תפריט עמוד

מלונות מומלצים באילת

כבירת הנופש של ישראל, אילת מציעה אינספור אטרקציות בים ועל היבשה, ובתי מלון מכל הסוגים והרמות. בין אם אתם זוג שמחפש מפלט רומנטי, כמה חברים בחופשת צלילה או משפחה שצריכה להעסיק ילדים פעלתנים, לא תהיה לכם בעיה למצוא מלון מתאים לצרכים ולהעדפות. הנה כמה המלצות לבתי מלון מוצלחים:

מחלקה ראשונה: פינוקים בסטייל
דן אילת
מלון דן אילת הוא אחד המלונות הטובים, המפנקים והיוקרתיים בישראל, וסוד ההצלחה שלו הוא בכך שהוא מתאים לכולם – גם לזוגות בחופשה רומנטית וגם למשפחות. המלון הוא גן עדן לילדים, אבל מצליח לשמור על אווירה רגועה ושלווה ומציע המון פינוקים שקוסמים גם לזוגות. השירות אדיב ומקצועי, השטחים הציבוריים מרשימים, החדרים נעימים, מרווחים ומשקיפים למפרץ אילת, ארוחת הבוקר נחשבת לאחת הטובות בארץ ומציעה שפע ומגוון יוצאי דופן, ונראה שהכל מתקתק ועובד כמו שצריך.  

במלון יש שלושה מועדונים מעוצבים ומושקעים שמיועדים לפעוטות, לילדים ולנוער, והם מציעים ג'ימבורי, משחקים, פעילויות יצירה, מחשבים עם משחקי מגע, קונסולות משחק ועוד. בריכת המלון יפהפייה, עם מערה ומפלי מים וגם שתי אטרקציות לילדים: מגלשת מים ומערבולת. סביב הבריכה יש עצי דקל, שמשיות ומיטות שיזוף. יש גם בריכה נוספת, שקטה, שלידה לא מתקיימות הפעלות, בריכת ילדים, וג'קוזי חיצוני גדול. בחוף הים הצמוד נהנים האורחים ממיטות שיזוף ושמשיות. 
מיקום: החוף הצפוני

הרודס פאלאס
הרודס פאלאס הוא מהמפוארים שבמלונות אילת. יש כאלה שסבורים שהעיצוב של המלון, עם הקשתות, הכיפות, העמודים המצוירים, הפסיפסים והשנדלירים שמשתלשלים מהתקרות הוא קיטשי משהו, אבל אין ספק שהמלון מרשים מאוד ונראה למרחוק. חדרי המלון יפים, גדולים ונוחים, עם נגיעות אוריינטליות בעיצוב, ובכולם מרפסות שצופות לים האדום. בנוסף לחדרים הסטנדרטיים יש גם סוויטות מפוארות במיוחד. גם השטחים הציבוריים של המלון גדולים ומרשימים והבריכות מעוצבות. המיקום של המלון מנצח: בקצה הטיילת, מספיק קרוב למסעדות, החנויות ובתי הקפה, ומספיק רחוק מהרעש וההמולה.


מלון הרודס פאלאס. נגיעות אוריינטליות ומרפסות צופות לים האדום

המלון אידיאלי לחופשה משפחתית. יש בו מועדון ילדים מושקע, מועדון הנסיכים, בו מתקיימות מגוון הפעלות לילדים, ממשחקים ופעילויות יצירה ועד למופעים ומסיבות. בנוסף, יש תפריט ילדים מגוון בחדר האוכל, וגם למבוגרים לא חסר מה לאכול. ארוחות הבוקר והערב מגוונות מאוד וטעימות להפליא.
מיקום: החוף הצפוני

