תפריט עמוד

6 דרכים להרוויח כסף מהחופשה

חופשה בחול היא לא עסק זול. אם גם אתם מתכננים לעבור הקיץ בנתב"ג, הנה כמה עצות שיסייעו לכם להחזיר לפחות חלק מעלות החופשה

מכרו את התמונות שצילמתם
השימוש העיקרי שרובנו עושים בתמונות שצילמנו בטיול הוא לשעמם איתן את מכרינו בארוחת הערב של יום שישי, אבל הן יכולות להתגלות כמאוד מועילות ואפילו רווחיות. אם יש לכם גישה לצילום אז מכירת התמונות שצילמתם לסוכנויות צילום יכולה להיות מקור הכנסה צנוע למשך שנים. לא צריך להיות צלם מקצועי בשביל למכור את התמונות לסוכנויות צילום. מספיק שיצאו לכם כמה תמונות טובות. בתמונות שיימכרו נעשה שימוש למטרות שונות, בהן פרסומות, כתבות במגזינים, אתרי אינטרנט ועוד, כשאתם מקבלים אחוזים מהתמונות שנמכרו. כמה אפשרויות הן fotolia, 123RF.com ו-istockphoto.

צלמו בוידאו את המלון בו אתם נמצאים
אם לקחתם איתכם את מצלמת הוידאו לטיול כדאי לצלם את המלון בו אתם שוהים ולהעלות את סרטון הוידאו לאתר tripr.tv. גולשים שמעוניינים לצאת לחופשה יכולים לגלוש באתר ולצפות בביקורות על המלון בו הם מעוניינים לשהות. קטעי הוידאו מציעים לגולשים את נקודת המבט של האורח שהיא פעמים רבות הרבה יותר אמינה ויעילה מהתמונות שהמלון מפרסם באתר שלו. סדרו לעצמכם חשבון Google Adsence על מנת שמודעות פרסומות יופיעו ליד סרטון הוידאו שלכם ותרוויחו כסך בכל פעם שמישהו מקליק על מודעת הפרסומת.

הדריכו טיול
אם אתם יודעים הרבה על אזור ספציפי במדינה בה אתם מעוניינים לטייל, אתם יכולים להציע את שירותכם כמדריכי טיולים דוברי אנגלית לחברת טיולים. אורחי החברה יכולים להתעניין בטיול שאתם מדריכים ואילו אתם תקבלו שכר או לפחות הנחות משמעותיות בטיולים ושירותי התיירות של אותה חברה. אם אתם מומחים לארכיאולוגיה תוכלו להדריך טיול ביוון ואם אתם מומחים בקולנוע, תוכלו, למשל, להדריך סיור המתמקד באתרים שהופיעו בסרטים ברחבי ניו יורק.

קנו ומכרו פרטי אספנות
אם אתם נוסעים למקום שידוע בפרטי אספנות אטרקטיביים שנמכרים בו במחיר נמוך, קנו כמה מהם, קחו הביתה ומכרו אותם. איתור הפריטים שיעניקו לכם רווח כספי אחרי שתמכרו אותם מחדש דורש מחקר שלם. קראו על המדינה אליה אתם נוסעים ומצאו מה מיוצר במקום ובזול, אבל יש לו ביקוש גבוה ברחבי העולם. חפשו פריטים שמיוצרים רק במקום אליו אתם נוסעים אבל רבים מהתיירים קונים אותם כמזכרות. חשוב לזכור שיש חוקים נוקשים במכס וכדאי לבדוק אותם לפני הנסיעה.

קנו כפול מכל דבר
אם אתם מתכננים טיול בקרוואן אתם יכולים למכור פריטים שימושיים לאנשים אחרים שלנים באתרי קמפינג. קנו כמות גדולה של מוצרים חיוניים כמו משחת שיניים ומכרו אותם במחיר גבוה יותר. ראשית, בדקו עם הבעלים של האתר אם אתם מורשים לעשות זאת. אם לא, מצאו מקום מתאים בקרבת האתר לשם המטיילים יכולים ללכת או לנסוע ומכרו שם. זכרו שעשויים להיות חוקים שונים לגבי מכירה מסוג זה בהתאם למדינה אליה אתם מתכוונים לנסוע, לכן בדקו זאת היטב לפני הנסיעה.

השכירו את ביתכם בזמן שאתם בטיול
אם אתם גרים באזור מבוקש אתם יכולים להשכיר את הבית שלכם למשך תקופת הנסיעה שלכם, במיוחד אם אתם נוסעים לתקופה ממושכת. אם אתם גרים באזור פופולרי אתם יכולים להרוויח הרבה כסף מהשכרה לתיירים. אזורים פופולאריים כאלה הם תל אביב, ירושלים ואפילו נתניה שבתקופת הקיץ מושכת אליה נופשים רבים מצרפת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.