תפריט עמוד

שלא יעבדו עליכם – למה חשוב לשים לב כשקונים מזוודה

אל תתנו למחיר הנמוך להטעות אתכם - על מזוודה זולה משלמים ביוקר. אז למה אסור להתפשר על איכות, ממתי 4 זה ה-2 החדש וכל מה שצריך לדעת לפני שאתם קונים מזוודה לחו"ל הבא שלכם

מצד אחד, חופשות בחו״ל מהוות אתגר לתקציב הביתי השנתי. לא משנה על איזה תקציב תכננתם, בסוף תמיד תוציאו יותר. מצד שני, דווקא כשזה מגיע להשקעה במזוודה איכותית רבים נוטים לחסוך, להעדיף מבצעים על מוצרים נחותים, ואז לשלם ביוקר. אז כדי שלא תמצאו את עצמכם מבזבזים אקסטרה כסף על משקל מיותר, עובדים קשה על סחיבת מזוודה ללא גלגלים או מבכים את תכולת המזוודה שניזוקה ללא היכר – הרכבנו עבורכם את המדריך השלם לבחירת מזוודה.

מזוודה מבית טוב
קשה להתחרות עם האיכות והאמינות של מזוודות המיוצרות על ידי המותגים המובילים בעולם. מוצרים שיוצאים תחת ידיהם של יצרנים ותיקים, דוגמת סמסונייט ואנטלר, הם פרי תוצר של עשרות שנות מחקר ופיתוח. בנוסף, מותגים אלה נהנים מגישה לחומרים הטובים ביותר ולטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק – כל אלה מבטיחים מזוודות משובחות שמחזיקות מעמד שנים.

מומלץ לרכוש מזוודה מיבואן רשמי של מותגי איכות שמחזיק מבחר מוצרים גדול, כך תוכלו לנסות מגוון מזוודות עד שתמצאו את האחת שנוחה לכם, ותהיו מכוסים על ידי מדיניות האחריות של היבואן.

על המשקל
בלב, כולנו היינו רוצים "לטייל קל". לזרוק חולצה וזוג מכנסיים למזוודה ולצאת לכבוש את העולם (או לפחות את מנהטן). בפועל, רובנו מוצאים את עצמנו מנסים לדחוס שלושת רבעי ארון למזוודה, והכל לטובת סופ"ש קצרצר ביוון. כדי להשאיר את רוב המשקל לבגדים שתביאו אתכם מכאן (או לבגדים שתחזרו איתם משם), חשוב שלפחות המזוודה עצמה תהיה קלה. כל יצרני המזוודות המובילים מתחרים זה בזה על פיתוח מזוודות קלות משקל, ובכל שנה יוצאים דגמים קלילים יותר. אז כדי שתהיו בטוחים שאתם עומדים בתקנות המחמירות של חברות התעופה בכל מה שנוגע למשקל המזוודה, שימו לב לפרמטר מהותי זה בבואכם לבחור מזוודה.

4 גלגלים
בעולם המזוודות, ארבעה גלגלים זה השחור החדש. אין שום סיבה שתזיעו ותתאמצו לסחוב מזוודה כבדה, או תיאבקו בגוש מגושם על שני גלגלים. ארבעה גלגלים איכותיים יאפשרו למזוודה שלכם טווח תנועה של 360 מעלות, ולכם ניידות מקסימלית. חשוב לוודא כי הגלגלים במזוודה אותה אתם עומדים לרכוש עשויים חומר עמיד, דוגמת פולימרים – כך תוכלו להתנהל בקלות גם בבולאוור בפריז ולא רק על הרצפות החלקות של שדה התעופה.


מזוודה עם ארבעה גלגלים מאפשרת ניידות מקסימלית גם ברחובות מרוצפי אבן | צילומים: שאטרסטוק


קיבולת
הידעתם? אין כיום תקן אחיד להצגת מידות נפח של מזוודות, כזה שלוקח בחשבון את מבנה המזוודה והחלקים הפנימיים שלה. עם זאת, יצרנים איכותיים מקפידים לציין את הקיבולת האמיתית של הדגמים שלהם, כך שאם כתוב שמזוודה מסוימת מבית היוצר של אנטלר, לדוגמה, מכילה 30 ליטר, מדובר בנפח נטו.

