תפריט עמוד

קרוז אביבי: הפלגות בחודש אפריל

מזג האוויר הנעים, השקט והשלווה באתרי התיירות הפופולריים והמחירים האטרקטיביים הופכים את חודש אפריל לאידאלי לצאת בו לקרוז. המלצות לכמה יעדים שווים במיוחד

מרחבים של ים כחול שנשקפים מכל פינה, טיולים באתרים היסטוריים, טבע מקסים וערים תוססות, ארוחות משובחות מסביב לשעון, תכנית בידור עשירה בערבים, רגיעה לגוף ולנפש בבריכה, בג'קוזי או בספא – אם כל אלה נראים לכם כמו מתכון מנצח לחופשה מושלמת, אתם לא טועים. קרוז באניית נופש מציע את כל אלה, ומאפשר ליהנות מחופשה נטולת דאגות, בה הכל כלול ואינכם צריכים לדאוג לדבר – התחבורה, הלינה, האוכל, הבילויים – הכל מהווה חלק מהחבילה.

קראון איריס. האביב הוא עונה מושלמת להפלגת נופש | הצילום באדיבות מנו ספנות

קראון איריס. האביב הוא עונה מושלמת להפלגת נופש | הצילום באדיבות מנו ספנות

ואם חופשת קרוז נשמעת לכם מתאימה לקיץ, כדאי שתדעו שדווקא האביב, במיוחד חודש אפריל, הוא זמן מושלם להפלגה. מזג האוויר באפריל נהדר, עדיין לא חם מדי ואפשר ליהנות מהרוח המלטפת והשמש הנעימה על הסיפון, כמו גם ביעדים שבהם האנייה עוגנת. ואם מפליגים לפני או אחרי פסח (הזדמנות נהדרת לאסוף כוחות לפני החג או להירגע אחריו), אפשר ליהנות מחופשה שלווה ומוצלחת. באפריל, האתרים השונים שבהם מטיילים לא עמוסים מדי, החנויות והשווקים לא צפופים ואפשר לשבת בנחת במסעדה מקומית, בלי שיקיפו אתכם גדודי תיירים. ואם לא די בכל היתרונות האלה, המחירים בחודש אפשריל אטרקטיביים מאוד, מה שהופך את החופשה לאפשרית ונגישה לכל.

לאן מפליגים באפריל?

הנה כמה הפלגות חלומיות ליוון ולקפריסין שיוצאות לפני ואחרי חופשת הפסח:

הפלגה ללרנקה

הפלגה ב-5 באפריל 2020 יוצאת אל לרנקה, אחת הערים החשובות בקפריסין. זוהי הפלגה של שני לילות, מושלמת למי שרוצה לנוח, לחדש מצברים וליהנות מכיף ובילויים על הסיפון לצד ביקור בעיר התוססת. ללרנקה אמנם יש היסטוריה בת אלפי שנים, אבל היום זוהי אחת הערים המודרניות בקפריסין.

לרנקה. שילוב של מבנים היסטוריים, רחובות מודרניים וחופים יפים | צילומים: שאטרסטוק

לרנקה. שילוב של מבנים היסטוריים, רחובות מודרניים וחופים יפים | צילומים: שאטרסטוק

אפשר לבלות בעיר עצמה ואפשר גם ליהנות מסיורים באזור. למשל, לנסוע לכפר לפקרה, כפר הררי ציורי,  המפורסם בעבודות התחרה של נשותיו. מלפקרה ניתן להמשיך לניקוסיה, בירת קפריסין, המשלבת ישן וחדש וגדושה באתרים היסטוריים, מדרחוב תוסס ומרכזי קניות מודרניים. ואם אתם מעדיפים לוותר על שופינג לטובת החופים, תוכלו ליהנות בחופים הזהובים והיפים של עיר הנופש התוססת איה נאפה.

הפלגה ללימסול

הפלגה ב-16 באפריל 2020 תצא ללימסול, עיר הנמל הגדולה בקפריסין. לימסול מפורסמת בחופיה היפים, באתרים הארכאולוגיים המרתקים ובתעשיית היין שלה.

לימסול. לטייל בעיר ובאתריה המעניינים או לצאת ממנה לטיול בין כפרים, כרמים ויקבים

לימסול. לטייל בעיר ובאתריה המעניינים או לצאת ממנה לטיול בין כפרים, כרמים ויקבים

מלימסול תוכלו לצאת לשופינג בניקוסיה או לטיול בהרי הטרודוס, עם נופים מרהיבים (במיוחד באביב, כשהכל ירוק ומלבלב) וכפרים מקסימים. בין השאר, אפשר לבקר בכפר אומודוס, שסמטאותיו הצרות מעוטרות באדניות פורחות ויש בהן יקבים, בתי קפה וחנויות של מזכרות מקומיות, בהן עבודות תחרה מקומיות. בערב אפשר לבלות באחד המועדונים של לימסול, עם מוזיקה, ריקודים, צלוחיות מזטים ובקבוק של יין מקומי.

הפלגה לאיי יוון

הפלגה ב-19 באפריל 2020 לשניים מהאיים היווניים הכי מפורסמים ופופולריים – כרתים ורודוס. במהלך העגינה ברודוס מומלץ לסייר בעיר העתיקה, שבין חומותיה יש סבך של סמטאות צרות, גדושות בבניינים מרשימים, והרבה מאוד חנויות, מסעדות ומועדונים.

בתיה הלבנים של לינדוס גולשים אל מפרץ יפהפה

בתיה הלבנים של לינדוס גולשים אל מפרץ יפהפה

טיול פופולרי נוסף ברודוס הוא לעיירה לינדוס, הממוקמת לצד מפרץ יפהפה. על גבעה מעל לינדוס מתנוססת מצודה מרשימה, שממנה יש תצפית עוצרת נשימה על בתי העיירה הלבנים ועל המפרץ המרהיב. אפשרות נוספת היא לצאת מכיוון החוף אל עבר ההרים, שם אפשר להתרשם מהכפרים המסורתיים ומהנופים המקסימים. אוהבי טבע ישמחו לטייל בעמק הפרפרים, עמק ירוק שופע מעיינות ופלגי מים עם מסלולי הליכה על גשרוני עץ.

אגיוס ניקולאוס. עיר נמל תוססת ומלאת עניין

אגיוס ניקולאוס. עיר נמל תוססת ומלאת עניין

אחרי רודוס, מגיע תורו של האי כרתים, שם האנייה עוגנת בעיר הנמל המקסימה אגיוס ניקולאוס. במרכז העיר נמצא אגם ווליסמני, שלפי האגדה האלה אתנה רחצה במימיו. אגיוס ניקולאוס מהווה בסיס לטיולים במזרח האי, למשל, בעיירת הדייגים אלונדה ובאי ספינלונגה שבו יש מבצר ונציאני עתיק. טיול מומלץ נוסף הוא לרמת לסיתי, רמה הררית יפהפייה עם נופים ירוקים, במיוחד באביב, טחנות רוח וכפרים ציוריים.

השילוב של בילוי באנייה המפנקת והטיולים המרקתים ביעדים השונים, במיוחד במזג האוויר האביבי הנעים, הופך את הקרוז לחופשה מושלמת. כל מה שנשאר זה לבחור הפלגה מתוך לוח ההפלגות ולהתחיל ליהנות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.