מלון הנסיכה
כשהוקם מלון הנסיכה באילת הוא נחשב למלון המפואר והיוקרתי ביותר בעיר, ועד היום הוא מצליח לשמור על מעמדו כאחד מהמלונות המפוארים באילת. אחד מהיתרונות הגדולים של המלון הוא המיקום שלו – בקצה החוף הדרומי של אילת, בסמוך לגבול המצרי, הרחק מההמולה של הטיילת בחוף הצפוני שם שוכנים מרבית המלונות הגדולים בעיר. המיקום של המלון מבטיח שקט ושלווה, וגם נוף עוצר נשימה של ים סוף, הרי אילת והרי אדום. החדרים אלגנטיים, כשבנוסף לחדרים הסטנדרטיים יש גם סוויטות נושאיות המעוצבות בסגנון ייחודי (הודי, מרוקאי, ירח דבש ועוד) וכוללות מרפסת שיזוף עם ג'קוזי פרטי. חדר האוכל של המלון מרשים במיוחד, עם קיר חלונות ענק שפונה לנוף הטבעי. למרות התדמית הרומנטית, גם ילדים מתקבלים במלון בברכה, וכמו ההורים שלהם, הם ייהנו מאוד מבריכת השחייה הגדולה באילת, שכוללת אטרקציות כמו מגלשת מים, מפלים ומערה. בנוסף, יש במלון מועדון ילדים מאובזר עם הרבה הפעלות, ספא וחדר כושר. אל תחמיצו את החוף הצמוד, אליו ניתן להגיע דרך מנהרה. זהו אחד מהיפים בחופי אילת ובו שמורת אלמוגים ייחודית.
מיקום: כביש 90, דרך מצרים

בריכה במלון הנסיכה. הרחק מההמולה של החוף הצפוני

חופשה רומנטית
רויאל ביץ'
מלון רויאל ביץ' משלב במידה הנכונה פאר והידור עם אלגנטיות וטעם טוב, מה שהופך אותו למתאים במיוחד לחגוג בו אירוע מיוחג או לצאת לחופשה רומנטית. הלובי מפואר ומעוטר ביצירת אמנות; המעליות שקופות; השירות אדיב ומקצועי; מתחם הבריכות מרשים וכולל שלוש בריכות מעוצבות עם מנהרות ומפלי מים;  וגם החוף הצמוד נעים ומטופח.


בריכה מעוצבת במלון רויאל ביץ'

החדרים מהודרים וכוללים מרפסת שמשקיפה לים האדום, מסכי טלוויזיה שטוחים וחדר רחצה מפנק. חדרי הרויאל כוללים גם ג'קוזי פרטי ומאפשרים כניסה לטרקלין הנשיאותי וארוחת בוקר במסעדת בובעס. המלון מתאים גם למשפחות ויש בו מועדון ילדים שמציע שפע של משחקים והפעלות, אבל האווירה השקטה והרגועה של המלון לא נפגעת. 
מיקום: החוף הצפוני

 הרודס ויטליס 
הרודס ויטאליס הוא המלון הרומנטי ביותר באילת, ולו בשל העובדה שהכניסה למלון מותרת רק מגיל 18 ושהשימוש בטלפונים ניידים אסור בשטחים הציבוריים של המלון, מה שמבטיח שהשקט והשלווה נשמרים. במלון, שהוא למעשה אגף הספא של מלון הרודס פאלאס, יש 50 חדרים בלבד, מה שתורם לאינטימיות במלון. החדרים נוחים, מרווחים ומאובזרים כולם בשתי טלוויזיות עם מסך שטוח, ג'קוזי בחדר האמבטיה ומרפסת שיזוף שמשקיפה לים. האורחים זכאים לפינוקים קטנים כמו הסעה למלון ברכב שממתין לאורחים בשדה התעופה, עיתון יומי וכניסה לטרקלין העסקים.

