תפריט עמוד

תוספי תזונה: התוספת שתופסת

אנחנו חיים במרוץ מטורף בלי ארוחות מסודרות ומזינות. מה יהיה? תוספי תזונה מסתמנים כפיתרון לרבים מן הסיכונים הבריאותיים שאורח החיים המהיר כופה עלינו

מה הפתרון לתחלואי החברה המודרנית ואורח החיים הבעייתי שלנו? או שהמין האנושי ייקח את עצמו בידיים, ילמד לאהוב מחדש את עצמו ואת העולם המקיף אותו, ויחיה איתו בהרמוניה, או שכולנו נעבור לכפר קטן בטיבט ונחיה על גידולים אורגניים, או שניקח תוספי תזונה. התוספים אפקטיביים,

התכשירים מתבססים על הנחת המוצא כי הגוף אינו בנוי לדיאטות מהירות ולשינויים קיצוניים במשקל

ויכולים לעזור במניעה ובשיקום של בעיות רפואיות שונות הנגרמות מתזונה לקויה ומאורח חיים לא בריא.
מה הם תוספי תזונה? אלו הם ויטמינים ומינרלים המופקים מחומרים טבעיים (כגון צמחי מרפא), ניתנים לגוף באופן מלאכותי – בצורה של כמוסות, טבליות, אבקה או טיפות (או, אם אתם ילדים ממש קטנים, סוכריות ג'לי!) – ומשלימים את החוסרים הקיימים בגוף. כך, במקום לאכול שלוש שיני שום ביום ולגרום לעצמכם נזק חברתי בלתי הפיך, אתם יכולים ליטול טבליית שום אחת ביום, וליהנות ממרבית היתרונות הטבעיים של הירק הבריא הזה. תוספי תזונה אינם תרופות. הם ניתנים ללא מרשם רופא והפיקוח של משרד הבריאות עליהם הוא מוגבל למדי. לכן, לפני לקיחתם מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע – רופא, רוקח או נטורופת.
מזה כשלוש שנים משווקת רשת סופר־פארם סדרה של תוספי תזונה כחלק ממותג הבית Life. את סדרת תוספי תזונה אפשר לרכוש בסניף סופר־פארם הקרוב למקום מגוריכם. התכשירים מיוצרים ברובם על ידי חברת הענק האמריקאית "פריגו"
(Perrigo), וכן על ידי החברה הישראלית "פלוריש", ועומדים בתקן מחמיר. לקראת החורף, ולאור המצב הכללי, הרי לפניכם שלל אינפורמציה על מוצרי הסדרה. קראו והחכימו, והתאימו לעצמכם רפואה מונעת.

הכן גופך לחורף
ויטמין C הידוע כאחד החיוניים, הפופולריים והידידותיים ביותר לגופנו, הוא ויטמין נוגד חמצון, המסייע בפינוי רעלים ממערכת הדם, בעיקר אלרגנים או וירוסים, ולפיכך הוא תורם להפחתת אלרגיות והצטננויות ומחזק את המערכת החיסונית. כדאי לקחת אותו בעת שפעת, הצטננות או דלקת בדרכי הנשימה. מעבר לכך, הוא מומלץ למעשנים כבדים (הידעתם? כל עישון סיגריה מנטרל 25

ויטמין C הידוע כאחד החיוניים, הפופולריים והידידותיים ביותר לגופנו, הוא ויטמין נוגד חמצון, המסייע בפינוי רעלים

מיליגרם של ויטמין C!), לסובלים מדלקות בדרכי השתן או מטחורים, למטופלים בתרופות כימותרפיות, אספירין או קומדין, ולאנשים לחוצים או עצבניים במיוחד.
בין מוצרי Life ניתן למצוא ארבעה תכשירי ויטמין C: ויטמין C1000/500C לבליעה – בשילוב פקעות ורדים; ויטמין 500C (Ester) לבליעה – פורמולה לא חומצית, המיועדת לסובלים מבעיות עיכול כגון צרבת, כיב כיבה או שאר בעיות של עודף חומציות; ויטמין 500C ללעיסה – טבליות בטעמי פירות טרופיים, המיועדות למתקשים בבליעת כדורים, כמו מתבגרים או מבוגרים.
פרופוליות הן סוכריות מציצה שנועדו להקל על כאבי גרון ודלקות גרון. מומלץ למצוץ אותן (עד שש פעמים ביום) כבר עם תחושת הצריבה הראשונית בגרון, עוד בטרם התפתחה המחלה. הפרופוליות מכילות ויטמין C לצד פרופוליס, שהוא תוצר כוורת בעל

