תפריט עמוד

קמפינג בחו"ל – המדריך המלא

לינה בשטח יכולה לשדרג את החופשה בחו"ל ולחשוף אותנו לשורה ארוכה של חוויות חדשות. אבל מה בודקים לפני, מה צריך להביא ולמה אפשר לצפות באתרי הקמפינג עצמם? הנה כל התשובות

ישראלים אוהבים לטוס לחו"ל ולכן הם עושים זאת לעיתים קרובות. כתוצאה מכך, גם רשימת היעדים והאטרקציות הופכת להיות מגוונת ומה שנחשב היה בעבר לנחלתם של תרמילאים בודדים בלבד הפך לסטנדרט מקובל למדי. בין היתר, ניתן לראות זאת אצל ישראלים שאורזים אוהל בתוך התיק ושמבחינתם לינה באתר קמפינג היא חלק בלתי נפרד מהחופשה.

האמת היא שווה להשקיע בבחירת אתרי קמפינג בחו"ל כי בעזרתם ניתן לשדרג את החופשה. יתרה על כך, אתרי הקמפינג מעניקים הזדמנות פז להיחשף לחוויות חדשות ולצבור הרפתקאות לכל החיים. הבעיה היחידה היא שחופשה מן הסוג הזה גם דורשת היערכות מאוד ספציפית והשקעה של לפחות שבוע בהפקה ובארגון.

מה לבדוק לפני שמזמינים?

הדברים החשובים ביותר שכדאי לבדוק לפני שמזמינים מקום באתר קמפינג בחו"ל הוא מזג האוויר. זה אולי נשמע מובן מאליו, אך גברים ונשים חסרי ניסיון בוחרים לעיתים קרובות את היעד לפי המחיר ולא לפי האקלים. כאשר מתכננים לשלב בחופשה לינת שטח באוהל, זו עלולה להיות טעות חמורה שמורידה לטמיון המון זמן וכסף.

מלבד מזג האוויר, לפני שמזמינים טיסה או כרטיסי כניסה לאתרים צריך לבדוק מגבלות טכניות. כך למשל יש מקומות שאליהם מותר או אסור להכניס בעלי חיים, יש אתרי קמפינג שמיועדים למבוגרים בלבד ואוסרים על כניסת ילדים ויש גם מקומות שאליהם אפשר להגיע רק בהליכה רגלית ולא עם רכב שכור.

באופן עקרוני, כל המידע הרלוונטי אמור לחכות למזמיני החופשה באתרי האינטרנט של הקמפינג וניתן גם להיעזר ברשתות חברתיות, פורומים מקצועיים וחוות דעת של חברים ובני משפחה.

איזה דברים צריך להביא בעצמנו?

אתר קמפינג מציע את הפלטפורמה בלבד ולכן את כל שאר הדברים אתם אמורים לארגן בעצמכם. זה אומר שמלבד אוהל ושק שינה, כדאי להגיע לאתר מצוידים בפנס, בתיק רחצה, במזוודה, בכילה, בספריי נגד יתושים וחרקים ובערכת עזרה ראשונה. החדשות הטובות הן שאת חלק מהדברים תוכלו לרכוש בשטח, אך החדשות הרעות הן שזה עומד להיות יקר.

בנוסף, כדאי להביא לבד כל מה שמתוכנן להיות חלק מהטיולים סביב אתרי הקמפינג. מטבע הדברים, אף אחד לא מצפה מכם לבלות את כל היום באוהל וסביר שתרצו לטייל ברגל. בשביל זה אתם צריכים להגיע עם לבוש מתאים ולבדוק מה בדרך כלל יש באתרי הקמפינג.

ברוב האתרים הגדולים יש מסלולים מסודרים להליכה ואפשרויות השכרת אופניים. כמו כן, מומלץ להשקיע עוד כמה שקלים כדי לישון באתר קמפינג מסודר עם גישה חופשית לשירותים נקיים ומים זורמים ואפשר גם לברר על חיבור לאינטרנט.

לקריאה נוספות: גלמפינג בישראל

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.