תפריט עמוד

תאילנד כמו שלא הכרתם

המרכז למטייל תאילנד תשיק מחלקת בוטיק כחלק מהרחבת הפעילות. החברה הוותיקה, שממוקמת בתאילנד, מציעה שירותי תיירות לישראלים, בין אם הם מגיעים בפעם הראשונה או שהם תיירים חוזרים ומחפשים חופשות בסגנון ייחודי

עם 35 מיליון תיירים ב-2017 (מתוכם 173,000 ישראלים), אין פלא שתאילנד נחשבת למעצמת תיירות מובילה. למעשה, על פי מגזין התיירות קונדה נסט טרוולר, בנגקוק ממוקמת במקום הראשון כעיר התיירות המובילה לשנת 2017, לפני לונדון, פריז, ניו יורק וטוקיו.

הישראלים, כאמור, מהווים אחוז קטן מכלל התיירים המבקרים בתאילנד, אבל יש לנו שני יתרונות בולטים שאין לתיירים ממקומות אחרים, כך על פי דני רצ'קובסקי, מנכ"ל המרכז למטייל תאילנד: השהות הממוצעת ארוכה מאוד – 17 לילות, ואנחנו בין הבזבזנים הכי גדולים. ועוד משהו חשוב: מי שכבר ביקר בתאילנד נוטה לחזור – 60% מהישראלים המגיעים לתאילנד ביקרו בה בעבר לפחות פעם אחת.

רצ'קובסקי דיבר במפגש עם עיתונאי תיירות, שם הוא פרש את התכניות של המרכז למטייל תאילנד לשנתיים הקרובות. בין השאר, סוכנות הנסיעות הוותיקה שלה ארבעה סניפים ברחבי תאילנד, הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם איסתא, חברת התיירות הגדולה בישראל. המיזם המשותף יאפשר ללקוח הישראלי לרכוש את כלל המוצרים תחת קורת גג אחת, מכרטיסי הטיסה, דרך מלונות, אטרקציות ותכנון הטיול – הכל במחירים הטובים ביותר.

מפלים בשמורת הטבע Khao yai, במרחק כשעתיים נסיעה מבנגקוק

מפלים בשמורת הטבע Khao yai, במרחק כשעתיים נסיעה מבנגקוק | צילומים: שאטרסטוק

בנוסף, המרכז למטייל תאילנד פותח בימים אלו מחלקה לטיולי בוטיק, שתציע חופשות יוקרתיות באתרי הנופש הייחודיים והאקסקלוסיביים ביותר. רוצים בקתת נופש על עץ עם בריכה פרטית צמודה, שאף היא תלויה על ענף של עץ? מעדיפים מלון על חוף בתולי שמטוס פרטי מביא את הנופשים משדה התעופה היישר לאי המבודד? או אולי מלון שנמצא על לשון יבשה, כשמצד אחד יש ים ומהצד השני לגונה? בתאילנד כל זה אפשרי. בנוסף, המרכז יציע טיולים נושאיים, כמו טיולים קולינריים, טיולים המתמקדים בחיי הלילה ברמה הכי גבוהה ועוד.

החל מקיץ 2018 המרכז למטייל תאילנד יציע שירות חדש וייחודי, שירותי סליקה בכרטיס אשראי ישראלי בעסקאות המתבצעות בחו"ל בתשלומים. כל מי שקנה מוצר כלשהו בחו"ל יודע שהחיוב מתבצע באופן מיידי, בשירות החדש אפשר יהיה לרכוש מוצרים ושירותים בחו"ל בכרטיס אשראי והחיוב יתבצע בתשלומים, ממש כאילו חויבתם על קנייה בישראל.

חוף חלומי בקו סאמט. להירגע בשלווה לא רחוק מפאטייה ההומה

חוף חלומי בקו סאמט. להירגע בשלווה לא רחוק מפאטייה ההומה

ואם כבר ביקרתם בתאילנד בעבר ואתם מחפשים חוויות ומקומות חדשים, לרצ'קובסקי יש כמה המלצות: Khao Lak – אתר נופש חלומי, עם חופים לבנים וצמחייה טרופית, כשעה נסיעה משדה התעופה של פוקט; Khao yai, שמורת טבע מקסימה, עשירה בצמחייה, מפלים ושבילי הליכה, במרחק של שעתיים-שלוש שעות נסיעה מבנגקוק או Koh Samet – אי רגוע ולא מתויר, לא רחוק מפאטייה, עם חופים שכאילו יצאו מגלוית נוף.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.