תפריט עמוד

שיא עולם חדש: מיליוני אבני דומינו נופלות

במהלך אירוע שנתי שמארגנת חברת תקשורת הולנדית נשבר שיא עולם בהפלת אבני דומינו. בסרטון המצורף אפשר לראות איך זה קרה

שיא עולם חדש: 4,491,863 אבני דומינו צבעוניות נפלו בזו אחר זו, כשבדרכן הן חשפו תמונות מרהיבות מרחבי העולם. בכל שנה באמצע חודש נובמבר מארגנת חברת תקשורת הולנדית את "יום הדומינו", שבמהלכו מנסים מתנדבים מארצות שונות לשבור שיא עולם בתחום הפלת אבני דומינו.

בשבועות שקודמים ליום הדומינו, בונים המתנדבים דגמים מורכבים על פי נושא שנבחר מראש, ובהינתן האות משתחחרת האבן הראשונה, שנופלת ומפילה את האבן הבאה בתור, וכן הלאה וכן הלאה כשהמטרה הסופית היא להפיל יותר קוביות דומינו מאי פעם, ולשבור את השיא הקודם. לשם כך, הועמדו השנה 4.8 מיליון אבני דומינו במתחמים שונים, כשחפץ כלשהו שנזרק או מועף ממתחם אחד לשני גורם לעוד ועוד אבנים ליפול ולהפיל את שכנותיהן.

המתחם הגדול והמורכב ביותר השנה היה "חלום אמריקאי", שכלל מכונית (אמיתית) משנות החמישים ובתוכה זוג בלונדיני נאה מראה, שמיהר להתנשק על רקע האבנים הנופלות, ארוניות בית ספר שמתוכן נשפכו אבני דומינו ואטרקציות מוכרות כמו פסל החירות והר ראשמור. במתחמים אחרים אפשר היה לזהות, בין השאר, את בית האופרה של סידני וסאוונה אפריקאית כולל חיות בר. המחזה כולו, כפי שאפשר לראות בסרטון הווידיאו, מוזר אך מרגש, כמו גם השמחה האדירה של המתנדבים כאשר הגיע האישור ששיא העולם אכן נשבר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.