חווית נווה המדבר שהמלון מבקש להציע לאורחיו.

הקבלה במלון פועלת 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, כשבין השירותים המוצעים במלון תמצאו השכרת אופניים, שירותי כביסה ועוד. בכל המלון יש אינטרנט אלחוטי שהשימוש בו אינו כרוך בתשלום.

החדרים

במלון אירוס המדבר 47 סוויטות וחדרים נוחים ומאובזרים. העיצוב מתכתב יפה עם הסביבה המדברית. כל אחד מהחדרים כולל מרפסת שמש, חדר מקלחת ושירותים מרווח, מיני בר, טלפון, טלוויזיה, כספת, פינת קפה ותה, פינת עבודה ועוד.

חדרי האירוח נחלקים למספר קבוצות. חדרי הסופיריור, הקבוצה הראשונה של החדרים, מתאימים לזוג עם תינוק. למשפחות גדולות יותר יש אפשרות לבחור באחד מבין ארבעת חדרי הסופיריור הכוללים דלת מקשרת.

סוויטות ג'וניור, הסוג השני, כוללות לצד חדר השינה, סלון מרווח עם ספה נפרדת. התפוסה המרבית של חדרים אלה היא זוג עם שני ילדים ותינוק או שלושה מבוגרים.

סוויטות הדה לוקס הן המפוארות והמרווחות ביותר. הן מתאימות למשפחה בת שלושה ילדים ותינוק או לארבעה מבוגרים. שלושה חדרים מבין סוויטות הדה לוקס הם מונגשים.

זוגות המגיעים למלון יכולים לשהות בסוויטות בקומה העליונה (יש מעלית), בהן חדר שינה וסלון עם ספה נפרדת. כדי לאפשר את השקט והרומנטיקה הנדרשים לחופשה מושלמת, המבנה עצמו לא מיועד לילדים.

 

המיקום

אירוס המדבר ממוקם ממש במרכזה של ירוחם, מה שאומר שניתן להגיע ממנו בקלות לרבים ממוקדי העניין של הנגב: המכתש הגדול, אגם ירוחם, שמורת האירוסים ואחרים. באזור יש מגוון רחב של אתרי מורשת, מסלולי הליכה וטיול, חוות חקלאיות, מסלולי אופניים, אתרי תצפית, חוות חקלאיות ועוד.

 

יצירת קשר

רחוב צבי בורנשטיין 108, ירוחם, 80500.

טלפון: 072-3923655

אתר אינטרנט:http://d-irus.co.il

דואר אלקטרוני: rozi@d-irus.co.il

כתבות מנגב צפוני ומערבי

פריחת הכלניות: טיול בנגב הצפוני
פריחת הכלניות: טיול בנגב הצפוני

למרות הטלטלה שעברה על האזור, גם בחורף הזה הכלניות פורחות בשיא הדרן ועסקים קטנים מתחילים להיפתח מחדש. טיילנו בין יערות למרבדי פריחה, בין אמנים לבשלנים וגילינו כמה מרגוע יש כאן ללב ולנשמה. השנה, יותר מתמיד כדאי לטייל באזורים ...

מבוא לנדודים 56: החווה של דנדן ולילך
מבוא לנדודים 56: החווה של דנדן ולילך

בין נתיבות ואופקים פניתי אל דרך עפר שחצתה את המישור, התכנסה אל בין נחל גרר ויובלו נחל פטיש. הגעתי אל חוות בולוטין של דנדן ולילך, החבוקה בין שני קניוני הלס. דנדן הגיח מתוך כרם זיתים על גבי טרקטורון. ...

מבוא לנדודים 55: החולות בין עזה לעזוז
מבוא לנדודים 55: החולות בין עזה לעזוז

מדבר החולות המתחיל בדרך מעזוז אל עזה, נמצא גם בצפון סיני ובמצרים, והלאה אל לוב אלג'יר ומרוקו. חולות עגור נוגעים בחולות חלוצה שמשתלבים עם חולות נחל סכר, ותרבות של עמים שלמים, סוחרים חקלאים ורועים, מכוסה בשמיכת החול הגדולה. ...