תפריט עמוד

MSC השיקה אניית פאר מתקדמת

הספינה החדשה, MSC Seaside, תצא להפלגות ממיאמי אל האיים הקריביים. הנוסעים ייהנו ממסעדות יוקרה, מועדונים וברים, חנויות מותגים, שש בריכות ופארק מים חדשני. בין הסיפונים פועלות מעליות שקופות מהן נשקף הנוף של הים הקריבי

חברת  MSC קרוזים השיקה בסוף השבוע את אניית הפאר החדשה שלה, MSC Seaside  מהמתקדמות בעולם. עלות הבנייה של האנייה, היוצאת להפלגות ממיאמי לאיים הקריביים, עמדה על כ-800 מיליון אירו.

MSC קרוזים, החברה המובילה בחבילות שייט באירופה ובדרום אמריקה, נחשבת לחברת הקרוזים בעלת היקף ההשקעות הגדול ביותר בענף בעשור האחרון.  אחת ההשקעות האחרונות שלה היא כניסה לתחום השייט לקריביים. האנייה החדשה מעוצבת בהשראת הארכיטקטורה ואורח החיים של מיאמי, עיצוב התואם את צרכי האורחים השטים לקריביים. זו הספינה השנייה שהושקה בחצי השנה האחרונה על ידי MSC קרוזים.

בית קפה על סיפון אניית הקרוז החדשה, MSC Seaside

בית קפה על סיפון אניית הקרוז החדשה, MSC Seaside

האנייה, שנבנתה בארצות הברית, נחשבת לדור הבא של ספינות השייט. יש לה 3,580 חדרים חיצוניים ופנימיים, חדרי מרפסת וסוויטות. בנוסף, האורחים ייהנו מבידור ברמה עולמית,  מסעדות יוקרה המציעות את כל סוגי המטבחים כולל אוכל כשר, צמחוני וללא גלוטן, ברים ומועדונים לצד קזינו, מתקני ספא וכושר, מועדון יאכטות פרטי, אולם הופעות וסרטים, חנויות מותגים ועוד. מעבר לכך, לאנייה יש שש בריכות, כולל בריכה מקורה, פארק מים חדשני, טיילת רחבה ובין סיפוני האנייה פועלות מעליות שקופות שדרכן ניתן לראות את הנוף. מחיר ל-7 לילות שייט על בסיס פנסיון מלא, החל מ-839 דולר לאדם.

לטקס ההשקה הוטסה למיאמי השחקנית סופיה לורן, שגזרה את הסרט, והופיעו ריקי מרטון וזמר האופרה אנדרה בוטצ'ילי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.