תפריט עמוד

קרוז: החופשה המושלמת לקבוצות וארגונים

הפלגת נופש מהווה את החופשה האידיאלית לקבוצות ולארגונים: האנייה מספקת את כל מה שצריך, ללא בעיות לוגיסטיות ובלי שצריך לארגן טיסות, מלונות, תחבורה, אוכל ופעילויות לקבוצה. כשהאנייה עוגנת בנמלים שונים לאורך מסלול השייט, סיורי החוף המרתקים תורמים אף הם לגיבוש קבוצתי

נופש לקבוצות וארגונים שונה מנופש משפחתי או זוגי. נופש מהסוג הזה נועד להוות תמריץ או צ'ופר לעובדים וחשוב לא פחות – לגבש אותם. מסיבה זאת, מרבית הארגונים מחפשים דרך מיוחדת ואטרקטיבית לגוון את החופשה הסטנדרטית. ומה טוב יותר מלצאת לקרוז? הפלגת נופש מאפשרת ליהנות מנופש קבוצתי מגבש, בלי דאגות או לוגיסטיקה מורכבת. הקבוצה נמצאת יחד באנייה המפנקת, כשכל הארוחות, המופעים והבילויים כלולים בחופשה. לא צריך לדאוג להזמנת כרטיסי טיסה, מלונות, תחבורה או מסעדות. הים הנשקף מכל פינה תורם לאווירת הרוגע וסיורי החוף מהווים הזדמנות לטייל ביחד, להכיר מקומות חדשים, ליהנות משווקים מקומיים ולטעום מעדנים אופייניים. מנו קרוז, מבית מנו ספנות, מציעים לארגונים ולקבוצות את חוויית הנופש המושלמת, ועכשיו יותר מתמיד – באנייה החדשה והמפוארת קראון איריס. הנה כמה סיבות טובות להציע לעובדים חופשה לא שגרתית, מגבשת ומפנקת על הים:

המגוון

למנו קרוז יש היצע גדול של הפלגות נופש שמתאימות לכל דרישה וצורך – הפלגות קצרצרות של שני לילות והפלגות של שבוע ויותר, הפלגות באמצע השבוע והפלגות בסוף השבוע, מגוון גדול של תאריכים ומבחר יעדים שניתן להפליג אליהם – משייט לאיים היווניים ועד שייט בניחוח איטלקי. רק צריך לבחור.

בריכה על סיפון קראון איריס

בריכה על סיפון קראון איריס | הצילומים בכתבה באדיבות מנו ספנות

השקט הנפשי

אחד מהיתרונות הגדולים של הקרוזים, לא רק לנוסעים אלא גם למארגני הנופש, הוא שלא צריך לדאוג לדבר. האנייה יוצאת מהארץ, כך שלא צריך לדאוג להזמנת טיסות. ומעבר לכך, לא צריך להזמין מלונות, או לחשוש שחלק מהקבוצה תמצא עצמה במלון אחר בגלל אובר בוקינג. לא צריך לדאוג לתחבורה, כי האנייה היא בעצם מלון שט. לא צריך לדאוג לארוחות – הארוחות כלולות במחיר השייט, ואין צורך להתעסק בהכנת תכנים מיוחדים או פעילויות לשעות הפנאי, שכן האנייה מציעה שפע של פעילויות: בריכה, חדר כושר, ספא, פעילויות שונות במשך היום ומופעים בערב. גם העובדה שכל ההתנהלות נעשית בעברית מול חברה ישראלית תורמת לשקט הנפשי.

סוויטה עם מרפסת המשקיפה לים

סוויטה עם מרפסת המשקיפה לים

הנוחות

הנוסעים נהנים מהעובדה שאין צורך לארוז ולפרוק את המזוודות בכל יום, לא מבזבזים שעות ארוכות בעמידה בפקקים בדרכים ואין צורך לשבור את הראש בשאלה "מה נעשה היום?". כל מה שצריך לעשות הוא לעלות על האנייה, ליהנות מכל השירותים והפעילויות שהיא מציעה ובדרך זאת להפיק את המיטב מחופשה.