סוויטה במלון הרודס ויטאליס

גולת הכותרת במלון הזה היא הספא שמספק הנאה רבה גם למי שאינו נמנה על חובבי הטיפולים. יש בו מבחר של מתקני ספא שאין בשום מלון אחר בארץ, כמו בריכת מפלי מים עם מפלים חמים וקרים שנופלים מגובה שלושה מטרים ומעניקים עיסוי נפלא וממכר לשכמות; ג'קוזי בגודל של בריכת שחייה, סאונה רטובה ויבשה, ובריכת שחייה יפהפייה שחלקה מקורה בכיפה עגולה וחלקה פתוחה ומשקיפה למפרץ אילת.
מיקום: החוף הצפוני

הבריכה בספא של הרודס ויטאליס

למשפחות: הפעלות לילדים
מלונות הכל כלול
באילת פועלים כמה מלונות שמציעים חופשה בסגנון הכל כלול, מהסוג האהוב על ישראלים רבים: שלוש ארוחות ביום, חטיפים בין הארוחות (ארטיקים, עוגות וכדומה), משקאות וגם פעילויות שלא קשורות לאוכל, כמו הפעלות, הופעות וספורט ימי. מי שמחפש שקט ושלווה עדיף שיבחר במקום אחר, אבל עבור משפחות השיטה הזאת עשויה להיות נוחה מאוד וגם משתלמת.

מלון ישרוטל ספורט קלאב הוא אחד המלונות שמציעים חופשת הכל כלול, וכמשתמע משמו מדובר במלון אקטיבי במיוחד, עם המון הפעלות והופעות לילדים ולמבוגרים, וגם פעילויות ספורט שכלולות במחיר כמו שיעורי טניס וסקווש. גם במלון ישרוטל לגונה אפשר ליהנות מחופשת הכל כלול, והוא מצטיין באווירה נעימה ובשירות מצוין. בשני המלונות יש בריכות גדולות ומזנוני מזון עמוסים בכל טוב. מלון הכל כלול נוסף הוא יו קורל ביץ', ששוכן במיקום נהדר על שפת חוף אלמוג. מגוון הפעילויות שמוצעות במלון מסחרר וכולל פעילויות ספורט (כמו משחקי כדור ושיעורי אירובי) וספורט ימי (כמו גלישה, צלילה ושייט); מועדוני ילדים מלאי אטרקציות בהם מתקיימות הפעלות מיוחדות כמו סדנאות קרקס; מופעי בידור ומסיבות. המלון ידידותי במיוחד לקטנטנים (שגם מתארחים בחינם עד גיל 4) ובחדר האוכל יש מזנון מיוחד לפעוטות.

מלון ישרוטל ספורט קלאב
מיקום: החוף הצפוני

מלון ישרוטל לגונה
מיקום: החוף הצפוני

מלון יו קורל ביץ'
מיקום: חוף אלמוג


החוף הפרטי של יו קוראל ביץ'

רויאל גארדן
אחד המלונות הטובים ביותר למשפחות, למרות שקונספט החופשה בו הפוך לסגנון הכל כלול המוזכר למעלה. כל חדרי המלון הן סוויטות – דירות מרווחות הכוללות סלון, חדר שינה אחד או יותר ומטבח מאובזר, שמייתר את הצורך לרדת לאכול בחדר האוכל ומאפשר להכין את האוכל שהילדים אוהבים במחיר שפוי. אם בכל זאת אתם מעדיפים לסעוד ארוחת בוקר במלון, תוכלו לעשות זאת בתשלום נוסף. גולת הכותרת כאן היא מתחם הבריכות, שהוא למעשה פארק מים עם בריכות, מזרקות, מגלשות מים ואפילו בריכה גדולה עם חול ים, מה שמהווה פיצוי הולם להיעדרו של חוף צמוד (האורחים יכולים ליהנות משירותיו של חוף רויאל ביץ' שנמצא במרחק הליכה קצרה). במלון יש גם שדירת קניות מפוארת, מועדון ילדים ותיאטרון ישרוטל שמציג את המופע WOW.  
מיקום: החוף הצפוני