ועוד קצת על קיבולת: לפני שאתם משקיעים כסף טוב במזוודת החלומות, עצרו ושאלו את עצמכם האם גודל המזוודה מתאים לאופי הטיולים שאתם מנהלים בדרך כלל? חשוב לבחור מזוודה בגודל שתוכלו להסתדר איתו בנוחות גם אם אתם מוצאים את עצמכם מטיילים לבד. וטיפ אחרון לקינוח: בקשו המלצה על מזוודה שתתאים מבחינת גודל לרוב מחלקות התיירים.

מנעול בתקן TSA
הידעתם 2: לרשויות שדות התעופה בכל הנמלים בעולם רישיון לפתוח ולערוך חיפוש בכל מזוודה העוברת תחת ידיהם. אם המזוודה לא נפתחת בקלות, מותר להם לפרוץ את המנעול, לשבור אותו, או לחתוך את המזוודה. כדי להימנע מתקרית כואבת מסוג זה, מומלץ להשתמש במזוודות עם מנעולים בתקן TSA – תקן איגוד רשויות הביטחון של נמלי התעופה בעולם. במידה שהמזוודה שלכם תסומן כמועמדת לבדיקה, אנשי הרשויות יוכלו פשוט לפתוח את המנעול בכלים מיוחדים העומדים לרשותם, שאינם גורמים נזקים למנעול או למזוודה. עם תום הבדיקה אנשי הרשויות סוגרים את המזוודה, וכך נשמרים הן הפרטיות שלכם והן פריטי השופינג יקרי הערך שאספתם בטיול.

החומרים עצמם
זוכרים את הטכנולוגיות המובילות וחומרי הגלם האיכותיים מהפסקה הראשונה? אז כאן נתעמק בהם. למה זה מעניין אתכם? כי בבואכם לרכוש מזוודה חשוב שתבינו ממה היא עשויה ואילו חומרים לחפש במפרט הטכני. ברוכים הבאים לעולם המרתק של התרמו-פלסטיקה.

ABS – Acrylonitrile-Butadiene-Styrene
• השימוש: מזוודות קשיחות.
• אנחנו אוהבים אותו כי: מדובר בפולימר בעל עמידות גבוהה במיוחד, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של התכה בוואקום. פולימר זה מאפשר ייצור מנעד רחב של טקסטורות וצבעים, וגימור מבריק או מחוספס.

PC – Polycarbonate
• השימוש: מזוודות הפרימיום של מותגים מובילים.
• אנחנו אוהבים אותו כי: חומר זה מאפשר ייצור מזוודות קלות ועמידות כאחד, השומרות על מראה המזוודה לאורך זמן.

Polyamide
• השימוש: יצירת יריעות בד קלות וחזקות מפלסטיק.
• אנחנו אוהבים אותו כי: הפוליאמיד מאפשר לייצר חיזוקים באזורים במזוודה שדורשים עמידות גבוהה. החומר מגיע בגימור מבריק, ונמדד ביחידות של דניר (denier) המשקפות את המשקל ו/או עמידות הבד. ככל שיחידות הדניר גבוהות יותר, כך טיבו גבוה יותר.

Polyester
• השימוש: חומר העשוי פולימר אורגני, המאפשר יצירת יריעות בד בצבע מט או מבריק.
• אנחנו אוהבים אותו כי: הוא מאפשר ייצור מזוודות איכותיות וקלילות כאחד.

אז רגע לפני שאתם יושבים לתכנן תקציב לנסיעה הבאה לחו"ל, הוסיפו לסעיפי ההוצאות גם מזוודה איכותית – מדובר בהשקעה חד פעמית שתברכו עליה בכל חופשה מחדש.

בדרך לחו"ל עוצרים בממסי! בואו לבקר בסניפי ממסי תיירות במהלך הקיץ ותיהנו מהנחות מטורפות על מגוון אדיר של מזוודות, תיקים, אביזרי נסיעה, ספרים, מפות, כרטיסים לאטרקציות וכל מה שצריך לטיול מושלם בחו"ל.
                                                                   
                                                                           מידע פרסומי

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.