תפריט עמוד

כתבה פרסומית – למה סינית? אתר לימוד חדש של איטיצ'ר

www.ChineseVoice.co.il - אתר ייחודי המציע שיעורים חיים דרך האינטרנט עם מורים מוסמכים מבייגי'נג, בעזרת שילוב של טכנולוגיה מתקדמת של שיחת וועידה ותוכן לימודי מקצועי. זהו עוד שרות מתחום לימודי השפות מבית eTeacher, ספקית בינלאומית של תכניות לימוד מקוונות

כאשר יריב בן-נון, מנכ"ל משותף של איטיצ'ר, נשאל "למה דווקא סינית?" ענה: "סין הופכת במהרה להיות המעצמה הכלכלית הגדולה בעולם והשוק הגלובלי הגדול בעולם. שליטה בסינית מנדרינית יכולה לעזור מאוד בקשר עם אנשי עסקים וחברות מסין ויכולה להוביל ליחסי מסחר הדדיים מוצלחים."סין פורחת" אומר יריב "ואנשים בכל העולם רוצים נתח מהעוגה. אנחנו כאן לעזור להם להשיג זאת."

הצהרה זו מקבלת גיבוי ממספר כיוונים, כגון משרד החינוך האמריקני שהודיע השנה שהוא מקווה כי חמישה אחוז מכלל תלמידי בתי הספר; יסודים ותיכונים וכן סטודנטים במכללות בארה"ב, ילמדו סינית עד שנת 2010.

בבייג'ינג משערים כי למעלה מ 40 מיליון זרים לומדים כעת מנדרינית בכל העולם ומנבאים כי כ-100 מיליון אנשים ילמדו סינית כשפה שניה עד סוף העשור.

עוד סיבה ללמוד סינית היא הרצון להכיר מקרוב את התרבות הסינית הכל כך שונה מתרבות המערב. המבנה הדקדוקי של השפה הסינית לא רק הגיוני אלא גם פרגמטי וקשור באופן הדוק לדרך שבה הסינים חושבים. ידיעת השפה הכתובה פותחת צוהר לאחת התרבויות העתיקות והמרתקות בעולם. נראה שכמעט כולם היום רוצים ללמוד את השפה המדוברת על ידי כחמישית מאוכלוסיית העולם.

לא קשה ללמוד סינית?
הרבה אנשים מהמערב חושבים שהשפה הסינית קשה ומורכבת ללמידה. לעתים קרובות משתמשים בביטוי "זה סינית בשבילי" כדי להביע חוסר הבנה. לכן, זה אולי מפתיע לגלות שהדקדוק הסיני קל ופשוט ללמידה, במיוחד בהשוואה לשפות כגון גרמנית, צרפתית, אנגלית או רוסית.

איך עובד www.ChineseVoice.co.il?
הנסיון מוכיח שהדרך היעילה ביותר ללמוד שפה הוא באמצעות קשר ישיר בזמן אמת בין המורה לתלמיד. בכל הנוגע ללימוד שפה זרה, אין דבר יעיל יותר מאשר ללמוד עם המורה הטוב ביותר בארץ המוצא של השפה. ב www.ChineseVoice.co.il השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות (5-6 תלמידים) או בשיעורים פרטיים אחד על אחד. למורה, היושבת בביתה בביגי'נג, יש אזניות, מיקרופון, מצלמת אינטרנט ולוח אלקטרוני ולתלמידים יש אזניות ומיקרופון (לא חייבים מצלמה). הלמידה, אם כן, אינטראקטיבית כך שניתן למצוא תלמידים מכל העולם לומדים יחד, ובו-זמנית, סינית.

השיעורים מתקיימים בשעות הערב בהתאם למיקום התלמידים ואזורי הזמן שלהם, בעזרת טכנולוגיית שיחת וועידה. וכמו בכל כיתה אחרת, המורה שולטת ומכוונת את קצב הלימוד בהתבסס על צרכיהם וקצב התקדמותם של כל אחד מהתלמידים. בכל שיעור ישנם תרגולים, משימות, ובוחנים לבדיקת הבנה. לפני כל שיעור על התלמידים להכין שיעורי בית מחוברות שהם מקבלים עם ההרשמה.

לצפייה בסרטון הדגמה לחצו כאן.

אודות איטיצ'ר
קבוצת eTeacher הישראלית הינה מומחית בינלאומית וספקית מובילה של תכניות לימוד מקוונות. אנו מאמינים בשילוב של טכנולוגייה מובילה, מורים מהשורה הראשונה ותוכן אקדמי מקצועי על מנת לספק את חווית הלימוד הנוחה והיעילה ביותר. את השילוב הזה אנו מפתחים ומשפרים משנת 2000, והתוצאה היא איכות ללא פשרות בשרות, בטכנולוגיה, ובסגל אקדמי חובק עולם.

הקורסים של www.ChineseVoice.co.il פותחו על ידי צוות מומחים ללמידה מקוונת וצוות אקדמי בראשותה של ד"ר ליהי יריב-לאור, סינולוגית ובלשנית מובילה בתחומה, בעלת 30 שנות ניסיון בהוראת סינית כשפה שניה לאלפי תלמידים בכל העולם. צוות ההוראה המקצועי נבחר בקפידה בבייג'ינג. לכולם ניסיון בהוראת סינית כשפה שניה וכולם קיבלו הדרכה בהעברת שיעורים דרך האינטרנט.

לפרטים נוספים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.