תפריט עמוד

קמפיין לעידוד ישראלים לטייל בצפון פולין

לשכת התיירות של פולין פותחת בקמפיין לאביב כדי לעודד משפחות ומטיילים ישראלים לבקר בפרובינציית ורמיה-מזוריה בצפון מערב פולין, המכונה "ארץ אלף האגמים" בזכותם של האגמים המזוריים הנמצאים בשטחה

לשכת התיירות של פולין פותחת בקמפיין תיירותי לאביב כדי לעודד את התייר הישראלי לבקר בפרובינציית ורמיה-מזוריה בצפון מערב פולין, הידועה בכינוי "ארץ אלף האגמים", הודות לאגמים המזוריים המכסים את רוב שטחה. הפרובינציה עשירה באטרקציות תיירותיות בחיק הטבע והיא אטרקטיבית מאוד למשפחות ולזוגות שמעוניינים לשלב טבע עם נופש.

ורמיה-מזוריה נקראת על שם שני האזורים ההיסטוריים המרכיבים אותה: ורמיה ומזוריה. אזןר האגמים המזוריים כשמו כן הוא, אזור עתיר אגמים (כ-2000 אגמים), עם נופים משגעים, הרבה טבע ופריחה ואפשרויות לפעילויות בטבע, כגון טיולי קיאקים ופארקי חבלים. האגמים מקושרים לנהרות סביבם ולים הבלטי במערכת של תעלות, שהוקמו בעיקר במאה ה-19. הללו יוצרים נתיב מים המשתרע על פני 111 ק"מ. אין עוד באירופה נתיב מים כה נרחב, מגוון ורבגוני. נתיב המים יוצר הזדמנויות נפלאות לשיט, גלישת רוח וסוגי ספורט מים נוספים. סוגים נדירים של ציפורים מקננות באגמים המזוריים. האגמים הוצעו על ידי פולין לרשימת שבעת פלאי עולם הטבע. זהו חבל ארץ יוצא דופן לא רק בפולין אלא גם באירופה.

לקריאה נוספת:

מים מכל עבר בפרובינציית ורמיה-מזוריה | הצילומים באדיבות לשכת התיירות של פולין

מים מכל עבר בפרובינציית ורמיה-מזוריה | הצילומים באדיבות לשכת התיירות של פולין

שביל הנהר Krutynia נחשב לאחד מנתיבי המים היפים באירופה. אפשר לחצות את הנהר בסירת קאנו או ליהנות מרכיבה על אופניים או הליכה. הדרך המומלצת ביותר ליהנות מהקסם והאטרקציות של המקום הוא לשלב בין שייט בקאנו וטיול אופניים. בסביבה הקרובה ישנן 10 שמורות טבע. בשמורת יער Borecka ניתן לראות קבוצות גדולות של הביזון האירופי (תאו). ניתן לצפות בביזונים בין החודשים מאי עד סוף ספטמבר. ורמיה-מזוריה מתהדרת גם ביערות רבים, המכסים כשליש משטחה.

שילוב של פעילויות בטבע לצד מנוחה ורגיעה באתרי ספא

שילוב של פעילויות בטבע לצד מנוחה ורגיעה באתרי ספא

עוד באזור: מרחצאות LIDZBARK  WARMIŃSKI – קומפלקס ייחודי, המשלב סטנדרטים גבוהים של אירוח עם חווית הספא, פעילויות ספורט לכל המשפחה לצד רגיעה ומנוחה. יש שם בריכות עם מזרקות ותותחי מים, קיר טיפוס, מסלול חבלים ועוד הרבה אטרקציות מיוחדות. במתחם הספא אפשר ליהנות מטיפולים מפנקים, סוגים שונים של עיסויים, בריכות טרמיות, מתחמי סאונה ועוד. עוד אטרקציה תיירותית היא תעלת Elblag, המחברת בין מערב מזוריה לים הבלטי ואשר נבנתה במחצית המאה ה-19 למטרות מסחר. בורמיה-מזוריה אפשר ליהנות גם ממרכזי קניות במחירים נוחים. אחד ממרכזי הקניות הגדולים (Galeria Warminska) נמצא באולשטיין, בירת פרובינציית ורמיה-מזוריה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.