תפריט עמוד

תוכן חינוכי לילדים בטיסות של אייר אירופה

חברת אייר אירופה מקדישה תשומת לב מיוחדת לנוסעים הצעירים: בטיסות ארוכות הטווח ילדים ייהנו מפלטפורמה ללימוד אנגלית שפותחה באוניברסיטת אוקספורד וארוחות ילדים משודרגות

כל מי שטס עם ילדים יודע שזאת חוויה לא פשוטה: אחרי ההתרגשות הראשונה, מתחילות השאלות "מתי מגיעים",ההתפתלויות במושב והבעיטות הקטנות בגב המושב מקדימה… אז איך מעסיקים את הילדים בטיסה, במיוחד בטיסה ארוכה? חברת התעופה אייר אירופה החליטה להקדיש תשומת לב מיוחדת לילדים בטיסות ארוכות הטווח שלה על ידי תוספת של מערכת בידור ייחודית לילדים לצד תפריטי ילדים חדשים המשלבים מדבקות, ללא תוספת תשלום.

בימים אלו הוכנס אמצעי חדש בטיסות ארוכות הטווח שמטרתו להציע לילדים מגיל שנתיים תוכן בידורי חינוכי שמסופק על ידי Lingokids – פלטפורמת לימוד אנגלית לילדים צעירים עם מגוון רחב של קטעי וידאו, סרטי אנימציה, סרטים מלויים בשירים ומשחקים התורמים ללמידת השפה האנגלית. התכנים פותחו על ידי מומחים של אוניברסיטת אוקספורד והם עוזרים להפוך את הטיסה ליותר משעשעת ומבדרת עבור ילדים צעירים, בני שנתיים עד שמונה.

בנוסף, מנות הילדים שודרגו וכעת הן מוגשות במגש קרטון ייחודי, עם תאים שונים, ואליו מצורפות מדבקות עם דמויות מוכרות ילדים וקופסה של עפרונות צבעוניים.

אייר אירופה מפעילה שמונה טיסות שבועיות בין תל אביב ומדריד, רובן במטוסי הדרימליינר, ומשם טיסות המשך נוחות ליעדים רבים במרכז ובדרום אמריקה, בהם בואנוס איירס, לימה, סאו פאולו, הוואנה ועוד. אייר אירופה מיוצגת בישראל על ידי טל תעופה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.