תפריט עמוד

2X2 – מכירים את הטבע דרך הרגליים

טיולי הליכה והטרקים מספקים מפגש בלתי אמצעי עם נופים עוצרי נשימה, טבע פראי והיכרות אינטימית עם התרבות המקומית. הטיולים נערכים בקבוצות קטנות ובתנאים נוחים, כך שאפשר להתרכז בהליכה ובטבע שמסביב

יותר ויותר אנשים מגלים את סוד הקסם של טיולי ההליכה: האפשרות ליהנות ממפגש ישיר עם הטבע והנוף, לפגוש את המקומיים, לנשום אוויר הרים צח, לטבול את הרגליים בנחל צונן לצד הדרך, להרגיש את הטבע דרך הרגליים. כל זה לא דומה במאום לנופים שחולפים במהירות מבעד לחלון המכונית או האוטובוס.

טיולי ההליכה והטרקים של MEDRAFT מאפשרים ליהנות מהדרך ומהנופים היפים מבלי לדאוג לכל העניינים שמסביב, קטנים או גדולים. אין צורך להתלבט באיזה שביל לפנות, לחפש נהג שייקח אתכם לתחילת המסלול, לסחוב תרמילים כבדים עם ציוד לשבוע שלם או להזמין מקומות לינה לאורך המסלול. צוות המדריכים של MEDRAFT מוצאים פתרון לכל בעיה שמתעוררת, בין אם מדובר במציאת מסלול חלופי למסלול שלא ניתן לצעוד בו בשל תנאי מזג אוויר, בסיוע למטייל שמתקשה לסיים את הדרך או אפילו בחילוץ. אוהבי ההליכה יכולים להתרכז בטבע שמסביב ולהקדיש את עצמם להליכה נטו. הטיולים מתקיימים בקבוצות קטנות ואינטימיות, שמונות 14-8 מטיילים, ומלווים במדריך מקצועי, ישראלי או מקומי.

טיול הליכה בפירנאים. מסלולים נוחים לאוהבי הלכת

מי שחושב שטיולי ההליכה בטבע הם תענוג ששמור רק לבעלי כושר גופני מצוין, יכול להירגע. לצד טרקים שמיועדים למיטיבי לכת, וכוללים שעות ארוכות של הליכה בשבילים הרריים בכל יום, יש גם טיולי הליכה שמיועדים לכל אוהב לכת. בטיולים האלה ההליכה היא במסלולים מתונים ונוחים, כשעתיים עד חמש שעות ביום, והיא משולבת בקטעי נסיעה קצרים ובאטרקציות מקומיות.

הנה כמה מטיולי ההליכה והטרקים של MEDRAFT:

טרק בשבילי הקווקז והסוונטי בגאורגיה
זהו הטרק המאתגר ביותר מבין מסלולי ההליכה של MEDRAFT. הוא מיועד למטיילים מיטיבי לכת, וכולל לא מעט עליות וירידות תלולות, אבל הנופים הנפלאים והמפגש האינטימי עם המקומיים מהווים פיצוי הולם למאמץ שבהליכה. זהו טיול של תשעה ימים, שכולל חמישה ימי הליכה מלאים באזור הסוונטי. בדרך הולכים בשבילי סוסים, חוצים מעברי הרים, מטפסים לאורך פלגי מים ורואים נופים מרהיבים של הרים נישאים, יערות ירוקי עד, קרחונים ונהרות שוצפים. חגיגה אמיתית לאוהבי הטבע.


נוף טיפוסי בחבל הסוונטי בגאורגיה

ולא רק טבע יש בטיול הזה, אלא גם מפגש אינטימי עם האוכלוסייה המקומית. בטרק הולכים בין כפרים מסורתיים נידחים, שתושביהם שומרים על מסורות של מאות שנים. בכל יום מתקדמים בהליכה מכפר לכפר, ובסיומו של היום לנים בבתי המקומיים. המשפחות המקומיות מארחות את המטיילים מכל הלב, כולל ארוחות ממיטב המטבח הגאורגי. התנאים אמנם בסיסיים מאוד, אבל המטיילים לא צריכים לדאוג לשום דבר, ואפילו לא לסחוב תרמיל כבד על הגב, מכיוון שלרשותם עומד ג'יפ, שמעביר את הציוד מכפר לכפר.


