תפריט עמוד


1

סנדלי דנוור > סנדלי צ'אקו, שמיוצרים מ־1989 במפעל קטן בקולורדו שבארצות הברית, נחשבים בקרב יודעי דבר "סנדלי טרקים" איכותיים במיוחד
תוצאות המבחן המעמיק והרטוב שהעמדתי בו את סנדלי הצ'אקו שלי במהלך טרק שעשיתי לא מזמן בקולורדו מולדתם עלו על כל הציפיות. הסנדלים העלו אותי בנוחות רבה בעלייה התלולה והקשה אל קרחון סיינט מרי שבהרי הרוקי, ולא היה אפילו נורא כל כך להלך בהם מעט על הקרחון. אין ספק שברוב תנאי השטח הם תחליף מאוורר ואיכותי לנעלי הליכה. המדרך נוח, מדרס הפוליאוריטן תומך בכף הרגל באופן מושלם, ובניגוד לרוב הסנדלים, את הרצועות (זוהי בעצם רצועה אחת שמושחלת בתוך הסוליה) אפשר להתאים לכל כף רגל. לסוליות הוויבְרָם יש אחיזת קרקע מעולה, והן עמידות בפני שחיקה.
אפשר לשלוח לחברה סנדלים בלויים ולקבלם בחזרה (תמורת תשלום) עם סוליה או רצועות מחודשים, כך שאין צורך לרכוש סנדל חדש. אפשר גם לרכוש סנדל יחיד אם אבד לכם סנדל בנהר.
אך יתרונם הניכר של הסנדלים מתגלה במהלך הליכה במים ולאחריה, ובעיקר במסעות הכוללים רפטינג וכדומה. מרק פייגן, מדריך ספורט ימי בעברו ומי שהמציא את הצ'אקו, תכנן אותם כך שיתייבשו במהירות הבזק לאחר שהייה במים, ובכך ימנעו מהרגל הרטובה להחליק ולפתח יבלות.
את הסנדלים מייצרים

בפאוניה, השוכנת במרחק שש שעות נסיעה מדנוור, בעבודת יד קפדנית. זו אחת הסיבות למחירם הגבוה יחסית. אולי תנחם אתכם העובדה שבישראל הם נמכרים באותו המחיר כבמולדתם. [יובל בן־עמי]
מחיר מומלץ: 459 שקלים. להשיג בחנויות המטיילים המובחרות


מי שמביט בי מאחור לא יכול לכייס אותי. למעלה: הרוכסן בגב התיק
2

< גב אל גב
ודאי גם אתם תליתם את תיק הגב האישי מלפנים, כשחששתם מפני כייסים בכל מיני מקומות מפוקפקים. יש בכך משום היגיון ויעילות, אבל בה בעת אתם נראים קצת כמו קנגורו. סדרת תיקים חדשה בשם Inventure של חברת סמסונייט הוותיקה נועדה לפתור את הבעיה: הם פשוט מיקמו את הרוכסנים בגב התיק. אלגנטי. עכשיו נשאר להתמודד עם כייסים שבמקום לפתוח רוכסנים מעדיפים לחתוך את הרצועות.
מחיר: 280 שקלים/395 שקלים (תלוי בגודל). להשיג ברשתות בגינדה, טופ־תיק, אלטר וזאוס ובחנויות המובחרות


3

מחשב עמיד >
את הלפטופ הזה, מבית Rugged Notebooks, אתם יכולים לדרוס במכוניתכם, לזרוק מהקומה השנייה,  לקבור בחול או לשפוך עליו מים, ודבר לא יקרה לו. זה מן הסתם המחשב הנייד החזק בעולם.
מחיר: מ־4,500 דולר. www.ruggednotebooks.com


4

< יש על מה לדבר
הבעיה היחידה עם מטענים של סלולרי היא שהם דורשים חשמל. למטען הבטרייה הזעיר שמשווקת אנרג'ייזר, ששמו ENERGIZE-N-GO, מספיקה סוללת AA רגילה, והיא מאפשרת לדבר בסלולרי עד 140 דקות. המטען מבוסס על פטנט ישראלי של החברות טקטיום וסייף, ובמרכזו שבב חכם שממיר את האנרגיה המופקת מבטריית אצבע למִטען חשמלי לפי דרישות המכשיר הסלולרי שהוא טוען. המטען הוא רב־פעמי.
מחיר מומלץ לאריזה הכוללת מטען, סוללת ליתיום ומחבר: 129.99 שקלים. מחיר מומלץ למחבר בלבד: 15 שקלים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.