מתחם הבריכות ברויאל גארדן

שאנטי: מלונות רגועים במיוחד
אגמים
מלון אגמים מציע את הדיל הכי רגוע באילת. הוא אמנם לא שוכן בסמוך לחוף, אבל מתחם הבריכות המרשים מפצה על כך בגדול. כאן אין צוותי בידור או מוזיקה רועשת ליד הבריכה, אבל יש מדשאות מעוטרות בדקלים עם ערסלים ונדנדות בכל פינה, מוזיקה רגועה ובר בריכה שמציע מגוון שייקים וקוקטיילים. בניגוד למלונות אחרים בהם מומלץ לבחור בחדרים שבקומות העליונות, באגמים כדאי לבחור בחדרים שבקומת הקרקע, שכן לכל אחד מהם דק עץ עם מרבץ שיזוף ומדרגות שיורדות ישר לתוך מימי הבריכה. מי ששוהה בחדרים שעל המים נהנה מעוד כמה פינוקים, כמו מים מינרלים, חלוקי רחצה, כניסה לספא ולחדר הכושר ועיתון יומי. כדי שהחופשה תהיה רגועה עד הסוף, ארוחת הבוקר העשירה מוגשת עד השעה 12:00, כך שאין צורך למהר.
מיקום: רחוב קאמפן 7

חדר על המים במלון אגמים. לרדת לבריכה ישר מהחדר

ים סוף
האווירה במלון ים סוף, אף הוא מרשת ישרוטל, רגועה ונינוחה במיוחד. הסיבה העיקרית לכך היא המיקום – מול חוף אלמוג, אחד החופים הכי יפים באילת, הרחק מההמולה של העיר. גם כאן אין הפעלות רועשות לצד הבריכה, ואפשר להשתרע בנחת על מיטות השיזוף או מרבצי השכיבה הפוזרים ברחבי המדשאות ליד הבריכה. זהו מקום אידיאלי לצוללנים, שיכולים להשתמש בשירותיו של מועדון הצלילה שבשטח המלון. אבל לא רק צוללנים ייהנו כאן, אלא כל מי שמחפש חופשה שלווה, בין אם מדובר במשפחות או בזוגות. לילדים יש מועדון עם הפעלות, סדנאות ובקיץ יש גם קייטנות צלילה. החדרים פשוטים אך נעימים, לחלקם יש מרפסות שמשקיפות לבריכה ולים, אחרים נמצאים באגף הגנים שבו אין מעלית אך הוא סמוך למועדון הצלילה ולחלק מחדריו יש יציאה ישירות לגינה. 
מיקום: חוף אלמוג

משהו אחר לגמרי: מחוץ למתחם המלונות 

מלון ארקדיה
מלון ארקדיה אילת מציע חופשה זולה ונעימה, עם חדרים ליחידים, זוגות ומשפחות, ארוחות בוקר וערב ושירות אדיב – והכל במחיר משתלם במיוחד. בין אם אתם יורדים לאילת לחופשת צלילה עם חברים או לחופשה משפחתית, המלון, שממוקם בסמוך למרכז המסחרי של העיר במרחק של כ-12 דקות מהחוף הצפוני, מהווה פתרון מצוין. במלון יש בריכה עם דק שיזוף וספא – האורחים נהנים מכניסה חינם לספא ליום אחד. בחגים המלון מציע חופשת הכל כלול ובידור לאורחים, כניסה חינם לאטרקציות והפתעות נוספות.
מיקום: שדרות חטיבת הנגב 14 

חדר במלון ארקדיה עם נוף לים

מלון בלו
מלון קטן ונעים במרחק הליכה קצרה מהתחנה המרכזית וקרוב לקניון ולחוף הים. המלון צנוע, אך נותן תמורה טובה למחיר ומתאים למי שמתכנן לבלות את רוב הזמן מחוץ למלון. בכל החדרים יש טלוויזיה עם כבלים, מקרר, קומקום חשמלי, טלפון, מזגן, מקלחת ושירותים. השירות אדיב וידידותי והקהל מורכב ברובו מתיירים. יש במלון עמדה לטיפול באופניים ומתקנים לאחסון ציוד ספורט. 
מיקום: סמטת עופרים 123


