תפריט עמוד

תאילנד הסירה את המגבלות על כניסת תיירים מ-46 מדינות, כולל מישראל

לשכת התיירות של תאילנד בישראל הודיעה אתמול כי על פי הודעת משרד החוץ של תאילנד יוסרו המגבלות על כניסת תיירים מחוסנים מ-46 מדינות בעולם, כולל מישראל, וזאת מה-1 בנובמבר 2021. על פי ההודעה יוכלו אזרחים מחוסנים מישראל להיכנס לתאילנד ללא צורך בבידוד, למעט שהייה במלון עד להגעת תוצאות בדיקת הקורונה (PCR) שיעשו בעת הנחיתה במדינה

21.10.21

לשכת התיירות של תאילנד בישראל הודיעה אתמול כי על פי הודעת משרד החוץ של תאילנד יוסרו המגבלות על כניסת תיירים מחוסנים מ-46 מדינות בעולם, כולל מישראל, וזאת מה-1 בנובמבר 2021.
על פי ההודעה יוכלו אזרחים מחוסנים מישראל להיכנס לתאילנד ללא צורך בבידוד, למעט שהייה במלון עד להגעת תוצאות בדיקת הקורונה (PCR) שיעשו בעת הנחיתה במדינה.

כדי להיכנס לתאילנד יהיה על התיירים להציג תעודת התחסנות, תוצאות בדיקת PCR שנערכה בישראל במהלך 72 השעות שלפני ההמראה, ביטוח נסיעות רפואי אשר מכסה אשפוז הקשור לקורונה, וכן הזמנה ללילה אחד במלון מורשה SHA+, וזאת לצורך המתנה במלון זה לתוצאות בדיקת הקורונה כאמור. עלות בדיקת הקורונה בנחיתה תהיה כלולה במחיר המלון שיוזמן.

התקנות החדשות טרם פירטו באילו אזורים במדינה יורשה לתיירים לטייל, אך על פי פרסום רשימה מוקדמת יותר (ולא סופית) בעיתונות התאילנדית, ייפתחו מרבית האזורים הפופולריים בקרב ישראלים, וביניהם: בנגקוק, קו סאמוי, קו פנגן, פוקט, פטאיה, קראבי (כולל האי קו-פי-פי) החופים הוא הין וצ'ה-אם,האיים קו צ'אנג וקו-סאמט, והערים הצפוניות צ'נג מאי ונונג קאי.

דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל אמר בעקבות ההודעה כי 'פתיחת תאילנד לתיירות תביא, ללא ספק, לזינוק במספר התיירים הישראלים לתאילנד, במיוחד לקראת עונת התיירות המתחילה בקרוב, שבה מזג האוויר בתאילנד הוא אידיאלי לבילוי באזורי החופים ובשאר אזורי המדינה'. 'מאז שנפתחה תאילנד לתיירות ביולי השנה נכנסו אליה 6251 ישראלים – מה שמציב את ישראל הקטנה במקום השני בכניסות התיירים למדינה, כשלפניה רק ארצות הברית', הוסיף קלמן. 'הדבר מעיד על אהבתם הגדולה של הישראלים לתאילנד, ואין ספק שישראלים נוספים רבים יבחרו לבלות במהלך החורף הקרוב חופשה 'קיצית' בתאילנד."

לתאילנד ניתן להגיע כיום, בקלות ובמחירים נוחים מאי פעם, באמצעות טיסות ישירות של אל על לבנגקוק ופוקט, וכן באמצעות חברות התעופה "איתיחאד" ו"אמירייטס" – דרך אבו דאבי ודובאי.

פרטים נוספים – באתר הרשמי של משרד התיירות של תאילנד. עדכונים בעמוד הפייסבוק של מועדון ידידי תאילנד בישראל.

צילום: שאטרסטוק

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.