כאשר יריב בן-נון, מנכ"ל משותף של איטיצ'ר, נשאל "למה דווקא סינית?" ענה: "סין הופכת במהרה להיות המעצמה הכלכלית הגדולה בעולם והשוק הגלובלי הגדול בעולם. שליטה בסינית מנדרינית יכולה לעזור מאוד בקשר עם אנשי עסקים וחברות מסין ויכולה להוביל ליחסי מסחר הדדיים מוצלחים."סין פורחת" אומר יריב "ואנשים בכל העולם רוצים נתח מהעוגה. אנחנו כאן לעזור להם להשיג זאת." הצהרה זו מקבלת גיבוי ממספר כיוונים, כגון משרד החינוך האמריקני שהודיע השנה שהוא מקווה כי חמישה אחוז מכלל תלמידי בתי הספר; יסודים ותיכונים וכן סטודנטים במכללות בארה"ב, ילמדו סינית עד שנת 2010. בבייג'ינג משערים כי למעלה מ 40 מיליון זרים לומדים כעת מנדרינית בכל העולם ומנבאים כי כ-100 מיליון אנשים ילמדו סינית כשפה שניה עד סוף העשור. עוד סיבה ללמוד סינית היא הרצון להכיר מקרוב את התרבות הסינית הכל כך שונה מתרבות המערב. המבנה הדקדוקי של השפה הסינית לא רק הגיוני אלא גם פרגמטי וקשור באופן הדוק לדרך שבה הסינים חושבים. ידיעת השפה הכתובה פותחת צוהר לאחת התרבויות העתיקות והמרתקות בעולם. נראה שכמעט כולם היום רוצים ללמוד את השפה המדוברת על ידי כחמישית מאוכלוסיית העולם. לא קשה ללמוד סינית? איך עובד www.ChineseVoice.co.il? השיעורים מתקיימים בשעות הערב בהתאם למיקום התלמידים ואזורי הזמן שלהם, בעזרת טכנולוגיית שיחת וועידה. וכמו בכל כיתה אחרת, המורה שולטת ומכוונת את קצב הלימוד בהתבסס על צרכיהם וקצב התקדמותם של כל אחד מהתלמידים. בכל שיעור ישנם תרגולים, משימות, ובוחנים לבדיקת הבנה. לפני כל שיעור על התלמידים להכין שיעורי בית מחוברות שהם מקבלים עם ההרשמה. הקורסים של www.ChineseVoice.co.il פותחו על ידי צוות מומחים ללמידה מקוונת וצוות אקדמי בראשותה של ד"ר ליהי יריב-לאור, סינולוגית ובלשנית מובילה בתחומה, בעלת 30 שנות ניסיון בהוראת סינית כשפה שניה לאלפי תלמידים בכל העולם. צוות ההוראה המקצועי נבחר בקפידה בבייג'ינג. לכולם ניסיון בהוראת סינית כשפה שניה וכולם קיבלו הדרכה בהעברת שיעורים דרך האינטרנט. |
כתבה פרסומית – למה סינית? אתר לימוד חדש של איטיצ'ר
www.ChineseVoice.co.il - אתר ייחודי המציע שיעורים חיים דרך האינטרנט עם מורים מוסמכים מבייגי'נג, בעזרת שילוב של טכנולוגיה מתקדמת של שיחת וועידה ותוכן לימודי מקצועי. זהו עוד שרות מתחום לימודי השפות מבית eTeacher, ספקית בינלאומית של תכניות לימוד מקוונות |
Array
(
)