צימר: אצל משפחת טהר לב
הילדים בגרו ופרחו להם, הבית הצופה לים התרוקן, וכך נולד הרעיון: צימר בעיר הכי תיירותית בארץ, מפלט שבו נופשים קצת אחרת, רחוק מהסטריפ המיוזע. היחידה צמודה לבית, אבל עם כניסה נפרדת וחצר פרטית, ויש בה חדר שינה זוגי וסלון עם עוד מיטה זוגית (יש מחיצה אם רוצים). המטבחון מאובזר עם מחשבה על כל פרט, בארונות תמצאו כמעט כל מה שיש בבית, כולל קופסאות פלסטיק לקחת אבטיח לים. המקום אינו מפואר, אבל יש הרגשה ביתית ונעימה, ובעלי הבית, זאב ורחל, מקסימים וישמחו לתת פרטים על טיולי אופניים בסביבה.
מיקום: משעול אודם 8, טלפון: 054-4373762, 052-3918881, אתר אינטרנט

וילה: וילה נצר

כשמגיעים לאילת בהרכב גדול – משפה מורחבת, קבוצת חברים, כמה זוגות – וילה נצר יכולה להוות פתרון מושלם לחופשה מסוג אחר. במקום לקחת כמה חדרי מלון יקרים ולהתכנס ביחד, ללא פרטיות, בחדר האוכל או ליד הבריכה, אפשר לשכור וילה מפוארת בשלמותה, עם הרבה  מרחב ופרטיות ובלי לוותר על היתרונות של בתי המלון כמו בריכת שחייה ונוף לים.
הווילה, ששוכנת בשכונת מגורים ומציעה נוף פנורמי לים, כוללת חמישה חדרי שינה עם חדר רחצה צמוד; סלון גדול עם חלונות שמשקיפים לגינה ולים,  ובו טלוויזיה עם מסך ענק ושטוח, די.וי.די, מחשב עם חיבור לאינטרנט ושולחן כדורגל גדול; מטבח גדול ומאובזר עם כל מה שצריך לבישול ושולחן אוכל לעשרה אנשים; וחצר עם עצי נוי ובריכת דגים, בריכת שחייה גדולה, מיטות שיזוף, ג'קוזי ענק, שולחן סנוקר ופינות ישיבה.
מיקום: משעול תאנה 12, טלפון: 050-5205841, אתר אינטרנט

צימר: קקטוס
שני צימרים אינטימיים בבית בשכונת מגורים שקטה במרחק 15-10 דקות ממרכז העיר והחופים. החדרים ממוזגים, כוללים Wi-Fi, מקלחת ושירותים פרטיים, טלוויזיה בכבלים, מקרר וקומקום. בחצר יש פינת ישיבה נעימה ומוצלת וגם פינת ברביקיו. העיצוב של החדרים חמים, נעים, צבעוני ואישי, שונה מהסטנדרט של החדרים במלונות הגדולים. מתאים למי שמעוניין בחופשה שקטה עם הרבה פרטיות במחירים נוחים.
מיקום: שדרות יעלים, טלפון: 054-5948139, אתר אינטרנט

בתמונה הפותחת: מלון הנסיכה. נוף נפלא למפרץ ים סוף והרי אדום

מחפשים מסעדה טובה באילת? יש לנו כמה המלצות:

מסעדות באילת: חמים וטעים 
מסעדות באילת: חמים וטעים
אוכל טוב הוא חלק מההנאה שבחופשה, וגם בתחום הזה לאילת יש הרבה מה להציע. ממסעדות גורמה צרפתיות ועד למסעדות פועלים עממיות – המלצות למסעדות טובות באילת

 

 

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.