תפריט עמוד

קיץ משפחתי ברמת הגולן בקשת יהונתן

עונת הקיץ היא הזמן האידיאלי לקחת את המשפחה ולצאת לנפוש ולטייל ברחבי ישראל. צפון הארץ, ובפרט רמת הגולן, הם מהיעדים המעניינים והמומלצים ביותר, במיוחד בקיץ הלוהט. ברמת הגולן מזג האוויר נעים יותר מאשר במרכז הארץ ודרומה, ולא חסרים מוקדי עניין ומקורות מים לטייל ולהשתכשך בהם. ב"קשת יהונתן" תוכלו למצוא את מקום האירוח המושלם עבור החופשה הקיצית משפחתית שלכם (תוכן שיווקי)

עונת הקיץ היא הזמן האידיאלי לקחת את המשפחה ולצאת לנפוש ולטייל ברחבי ישראל. צפון הארץ, ובפרט רמת הגולן, הם מהיעדים המעניינים והמומלצים ביותר, במיוחד בקיץ הלוהט. ברמת הגולן מזג האוויר נעים יותר מאשר במרכז הארץ ודרומה, ולא חסרים מוקדי עניין ומקורות מים לטייל ולהשתכשך בהם. ב"קשת יהונתן" תוכלו למצוא את מקום האירוח המושלם עבור החופשה הקיצית משפחתית שלכם

מה יש ל"קשת יהונתן" להציע בכל הנוגע למקום אירוח ברמת הגולן אשר הופך את המקום למומלץ ואטרקטיבי כל כך? מהן אפשרויות הלינה והאירוח במקום ולמי הוא מתאים?

מקום לינה ברמת הגולן שכדאי להכיר עבור החופשה המשפחתית שלכם

כאשר אנחנו יוצאים לחופשה משפחתית קיצית בצפון, בחירה נבונה של מקום האירוח והלינה היא חשובה מאין כמוה ויכולה לעשות או להרוס את כל החופשה. לכן, חשוב לבחור בקפידה מקום לינה ברמת הגולן, וכדאי כאמור להכיר בהקשר זה את "קשת יהונתן".

מתחם קשת יהונתן ממוקם במושב קשת, ממש במרכזה של הרמה. המקום מציע חדרים מסודרים ונעימים עבור משפחות וקבוצות בגדלים שונים, ביניהן גם משפחות רחבות וברוכות ילדים. במקום תמצאו חדרים למשפחות של שש נפשות, עשר נפשות ואף חדר גדול במיוחד אשר יכול לארח עד שבעה עשר אנשים. ניתן לשהות יחד משפחה מורחבת או כמה משפחות שונות, כמו גם קבוצות קטנות. במקום כל מה שנדרש מבחינת לינה ואירוח ברמת הגולן, והוא מתאים גם לדתיים ושומרי מסורת.

מושב קשת ממוקם כאמור במרכז רמת הגולן, במרחק נסיעה קצרה מכל נקודת עניין בה. בתוך כחצי שעה נסיעה ניתן להגיע לכל רחבי הרמה, לנחלים ומפלים שונים, מקורות מים למיניהם, אתרי מורשת יהודיים עתיקים ואף לכנרת וסביבתה. כמו כן, במושב עצמו ניתן למצוא מסלולי טיול קצרים ונעימים, כולל פארק ברוך, תל טליה ועוד אתרים במושב, כך ששומרי שבת יכולים ליהנות מטיול יפה בחוץ גם במהלך השבת עצמה, ללא צורך לנסוע לשום מקום.

אפשרות גם לקמפינג ברמת הגולן בקשת יהונתן

במתחם קשת יהונתן ניתן למצוא גם אפשרות למתחם קמפינג ברמת הגולן למשפחות המציע את מה שצריך על מנת להתארח בקמפינג מושלם תחת כיפת השמיים, בתנאי בית הארחה וכמובן במחיר זול יותר מאשר שכירת חדרים עבור כולם. המקום מתאים גם לאירוח של מספר משפחות יחד.

במתחם הקמפינג מקלחות חמות ונקיות, שירותים, אזור רחב ידיים להקים בו אוהל, מטבח מסודר בו ניתן לבשל ארוחות ומקומות בהם יכולים לשבת וליהנות כולם יחד. כל מה שצריך עבור חוויית הטיול המושלמת.

לפרטים נוספים אודות אירוח ברמת הגולן צרו קשר או כנסו לאתר. שם תמצאו גם הצעות לטיולים ואטרקציות בסביבה, כמו גם תמונות ופירוט מלא אודות מתחם האירוח.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.