תפריט עמוד

רוברט בויד: "חשבתי שאני אֵלף"

רוברט בויד (45) גנב תחתוני נשים וטוען: בזמן המעשה חשבתי שאני אֵלף – שוכן יער פנטסטי – ממין נקבה. מנפלאות הביזאר של משחקי התפקידים

רוברט בויד, אירי בן 45, הואשם לאחרונה בגניבה מחנות לבני נשים, אמר בחקירתו כי עשה את מה שעשה משום שבזמן השוד האמין שהוא אֵלף (elf). ממין נקבה.

האישום כנגד בויד, טכנאי מצפון אירלנד, הוגש בסוף 2005. על פי כתב האישום בויד גנב חזיות, תחתונים וביריות – בשעה שהוא עוטה פיאה בלונדינית מתולתלת, כובע גרב ומשקפי קריאה. את שלל הלנז'רי לקח לאחר שאיים על בעלת החנות בסכין. בויד נעצר זמן קצר לאחר השוד, וטען שנכנס לחנות כדי לקנות מתנה לאשתו, ושאינו זוכר את פרטי המקרה.

לאחר מכן, שינה בויד את הסיפור. משחקי פנטזיה כמו "מרוצללים" (Shadowrun), אמר, בשילוב עם לחץ בעבודה ובחיי הנישואין גרמו לו להאמין, טען, שהוא למעשה אֶלף ממין נקבה בשם "בוהו". Shadowrun הוא משחק מחשב שמתרחש בעתיד, והדמויות שבו הן קרימינליות. "בוהו" היא הדמות ששיחק בויד – אלפית קסומה שמסתובבת בעודה חמושה בחרב יפנית קטנה.

במשפטו בבלפאסט – שארך שלושה ימים – טען בויד לחפותו, אך אמר כי הוא לא יכול להיות בטוח ש"בוהו" לא תכננה לשדוד את החנות בעצמה. בנוסף הודה כי יתכן שערבב מציאות ודמיון – טענה בה תמכה פסיכיאטרית מטעם ההגנה. מנגד, עמדה עדותו של פסיכיאטר מטעם התביעה, שטען כי אין כל עדות שבויד אכן היה במצב שלא איפשר לו להבדיל בין העולם האמיתי לפנטזיה.

על אף קו ההגנה המקורי, בויד נמצא אשם בתחילת החודש, וכעת הוא – ו"בוהו" גם יחד – ממתינים לגזר הדין.
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.