האוכל

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מחוויית החופשה, ובהפלגות של מנו קרוז מושם דגש מיוחד על העניין הקולינרי. באנייה פועלות כמה מסעדות שונות, המציעות ארוחות משובחות במזנוני בופה או בהגשה. לצד האיכות והרמה הגבוהה של האוכל, כל הארוחות באנייה כשרות. כל שומר כשרות שנוסע לחו"ל יודע שלמצוא מסעדה כשרה איכותית זה אחד מכאבי הראש הגדולים שיש. העובדה שכל הנוסעים יכולים ליהנות מאוכל משובח וכשר היא יתרון ענקי.

גיבוש והתכנסות משותפת

אחד הצרכים הבסיסיים בנופש של קבוצות וארגונים הוא גיבוש והתכנסות משותפת. אניית נופש היא המקום האידאלי לכך: באנייה יש חדרי הרצאות ואולמות כנסים, ואפשר להתאים פעילויות בידור בהתאם לקבוצה, מהרצאה ועד למופע סטנד אפ. בנוסף, אפשר לבלות יחד בבריכה, להשתזף עם הקולגות על הסיפור או להתאמן בחדר הכושר.

פיאנו בר בקראון איריס

פיאנו בר בקראון איריס

סיורי חוף

אפשר להעביר בכיף את זמן ההפלגה בים, אבל חלק מההנאה הוא לטייל במקומות חדשים. בכל מקום בו האנייה עוגנת מוצעים לנוסעים סיורי חוף המאפשרים לקבל טעימה מהמקום. כשיוצאים לנופש קבוצתי,  אפשר להוציא סיור חוף מאורגן לכל הקבוצה, בהתאם להרכב המשתתפים ולעניין שלהם – בין אם תרצו סיור מודרך באקרופוליס באתונה, טיול ג'יפים מגבש בכרתים או סיבוב קניות באתונה.

סנטוריני, אי בקצה הדרומי של האיים הקיקלאדיים. סיורי חוף מאפשרים להכיר יעדים נהדרים ומלאי חן | צילום: שאטרסטוק

סנטוריני, אי בקצה הדרומי של האיים הקיקלאדיים. סיורי חוף מאפשרים להכיר יעדים נהדרים ומלאי חן | צילום: שאטרסטוק

האנייה

לחוויית שייט מושלמת חשוב שתהיה אנייה מפנקת במיוחד, וקראון איריס, אניית הדגל של מנו קרוז, עונה על כל הדרישות והרבה מעבר. האנייה החדשה מציעה סטנדרטים שטרם נראו בישראל. האנייה משתרעת על 11 קומות ויכולה לארח עד אלפיים נוסעים, שלשירותם עומדים לא פחות מ-650 אנשי צוות, מה שמבטיח יחס אישי ומוקפד. החדרים החדישים נעימים ומעוצבים בטוב טעם. אפשר לבחור בין חדרי קלאסיק או דלוקס, עם או בלי חלון, וסוויטות עם מרפסת אל הים, בהן סוויטה נשיאותית בגודל 37 מ"ר.

קרוז בקראון איריס מבטיח שתיהנו לא רק מהיעד אלא גם מהדרך

קרוז בקראון איריס מבטיח שתיהנו לא רק מהיעד אלא גם מהדרך

גולת הכותרת היא מתקני האנייה. אם אתם מחפשים מרגוע, תוכלו להתמסר לשלווה בסיפוני השיזוף או להירגע בג'קוזי בסיפון הפתוח. גם הספא שבו מוצעים מגוון של עיסויים וטיפולים עושה טוב לגוף ולנפש. מצד שני, אם אתם מחפשים האקשן תוכלו ליהנות ממסלול הליכה מעגלי, משחק כדורסל במגרש הספורט, חדר כושר משוכלל, ברכות מרווחות ויפות ומגלשת מים מלהיבה. הצעירים שבחבורה ייהנו ממועדון ילדים עמוס בפעילויות, המבוגרים יכולים לצפות בכל ערב במחזות זמר ומופעים מוזיקליים מושקעים, מופעי סטנד אפ, תחרויות ושעשועונים ועוד. חמש מסעדות שונות יאפשרו לכם ליהנות מאוכל מצוין וחנויות הדיוטי פרי פתוחות לאורך כל ההפלגה, כך שלא צריך להידחק בתורים של שדה התעופה. חופש מושלם, כבר אמרנו?

  • כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.