תפריט עמוד

2X2: טיול הליכה בפירנאים הספרדים

טיול הליכה בטבע הירוק ושופע המים של הפירנאים הספרדים מאפשר ליהנות הנוף באופן ישיר וללא כל חציצה. ההליכה בדרגה קלה עד בינונית, בקבוצות קטנות של 6 עד 12 מטיילים

יש כמה וכמה דרכים לטייל, וכל אחת מהן טובה וראויה. למי שרוצה לחוות את הטבע מקרוב, באופן ישיר ובלתי אמצעי, מומלץ לצאת לטיול רגלי. לא חייבים לפצוח במסע תובעני ומפרך, גם הליכות קצרות ומהנות, כל אחת בת כמה שעות, יאפשרו לכם להיכנס היישר אל לב הטבע והנוף. ובמקרה של הפירנאים הספרדיים מדובר בנוף בלתי נשכח.

הדבר הראשון שמדהים את המטייל ברכס הפירנאים הוא כמות המים בכל פינה: נהרות שוצפים, מפלים שנופלים מגובה רב, אגמים קרחוניים בצבע טורקיז מהמם. הוסיפו לאלה את הטבע הירוק, הנופים הפתוחים, העיירות העתיקות בראשי ההרים, הכפרים הקטנים הגולשים במורדות – ותקבלו יעד טיול נהדר. ואת כל אלה חווים דרך הרגליים, בטיול הליכה בקבוצה קטנה ובתנאים מצוינים.

לחוות את נופי הפירנאים דרך הרגלים

טיול הליכה של MEDRFAT ברכס הפירנאים לוקח אתכם האל הטבע היפהפה ומאפשר ליהנות מהמראות ללא כל חציצה, לנשום את האוויר הצלול, להתמלא בשקט מסביב. הטיול נועד לאוהבי לכת: בכל יום הולכים כארבע עד חמש שעות, ברמת הליכה קלה עד בינונית, בקבוצות קטנות של 6 עד 12 משתתפים.

רכס הפירנאים רצוף באגמים קרחוניים כחולים

הטיול באזור הפירנאים כולל כמה מוקדי עניין יפים במיוחד:

שמורת אגואס טורטס ("המים המנשבים") היא אחת מגולות הכותרת של הטיול ברכס הפירנאים: מעברי הרים דרמטיים, נהרות ומעיינות, עמקים, יערות והמון אגמים אלפיניים יפהפיים. עם קצת מזל אפשר לפגוש בדרך צבאים מלחכים עשב.

רפטינג על נהר הפיירסה, הזורם בשטח שמורת אגואס טורטס – חוויה רטובה ומהנה עד מאוד.

רפטינג על נהר הפרייסה. מים הם חלק בלתי נפרד מהטיול בפירנאים

טיול בפארק הלאומי אורדסה, אחת משמורות הטבע הגדולות והיפות בספרד, המשלבת רבים מהמרכיבים הנופיים הייחודיים של הפירנאים: עמק קניוני שבקרקעיתו זורם נהר, מצוקים אדירים, יערות צפופים ואינספור מפלים, בהם מפל קולה דה קאבאיו ("זנב הסוס"), שהמים נופלים בו מגובה של עשרות מטרים.

הליכה לאורך קניונים יפהפיים, בהם קניון אניסקולו, היפה בקניוני הפירנאים.

ביקור בכפר מונטגריי, ששימש תחנת הצלה ליהודי ליון, שברחו מפני הנאצים מצרפת אל ספרד הניטראלית.

בהרים פזורים כפרים קטנים ועיירות ציוריות

בנוסף לטבע פראי, רכס הפירנאים מצטיין בעיירות קטנות ובכפרים שהחיים בהם מתנהלים בקצב איטי ורגוע. במהלך הביקור אפשר להתרשם מבקתות הרועים המסורתיות, מהעדרים שיוצאים למרעה, מערוצי הנחלים שזורמים בין בתי האבן, וכמובן ליהנות ממיטב המטעמים של המטבח המקומי המשובח.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.