פעילות אנטי דלקתית ואנטי ויראלית. הסדרה כוללת גם פרופוליות סופר, המכילות בנוסף לוויטמין C ופרופוליס עוד מספר צמחי מרפא: אכיניצאה – המגבירה את פעילות תאי הדם הלבנים במערכת החיסון, בעלת פעילות אנטי חיידקית, ויראלית ופטרייתית, ויעילה כנגד זיהומים בדרכי הנשימה העליונות, נזלת ושפעת; סמבוק שחור – המכייח ומקל על שיעול, ויעיל במיוחד כנגד סינוסיטיס; ואבץ – האפקטיבי כנגד דלקות וזיהומים.
N־שיעול הוא סירופ טבעי להקלה על שיעול יבש או שיעול עם ליחה. השיעול הוא פעולה חיונית של הגוף, המגינה על הריאות על ידי ניקויין וחיטויין, ולכן לא כדאי לדכא או להפסיק אותו. מטרת הסירופ היא לרכך את הנוזל הצמיגי שבריאות, לאפשר אמנם את יציאתו, אך גם להקל על תחושת השיעול. הסירופ מכיל דבש וסוכר טבעי, בנוסף לתמציות של שני צמחי מרפא: חותמית – המקלה על תחושת הצריבה בדרכי הנשימה, ושמן קורנית –  שמסייע לטיפול בשיעול. התכשיר מתאים גם לילדים מגיל חמש ומעלה.

הכן גופך לקיץ
החורף הוא לאו דווקא עונת הדיאטות הקלאסית, אבל כדי לא להגיע לקיץ במצב של בטטה מוחלטת, אפשר להיעזר בשני תכשירים של חברת Life. תכשירים אלה מתבססים על הנחת המוצא כי הגוף אינו בנוי לדיאטות מהירות ולשינויים קיצוניים

סדרת תוספי התזונה Life, מותג הבית של חברת סופר-פארם

במשקל, היכולים לגרום לו נזקים בלתי הפיכים. במקום זאת, מומלץ לערוך שינוי הדרגתי ומבוקר עד להסתגלות להרגלי תזונה נכונים.
דיאט פור לייף הוא שילוב של שתי פורמולות, שלקיחתן יחד מקנה יעילות מירבית במהלך תהליך הדיאטה:
לייף דיאט פורמולה היא תערובת איכותית שמטרתה לשמור על תפקוד נכון של מערכת העיכול, להגביר את חילוף החומרים ולסייע בשריפת השומן. הפורמולה מכילה שלושה מרכיבים עיקריים: גלוקומנן – סיב תזונתי המופק משורש צמח הקוניאק (Koniak), אשר סופח אליו מים פי 17 מנפחו המקורי, ובכך יוצר תחושת שובע מתמשכת; קרנטין – חומצה אמינית המסייעת לשריפת שומנים מוגברת ולניצול מרבי של מאגרי האנרגיה בגוף; תמרהינדי – צמח שלסיביו יכולת לספוח רעלים שונים ממערכת העיכול. התכשיר אסור לשימוש עבור ילדים ונשים הרות או מיניקות.
לייף דיילי דיאט היא פורמולת מולטיויטמין שמכילה עשרים ויטמינים ומינרלים חיוניים, שתוכננה במיוחד לתמוך בתהליך הדיאטה וביניהם:
תמצית תה ירוק, כרומיום וויטמיני B המסייעים להמרת מזון לאנרגיה ומזרזים חילוף חומרים ויטמין E, חומצה פולית, ויטמין B6 ו־B12 המסייעים לשמירה על בריאות הלב.
ויטמין A,C,E סלניום ואבץ המסייעים לחיזוק המערכת החיסונית.
סיבי פסיליום הם סיבים תזונתיים של צמח הפסיליום, שנועדו להכנת משקה בטעם הדרים. יש לערבב כפית אחת של אבקה בכוס מים, ולשתות לצד שתי כוסות מים נוספות. סיבי הפסיליום מפעילים את מערכת העיכול ומעודדים את התרוקנותה. הם מיועדים לסובלים מעצירות, לבעלי נטייה משפחתית לחלות בסרטן המעי הגס, למעשנים, ולאלו המבקשים להוריד במשקל.

על כל צרה שלא תבוא
כמעט לכל אחד מאיתנו חסר ויטמין או מינרל כלשהו. הדבר לא בא תמיד לידי ביטוי מיידי, ולעתים ניתן לגלות את המחסור רק כשמתחילות תופעות לוואי שונות, כגון נשירת שיער, שבירת ציפורניים, חולשה ועייפות כרונית, אובדן חיוניות ומחלות כלי דם. לפיכך משווקת Life את טבליות המולטיוויטמין Quantum, המיועדות ממש לכל אחד, ובעיקר לאלה שתזונתם אינה סדירה.
כל טבליה של מולטיוויטמין Quantum מכילה 32 ויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקוד תקין של הגוף, וביניהם בולטים ויטמינים מקבוצת B, לצד כמה נוגדי חמצון חשובים – אבץ, ויטמין C ויטמין E, ליקופן ולוטאין. הסדרה כוללת עוד מספר מוצרים: מולטיוויטמין Quantum 50+ – מיועד לבני חמישים ומעלה ועשיר במיוחד בסידן, ויטמין E, ויטמיני B, אבץ ומכיל ליקופן ולוטאין המסייעים בשמירה על בריאות העיניים והלב; מולטיוויטמין Quantum woman – מיועד לנשים בגיל הפוריות ועשיר במיוחד בסידן, ברזל, חומצה פולית וקומפלקס ויטמיני B; פילונים – מולטיויטמינים בתוספת ברזל ואבץ המיועדים לילדים, ומשווקים כסוכריות ג'לי טעימות בצורת פיל וללא חומרי צבע.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.