תפריט עמוד

קתאי פסיפיק משהה את הטיסות לישראל

וירוס הקורונה ממשיך להשפיע על עולם התעופה הבינלאומי: חברת קתאי פסיפיק הודיעה על השהיית טיסותיה בקו תל אביב-הונג קונג עד לסוף חודש מרץ; אל על הולכת לקראת הנוסעים ותאפשר לשנות או לבטל כרטיסי טיסה לאירופה ללא עלות עד ליום ההמראה

חברת התעופה שבסיסה בהונג קונג, קתאי פסיפיק, הודיעה על השהיית הטיסות הסדירות בקו תל אביב-הונג קונג עד לסוף חודש מרץ 2020. ההודעה באה בעקבות ההנחיות האחרונות של משרד הבריאות הישראלי, המחייבות ישראלים החוזרים מהונג קונג לשהות בהסגר ומונעת את כניסתם של תושבי הונג קונג לישראל, כמו גם הגבלות כניסה לאזרחים זרים שביקרו במדינות אחרות באסיה. השהיית הטיסות תחל ב-24 בפברואר 2020 ונכון לעכשיו היא אמורה להימשך עד 31 במרץ.

קתאי הודיעה כי תדאג לסייע לנוסעים שהושפעו מביטול הטיסות במציאת סידור מתאים. מהחברה נמסר כי תשמח לחזור לטוס לישראל כאשר יוסרו מגבלות התנועה.

בעקבות הביטולים הרבים של נוסעים מודאגים, לא רק בטיסות ארוכות-טווח אלא גם בטיסות לאירופה, אל על הודיעה כי המזמינים כרטיסי Classic, הכוללים מזוודה והושבה, עד 29 בפברואר 2020, לכל יעדי החברה באירופה, יוכלו לשנות או לבטל את הכרטיס ללא עלות, עד שש שעות משעת ההמראה המתוכננת מתל אביב. במקרה של כרטיסים שנרכשו באתר אל על או במוקד ההזמנות הטלפוני לא ייגבו דמי טיפול במקרה של מימוש הביטול או השינוי הראשון. ההטבה תהיה בתוקף עד סוף השנה, כל עוד הכרטיסים שנרכשו הם מהסוג הנדרש והעסקה הושלמה לפני סוף חודש פברואר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.