תפריט עמוד

שנה מוצלחת לאייר אינדיה בקו ת"א – דלהי

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה חוגגת שנת פעילות מוצלחת בישראל. החברה השיקה לפני כשנה את קו הטיסות הישיר בין תל-אביב לדלהי, לאור הפוטנציאל העצום של ישראל לתיירות הדדית בין שתי המדינות, ובהמשך למאמצי שיווק של משרד התיירות, שכללו פתיחת לשכת תיירות בהודו וקמפיינים ייעודים, שהביאו לעליה מתמדת בכניסות תיירים מהודו לישראל. בתחילה הקו פעל בתדירות של שלוש טיסות בשבוע, בהמשך התדירות בקו גדלה לארבע טיסות שבועיות ביולי 2018 ולחמש טיסות שבועיות בדצמבר.

מנתוני החברה עולה, כי בקו דלהי-תל אביב טסו יותר מ-80,000 נוסעים, בתפוסה ממוצעת של כ-80%. כל הטיסות בקו מתבצעות במטוס בואינג 787 דרימליינר המתקדם של החברה והטיסה בקו אורכת כשבע שעות – זמן הטיסה הישיר הקצר ביותר בין שתי המדינות, וזאת בעקבות אישור הטיסה הבלעדי מעל ערב הסעודית.  לאייר אינדיה, , המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, יש מגוון רחב ונוח של טיסות ליעדי ההמשך בתוך הודו (שבעה יעדי המשך פנימיים ניתנים ללא תוספת תשלום) ומחוצה לה: בנגקוק, קטמנדו, קולומבו, סינגפור, סידני, מלבורן ויעדים נוספים ברחבי באסיה. נוסעים הממשיכים ליעדי ההמשך מחוץ להודו עם אייר אינדיה אינם נדרשים לוויזת מעבר.

אפרים פורטיס, נשיא ומנכ"ל חברת אופן-סקיי, נציגת אייר אינדיה בישראל: "הנוסע הישראלי מצביע ברגליים ובוחר לטוס עם אייר אינדיה הן לדלהי עצמה והן למגוון יעדי ההמשך של החברה במזרח אסיה. מטוס הבואינג 787 דרימליינר מאפשר חווית טיסה מצוינת הן במחלקת התיירים והן במחלקת העסקים והקונקשנים הקצרים והנוחים בדלהי ליעדי ההמשך, לאחר ההגעה מתל אביב בזמן קצר יחסית, במחירים תחרותיים ועם האפשרות לשאת שתי מזוודות במשקל 23 ק"ג במחלקת התיירים, כפי שנדרש על ידי הנוסע הישראלי שלרוב נמצא תקופות זמן ארוכות בטיולים בדרום מזרח אסיה, מהווה פקטור משמעותי בבחירה באייר אינדיה".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.