תפריט עמוד

10 אטרקציות חובה לחופשה באמסטרדם

רחובות אמסטרדם הציוריים, התעלות הזורמות החוצות את העיר, דוכני הצ'יפס והעוגיות המפורסמות בכל פינה, כל אלו לבדם יוצרים חוויה שאין שניה לה בשיטוט באמסטרדם. לצד הללו, חיפוש דילים באמסטרדם מחייב גם תכנון ושילוב של מספר יעדים ואטרקציות שלא כדאי לפספס (תוכן שיווקי)

אמסטרדם – בירת הולנד, אחת מבירות אירופה האהובות המתויירות, במרחק טיסה קצר מישראל, מציעה חוויה תרבותית, צעירה ומלהיבה ושלל אטרקציות למבקרים בה בכל עונות השנה.

רחובות אמסטרדם הציוריים, התעלות הזורמות החוצות את העיר, דוכני הצ'יפס והעוגיות המפורסמות בכל פינה, כל אלו לבדם יוצרים חוויה שאין שניה לה בשיטוט באמסטרדם. לצד הללו, חיפוש דילים באמסטרדם מחייב גם תכנון ושילוב של מספר יעדים ואטרקציות שלא כדאי לפספס:

מוזיאון מאדם טוסו

מוזיאון השעווה על שם מאדם טוסו ממוקם בלב אמסטרדם, ממש על כיכר דאם המרכזית, ומציע סיור מרהיב וחווייתי בין עשרות דמויות שעווה של מפורסמים וידוענים, מעולמות הקולנוע, האנימציה וגיבורי העל, הפוליטיקה העולמית (חולמים ללחוץ את היד לטארמפ או לאובמה?), המוזיקה ואחרים.

שיט תעלות

למעוניינים לחצות את העיר ולהתוודע אליה מבלי לכתת רגליים, ניתן להשתלב שייט בין התעלות הרבות החוצות את אמסטרדם, סיור מודרך באווירה צעירה ותוססת, משפחתית או רומנטית לבחירתכם. השייט יוצא ממספר נקודות בעיר, בשעות היום והערב ואורך כשעה.

וונדל פארק

טבע עירוני במלוא הדרו, פארק ירוק ועצום בלב אמסטרדם, כולל אפשרות להשכרת אופניים ולטיולים בשבילים מסומנים, מגוון בעלי חיים ידידותיים המשוטטים בין העצים, שווקים פתוחים ודוכנים לאורך הפארק בהם ניתן לרכוש גבינות מקומיות משובחות, יין ומטעמים נוספים ולערוך פיקניק על מרחבי הדשא. במקום גם מספר בתי קפה נעימים בלב הטבע, ובעונות התיירות מתקיימות הופעות מוזיקה פתוחות לקהל בשעות הערב.

בית אנה פרנק

בית אנה פרנק באמסטרדם הוא אתר חובה לישראלים, המציג באופן אותנטי את ביתה של הנערה המפורסמת ביותר בזיכרון השואה, את פרטי היודאיקה של משפחתה ואת מקום המסתור בו העבירה את עיקר ימות המלחמה. כניסה למוזיאון מחיבת הזמנת כרטיסים ורישום מראש בשל העומס הנהוג במקום.

שוק אלברט קאופ

השוק המפורסם באמסטרדם אשר משמש מקומיים ותיירים כאחד, מציע את מרכולתם של סוחרי העיר החל מפירות וירקות טריים, מאפים ומאכלים מקומיים, וכלה בבגדים, מוצרי טקסטיל, מזכרות, אומנות, תיקים ועוד.

רובע החלונות האדומים

לא לכל גיל, לא בכל הרכב, ובכל זאת מדובר באחד הרובעים המסקרנים באמסטרדם, בו ניתן לשוטט בין חנויות מקומיות ולהציץ לחייהן של ההולנדיות העובדות.

מחפשים טיסות לאמסטרדם או גם דילים ליעדים נוספים לחצו כאן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.