תפריט עמוד

TAP השיקה טיסה יומית בקו תל אביב – ליסבון

חברת התעופה הלאומית של פורטוגל, TAP, החלה להפעיל קו טיסות סדירות בין ישראל לפורטוגל, עם טיסות המשך נוחות ליעדים רבים בברזיל ובארצות הברית

חברת התעופה הלאומית של פורטוגל, TAP אייר פורטוגל, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, השיקה טיסה יומית בקו תל אביב – ליסבון. פתיחת הקו היא חלק מתכנית הרחבה ופתיחת קווים של החברה ברחבי העולם, במסגרתו תציע TAP קישוריות נוחה לנוסע הישראלי למגוון יעדים באירופה, צפון ודרום אמריקה ואפריקה.

הטיסה מתל אביב תמריא בשעה 5:05 בבוקר ותנחת בליסבון בשעה 9:00 (זמנים מקומיים), הטיסה מליסבון תמריא בשעה 14:20 ותנחת ב-21:30 בישראל. הקו החדש יאפשר הגעה נוחה ומהירה לליסבון וליעדים נוספים של החברה: פורטו, פארו, מדיירה והאיים האזוריים, ברזיל, ארה"ב ואפריקה.

TAP מתכננת לקלוט עד סוף שנת 2019 יותר מ-37 מטוסי איירבוס חדשים ממספר דגמים ו-71 עד סוף שנת 2025, דבר שיהפוך אותה לאחת מחברות התעופה עם צי המטוסים הצעיר ביותר בעולם. החל מחודש יוני היא תפעיל בטיסות לישראל וממנה וכן בטיסות הטרנס-אטלנטיות את המטוס החדש A321LR – שבכל המושבים שלו ישנם מסכים אישיים עם VOD, שקעי חשמל ו-USB וכן WIFI, ומחלקת העסקים מציעה מושבי מיטה שטוחים.

TAP מציעה מחירים משתלמים לכל יעדי החברה, וניתן לרכוש כרטיסים בארבע רמות מחיר במחלקת התיירים, החל מ-Discount: ללא מזוודה, ללא הושבה, וללא אפשרות לביטול או שינוי, ועד Plus – עם שלוש מזוודות, הושבה מועדפת באזור הפרימיום, עדיפות בביטחון ובצ'ק אין, צבירה מוגברת של מיילים, שינוי בחינם, ביטול בתשלום ועוד. בטיסות בקו לישראל מוגשת ארוחה מלאה חמה ללא קשר לרמת המחיר. במחירי ה-Discount החברה מציעה טיסות לליסבון החל מ-233 דולר, לסאו פאולו, רי דה ז'יינרו ויעדים נוספים בברזיל החל מ-655 דולר, והחל מ-770 דולר לניו יורק, בוסטון, מיאמי ושיקגו.

מנכ"ל TAP, אנטונואלדו נבס, אשר הגיע בטיסה הראשונה מליסבון שנחתה בנתב"ג, יחד עם בכירי החברה, ציין כי "פתיחת הקו החדש לתל אביב לא רק שתביא תיירים נוספים מפורטוגל אלא גם מיעדי ההמשך של החברה כדוגמת ברזיל, אליה מגיעה החברה לעשר ערים, וכן יעדים בארה"ב, בה מתרחבת רשת היעדים של TAP הן ברמת היעדים והן ברמת התדירויות. בנוסף, הנוסע הישראלי יוכל ליהנות ממגוון היעדים של TAP במחירים תחרותיים, על גבי מטוסים חדשים ומתקדמים, בקישוריות נוחה ועם מתן שירות מצוין הן על הקרקע והן באוויר".

בתמונה הפותחת: המטוס הראשון של TAP שנחת בישראל, צילום חן גלילי
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.