רגע של מנוחה במהלך הטרק בסוונטי

טרק לאלפים הדינריים במונטנגרו
מונטנגרו מציעה נופים דרמטיים שלא רואים בשום מקום אחר: רכסי האלפים הדינרים האדירים, אגמים אלפיניים יפהפיים, קניונים מהגדולים באירופה, מפלים שנעלמים בתוך האדמה, מעיינות שבוקעים מהסלע, יערות עבותים, כפרי רועים ותופעות קרסטיות מרשימות. מכל הנופים האלה אפשר ליהנות בטרק באלפים הדינריים, טיול הליכה אינטנסיבי, בדרגת קושי בינונית, שמיועד למיטיבי לכת.

בחלקו הראשון של הטיול ישנים במלון משפחתי ששוכן על שפת אגם פלאב היפהפה שבמזרח המדינה, האזור הפחות מתויר של מונטנגרו. ממלון זה יוצאים בכל יום לטיולי הליכה לכיוון הגבול עם קוסובו ועם אלבניה, אזור פראי והררי של יערות, אגמים, תופעות קרסטיות מרשימות וכפרים בהם מתגוררים התושבים המוסלמים של האזור, שמסגדיהם מפורסמים בצריחיהם העשויים עץ.


רפטינג בקניון נהר הטרה

בחלקו השני של הטיול לנים במלון חמישה כוכבים מפנק בעיירת הסקי קולשין, ממנו יוצאים לטיולים במוקדי התיירות המרכזיים של מוטנגרו, כמו שמורת ביוגרדסקה, האגם השחור, רכס דורמיטור ועוד, ואפילו יוצאים לרפטינג חווייתי בנהר הטרה.

הליכה בפירנאים הספרדיים
טיול הליכה נוח, בדרגת קושי קלה-בינונית, שמתאים לכל מי שאוהב ללכת ומאפשר ליהנות באופן בלתי אמצעי מיופיים הרב של הפירנאים הספרדיים. לבאים מארץ יבשה כשלנו, אי אפשר שלא לקנא בשפע המים שפוגשים בדרך: במהלך הטיול חוצים ערוצי נחלים, הולכים לאורך נהרות, רואים מפלים ואגמים יפים, ובאחד מימי הטיול אף יוצאים לרפטינג מהנה על נהר הפיירסה.

הטיול הוא חגיגה אמיתית לאוהבי טבע, והוא עובר בכל שמורות הטבע החשובות של האזור, כמו שמורת אורדסה, קניון אניסקולו, שמורת ואל פררה ושמורת אגוטס טורטס (המים הצלולים), שנחשבת ליפה ביותר בפירנאים ובה קרקסים קרחוניים ואגמים אלפיניים שמימיהם צלולים כבדולח.


הפירנאים הספרדים. נופים ירוקים וכפרים ציוריים

הטיול כולל כ-5-4 שעות של הליכה מתונה מדי יום, כשבין אתר טבע אחד למשנהו עוברים גם בעיירות ציוריות, השומרות על ארכיטקטורה מסורתית. בסיומו של הטיול, אחרי שבוע של טבע, מקדישים חצי יום לסיור ובילוי בברצלונה היפה והתוססת.

טיול הליכה בפיליון משולב בשייט באיים הספורדיים
טיול שמעניק טעימה מכל הטוב שיש ליוון להציע, בלי לבלות שעות ארוכות של ישיבה מכווצת במכונית. הטיול כולל הליכות בחצי האי פיליון, שבו חופים מדהימים, יערות, הרים, אגמים וכפרים ציוריים, ויומיים של שייט ביאכטה בין האיים הספורדיים. במהלך השייט מבקרים בפארק הימי הלאומי של אלוניסוס, שבו חיים אחרוני כלבי הים הנזיריים בים התיכון. לקינוח, מבקרים במנזרים התלויים של מטאורה והולכים בדרכי הנזירים העתיקות.


מנופי חצי האי פיליון, שאותם חווים באופן בלתי אמצעי בטיולי הליכה קלים ומהנים

הטיול מיועד לכל מי שאוהב ללכת, וכולל הליכה בדרגת קושי קלה, כשבדרך מבקרים בכפרים המסורתיים של האזור ומפעם לפעם עוצרים לשחייה מרעננת במפרצים היפים של חצי האי. בערב יוצאים לטברנות המקומיות ונהנים מאוכל יווני משובח, המלווה באוזו ובנגינת הבוזוקי. בסופו של יום חוזרים למלונות כפריים טובים לשנת לילה הגונה.

– כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.